اتاق فرار طمع پازل روم-آل اسکیپ

ژانر اتاق فرار خانه پدری ترسناک و سناریو و روند بازی خصوصا زمان قدیم بسیار ترسناک می باشد. ابتدا از این موضوع آگاه باشید در صورتی که قصد انجام این بازی را دارید باید در مکانی قدم بگذارید که به تسخیر جن ها در آمده است. جولیا که علاقه شدیدی به هنرهای تجسمی دارد، عروسک های خود را به طرز ترسناکی طراحی می کند. جولیا که روح این عروسک ها در وجودش رخنه کرده، دچار تشنج های شدید شده و از اشیاء مقدس دوری می کند. این خانواده برای دوری از ارواح، به کشیش شهر مراجعه کرده اما این مراسم نیز بی نتیجه می ماند. شما در این راه با مسائل ترسناکی مواجه می شوید که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

این روند چندین دهه طی شد و به مرور این فکر در ذهن فردی ۳۰ ساله به نام تاکائو کیوتو در ژاپن بوجود آمد که بازی های کامپیوتری را در دنیای واقعی شبیه سازی کند. پس اگر به دنبال این هستید که بدانید اسکیپ روم چیست، باید بدانید که همان بازی های کامپیوتری در دنیای مجازی می باشند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده و به صورت گروهی انجام میشوند. در ابتدا باید بگیم که این اسکیپ روم در ژانر ترسناک و دلهره است که شما رو در حس و حال یک فضای واقعی قرار خواهد داد … اما چه چیزی باعث ممانعت آن ها از ورود شما می شود، دلیلی است که باید این بازی را تجربه کنید.

شما در یک گروه باستان شناسی فعالیت دارید و وارد اهرام ثلاثه مصر شده اید و به دنبال معبد خوفو (فرعون دوم) هستید. ابتدا این را به شما بگویم که 99 گروه قبل از شما موفق به راهیابی به این هرم نشده و روح آن ها در تسخیر فرعون قرار گرفته و محافظی برای این مکان هستند. شما 60 دقیقه فرصت دارید تا مقبره خوفو را پیدا کرده و طلسم فرعون را باطل کنید. از دست پلیس کاری بر نمی آید حتی بهترین کاراگاه لندن که تقریبا به رد قاتل رسیده در دفتر کار خودش به قتل می رسد.

اتاق فرار خوابگاه تهران؛ آسیه را تنها نگذار!

اسکیپ روم شام آخر از دیگر اتاق فرارهای اصفهان که ژانر ترسناک دارد و در مجموعه اسکیپ روم دات آی آر ارائه شده است می توان به شام آخر اشاره نمود. در این اتاق فرار شما و دوستانتان در سفر به تهران وارد رستوران میشوید، اما غافل از این هستید که صاحب رستوران یک قاتل روانی می باشد و تمام درب ها را بروی شما بسته است. برای رهایی از این رستوران مخوف تنها ۷۰ دقیقه زمان دارید و می توانید ۴ تا ۷ نفر را به عنوان هم تیمی همراه داشته باشید.

اتاق فرار بی استخوان، یکی از اتاق فرارهای مجموعه اسکیپ فا در ژانر وحشت, All Escape روحی، جنی و در منطقه تهرانپارس شهر تهران واقع شده است. اتاق فرار جن اکباتان از مجموعه مگا اسکیپ با ژانر ترسناک جنی روحی می باشد. تم اتاق فرار خانه پدری تئاتر نمایشی و جنی روحی و همچنین رخدادی از سفر در زمان می باشد که تلفیقی از دنیای مدرن امروزه و تاریخ کهن ایرانی را در آن می توان تجربه کرد.

  • همچنین ورود به این اتاق ها اخیرا تنها با حفظ پروتکل های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش انجام می شود.
  • این بازی برای گروه سنی 14سال به بالا مناسب است؛ پذیرش بالای 12 سال نیز به همراه بزرگسال بلامانع است.
  • در یکی از روزها استاد، دانشجویان خود را به ضیافتی دعوت کرده و در مورد معبد سامو ماجرای عجیبی تعریف می کند.
  • که تحت عنوان انیگما نامگذاری شده، به عنوان بهترین اتاق فرار غرب تهران شناخته شده است.
ظرفیت افراد این بازی بین 3 تا 6 نفر است و هزینه ورودی آن 35 هزار تومان بوده که نسبت به سایر اتاق فرارها ارزان تر است. این اتاق فرار تهران در آدرس قیطریه شمالی، بهار شمالی، کوچه علیزاده پلاک 7 قرار گرفته است. یکی از رایج ترین انواع قفل اسکیپ روم که با نحوه باز و بسته شدن آن همگی آشنا هستیم، قفل های معمولی می باشند که دارای کلیدهای مخصوص می باشند. با توجه به نوع سناریوی پیاده سازی شده برای اتاق فرار ممکن است کلید در بخش های مختلفی از اتاق جاسازی شده باشد و شما به عنوان سرنخ باید بدنبال آن باشید. این قفل ها دارای کلیدهای منحصر به فردی بوده و در مراحل مختلف بازی اگر با تعداد متعددی از آنها روبرو شدید، لازم است برای هر یک کلید مخصوص به خودش را پیدا نمایید. مجموعه اتاق فرارهای ترسناک در تهران بدون شک می توانند گزینه ای فوق العاده برای کسب تجربه های جدید در کنار یک بازی گروهی باشند.

اتاق فرار توهم؛ مجموعه اسکیپ مستر

اتاق فرار طمع پازل روم-آل اسکیپ

در توضیح سناریوی این بازی آمده است که حاج رحیم پیرمرد هنرمند و خوش ذوقی از روستای ماخونیک در شمال شرق کشور بود که با همه مهربان بود و شعر می‌گفت و خطاطی می‌کرد. پس از مدتی حاج رحیم کاملا عوض شده و کمتر در روستا دیده می‌شد تا اینکه خبر گم شدن دخترش آذر در روستا پخش می‌شود. شما با توجه به شایعات میان مردم تصمیم می‌گیرید تا به خانه حاج رحیم بروید و از او سوالاتی بپرسید. سناریو این بازی در مورد یک خانه متروکه و عجیب در شمال کشور است که تاکنون افراد زیادی از آن بازدید کرده و با مشکلاتی روبرو شده اند. این بازی برای گروه سنی 14سال به بالا مناسب است؛ پذیرش بالای 12 سال نیز به همراه بزرگسال بلامانع است. بخش یازده تیمارستان آبان محل نگهداری بیماران قاتل و با درجه خطر بالا است و به همین جهت همواره تحت مراقبت های ویژه ای قرار دارد و گزارش های روزانه از این بخش به مراکز امنیتی ارسال می شود.

شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است. شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم. بازی اتاق فرار به دو صورت آنلاین و واقعی برگزار می‌شود و بسیاری از افراد معتقدند لذت و هیجان بازی واقعی بسیار بیشتر از بازی آنلاین آن است. در حال حاضر رزرو آنلاین این اتاق فرار در سایت مای اسکیپ، فعال میباشد و شما میتوانید به صورت آنلاین اقدام به رزرو سانس مورد نظر خود برای این اتاق فرار کنید .