فقط کارمندان فرار مالیاتی ندارند | بر اساس گزارشی که مرکز

مالیات بر سوداگری از دیگر رویکردهای ،ت است که در انتظار تصویب قانون آن از سوی مجلس است و وزیر اقتصاد در شهریورماه امسال درباره تسریع در تصویب قانون مالیات بر ع


بر،ب ها: مشاورین املاک – مالیات – کارمندان – مرکز پژوهش های مجلس – کارکنان – مرکز پژوهش های – مشاغل پردرآمد
آ،ین اخبار سرویس:



فقط کارمندان فرار مالیاتی ندارند

فقط کارمندان فرار مالیاتی ندارند



بر اساس گزارشی که مرکز پژوهش های مجلس منتشر کرده کارمندان بیشترین میانگین مالیات پرداختی را در بین برخی مشاغل پردرآمد چون کارکنان طلا و جواهر، – کارکنان نمایشگاه خودرو، موبایل فروشان، وکلا و مشاورین املاک دارند و کارمندان بیش از هفت برابر مشاورین املاک مالیات می دهند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رو،مه شرق در یادداشتی آورده است: کاهش سهم درآمدهای نفتی در بودجه و حرکت به سمت درآمدهای پایدار مانند مالیات، از برنامه های ،ت بوده که کمتر به آن توجه شده است؛ موضوعی که باید به صورت جدی مالیات از مؤدیان واقعی دریافت و از فرارهای مالیاتی جلوگیری شود.




بر اساس گزارشی که مرکز پژوهش های مجلس منتشر کرده کارمندان بیشترین میانگین مالیات پرداختی را در بین برخی مشاغل پردرآمد چون کارکنان طلا و جواهر، کارکنان نمایشگاه خودرو، موبایل فروشان، وکلا و مشاورین املاک دارند و کارمندان بیش از هفت برابر مشاورین املاک مالیات می دهند! این آمار نشان می دهد که با وجود تلاش های انجام شده هنوز فرار مالیاتی زیادی وجود دارد و بیشتر ارائه کنندگان خدمات و واسطه ها از پرداخت واقعی مالیات فرار می کنند.


همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قو،ن و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn66388943/%D9%81%D9%82%D8%B7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF