بعد از همهی این مقدمات، لازم است کمی دربارهی متن رپورتاژ آگهی هم صحبت کنیم. پیشنهاد ما این است که بعد از مطالعهی این درس، حتماً وقت بگذارید و چند نمونه رپورتاژ آگهی را – بر اساس معیارهایی که در اینجا میگوییم – ارزیابی کنید تا نکات مطرح شده بهتر در ذهنتان بماند. همین بحثها به یک بازی بزرگ در بین رپورتاژدهندگان و پلتفرمهای انتشار رپورتاژ آگهی تبدیل شده است. مثلاً گاهی هنگام سفارش رپورتاژ آگهی میبینید که تأکید میکنند ما به شما دو یا سه یا چهار لینک Follow میدهیم.
هزینه رپورتاژ چقدر است؟
زمانی که شما ثبت سفارش می کنید، جایگاه رپورتاژ در سایت های مورد نظر شما توسط کارشناسان ما رزرو شده و هزینه برای مدیران آن سایت ها واریز می شود و به همین دلیل امکان انصراف در هنگام اجرای کمپین رپورتاژ وجود ندارد. قیمت بسته های پیشنهادی ما، با در نظر گرفتن بیشترین تخفیف ممکن درج شده است. اما وقتی شما یک بسته اختصاصی برای خودتان میسازید، میزان تخفیف به تعداد رپورتاژهای مد نظر شما بستگی دارد. هر چقدر تعداد رپورتاژها بیشتر باشد، ما هم تخفیف بیشتری برای شما قائل خواهیم شد.
علت اصلی این مسئله اینجاست که وقتی رپورتاژ خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر میکنید و روی کلمات کلیدی موردنظرتان لینک میدهید، میتوانید از یک سایت معتبر لینک فالو داشته باشید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که شنیده باشید برخی از کسب و کارها در رسانههای پرمخاطب و پرطرفدار مانند سایتهای پربازدید حوزههای مختلف، رپورتاژ آگهی منتشر کردهاند. البته به جز تحقق اهداف تبلیغاتی و بازاریابی، رپورتاژ خبری در گرفتن بک لینک نیز نقش زیادی دارد. در این مطلب میخواهیم ببینیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک میکند. رپورتاژ آگهی یارپورتاژ خبری یک روش تبلیغاتی است که در قالب یک گزارش آماده و محتوای متنی مرتبط با کسب و کار تولید شده و به معرفی سایر کسب و کارهای اینترنتی پرداخته میشود. در این نوع تبلیغات با شرایط و ضوابط خاصی که بین آگهی دهنده و آگهی گیرنده توافق میشود، یک محتوای مرتبط با فعالیت سایت با اهداف تجاری و هدایت کاربران به وبسایت آگهی دهنده صورت خواهد گرفت.
- ما روزانه انواع رپورتاژ آگهی را در روزنامه، تلویزیون و رسانههای دیگر میبینیم.
- ممکن است هدف شما از این کار، افزایش بازدید، آگاهی از برند یا فروش محصول و خدمات باشد.
- دوست داریم تجربیات شما در مورد استفاده از روش رپورتاژ آگهی را بخوانیم.
- از طرف دیگر چون رپورتاژ آگهی لینکهای خارجی دائمی برای صفحات سایتتان به همراه دارد، از دید گوگل لینکهای معتبری محسوب میشود.
اکثر افرادی که خودروهای خارجی دارند، به دلیل وارداتیبودن آنها و نبود نمایندگیهای رسمی در ایران، معمولاً هنگام تعمیر دچار مشکل میشوند، بنابراین صاحبان خودروهای خارجی همواره بهدنبال تعمیرگاههای تخصصی هستند. هرگونه سوال و درخواست راهنمایی در زمینه آموزش و مطالب موجود در سایت را از قسمت دیدگاه پایین همان صفحه پیگیری کنید. ✅ تعداد تصاویر مجاز نهایت ۵ عدد و با کیفیت (ابعاد ۶۰۰ پیکسل) باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. خوب بود ولی خیلی کتابی بود.کاربردی تر و ساده تر بود خیلی بهتر میشد.
بهبود سئو سایت، از فواید مهم رپورتاژ آگهی
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، طول مقاله رپورتاژ است. مقاله را طوری بنویسید که مشکل مخاطب را سریع حل کند یا به سوالات او پاسخ دهد. به هر حال آنقدر این موضوع مهم است که بخش بزرگی از این مقاله را به این موضوع اختصاص دادهایم. در ادامه نکات مهم و اساسی برای نوشتن یک رپورتاژ موثر را گفتهایم.
زمانی که کاربر احساس نکند شما با رپورتاژ خود میتوانید مطالب مفیدی را به او انتقال دهید، هرگز آن را نمیخواند. یکی از اشتباهات رایج در تولید رپورتاژ این است که نویسندگان اطلاعات جدید را در متن رپورتاژ نمیگنجانند و محتواهای تکراری تولید میکنند. هر چقدر اطلاعاتی که درون رپورتاژ قرار میگیرد جدیدتر باشد، به همان اندازه کاربران بیشتر ترغیب به خواندن میشوند. به همین دلیل، مخاطب برای پاسخ به نیاز خود بر روی لینکهای قرار داده شده در محتوا کلیک میکند و این موضوع باعث میشود تا سایتها به اهداف خود دست پیدا سایت خرید رپورتاژ – https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ – کنند.
صدای ایران
رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ 100 برابر رشد بیشتر!-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک