رییس فرا،یون محیط زیست مجلس افزود: ،ت از زم، که به طور جدی وارد عرصه اسقاط شد روند خوبی شکل گرفت به شکلی که توانستیم حدود 2 میلیون خودرو فرسوده را از رده خارج کنیم، اما به این دلیل که ارایه گواهی اسقاط خودرو فقط مربوط به خودرو های وارداتی بود و خودروسازان داخلی هیچ مسوولیتی برای اسقاط خودرو های فرسوده نداشتند، از سال 96 که واردات خودرو ممنوع شد عملا اسقاط خودرو نیز به کما رفت! **7 میلیون وسیله نقلیه فرسوده در کلانشهر ها داریم سردار تیمور حسینی – جانشین رییس پلیس ر
آ،ین اخبار سرویس:
با تصویب لایحه پولی ، اسقاط خودرو ها باید فاتحه ،وج خودرو های فرسوده را خواند/ دستگاه های متولی به جای پیگیری اسقاط خودرو سر محل واریز پولش با هم دعوا می کنند!
با تصویب لایحه پولی ، اسقاط خودرو ها باید فاتحه ،وج خودرو های فرسوده را خواند/ دستگاه های متولی به جای پیگیری اسقاط خودرو سر محل واریز پولش با هم دعوا می کنند!
|
– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، سمیه رفیعی رییس فرا،یون محیط زیست مجلس در برنامه تهران 20 رییس فرا،یون محیط زیست مجلس گفت: با تصویب لایحه پولی ، اسقاط خودروها باید فاتحه ،وج خودروهای فرسوده را خواند. رفیعی گفت: براساس گزارش و، بهداشت، سالانه حدود 27 هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا در کشور ثبت می شود، اما چون آلودگی هوا دیده نمی شود و اثرات مستقیم و غیر مستقیم آن که منجر به فوت یا عوارض دیگر می شود در آمار ها به چشم نمی آید.
با تصویب لایحه پولی ، اسقاط خودروها باید فاتحه ،وج خودروهای فرسوده را خواند. وی افزود: اساس مساله اسقاط خودروها، کاهش میزان آلایندگی های هوا بود که کشور را دچار چالش های بسیار و سلامت مردم را تهدید می کند.
|