قیمت تلویزیون شهری کیان LED | asilight

به‌علت فاصله زیاد تلویزیون شهری با مخاطب، فاصله خالی بین پیکسل‌ها قابل رویت نیست. هر چه ارتفاع تلویزیون از زمین و فاصله دید کمتر باشد بهتر است، دات پیچ با عدد کمتری استفاده کنیم، تا کیفیت تصویر بهتر شود. با توجه به اینکه این نمایشگر ها در ابعاد بزرگ طراحی و نصب میشوند، هنگام قرار گرفتن در معرض دید عابران، رهگذران و رانندگان براحتی، نظر آنها را به خود جلب می کنند و از این نظر می توان آن را روشی موثر و مطمئن در تبلیغات بحساب آورد. به همین دلیل است که این محصول برای تبلیغات کالاها و خدمات در سطح شهرها از اهمیت و بازخورد بالایی برخوردار می باشد. همانطور که متوجه شدید نقش تلویزیون شهری در تبلیغات را می توان نقشی مهم و تاثیرگذار بحساب آورد.

فروش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری LED

بازتاب نما شرکت تخصصی نمایشگر های LED در سال 1382 توسط دانش اموختگان کامپیوتر و الکترونیک… شهری میدان تجریش+میدان ونک و میدان هفت تیر تهران #نور پردازی برج آزادی میدان آزادی تهران #سازمان… در ساخت تلویزیون های شهری، موارد و المان های بسیاری را باید در نظر گرفت و صرفا اعلام قیمت بدون در نظر گرفتن عوامل محیلی و جوی و محل نصب نمایشگر به صورت تقریبی اعلام می گردد. قطعات وارداتی و صادراتی مختلفی برای ساخت تلویزیون شهری وجود داشته و هر کدام کیفیت متفاوتی دارند. به صورت کلی اگر تصمیم دارید برای داخل سالن از تلویزیون شهری استفاده کنید در ابتد اندازه و کاربرد را مشخص کرده و با فردی متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه را با قیمت مناسب تهیه نمایید. درست است که در ابتدا در رابطه با تبلیغات با استفاده از تلویزیون شهری صحبت کردیم ولی در این بخش قصد داریم بیشتر در مورد مزایای خرید تلویزیون شهری صحبت کنیم.

استفاده از تلویزیون شهری به تنهایی نمی تواند موثر باشد چرا که نیاز است تا از محتوای نمایشی خود کاملا مطمئن شوید. اگر هنوز نمی دانید که چگونه می توانید از تلویزیون شهری استفاده کنید و یا اینکه نیاز دارید با نمایندگی اصلی نصب و فروش تلویزیون شهری ارتباط بگیرید، حتما با شرکت نور و نما ارتباط بگیرید تا شما را بصورت رایگاه راهنمایی و مشاوره دهد . برای اطلاع از قیمت فروش تلویزیون شهری بهترین روش، روش آنلاین هست زیرا قیمت ها به روزترین قیمت ها می باشند.

مراحل نصب و راه‌اندازی تلویزیون شهری

قیمت تلویزیون شهری کیان LED | asilight

کافی است برای اثبات این صحبت یک بار با کارشناسان ما تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. از کنار هم جای گرفتن بلوک هایی در سایزهای کوچک در کنار یکدیگر تشکیل میگردد که به هر کدام از این بلوک ها همانطور که قبلا هم گفتیم ماژول LED گفته میشود.

معرفی بهترین تبلیغات ۳ بعدی دنیا در سال ۲۰۲۲

این موضوع به هزینه‌ای که برای خرید تلویزیون شهری صرف می‌کنید نیز بستگی تلویزیون شهری دارد. طبیعتا با پرداخت هزینه بیشتر، می‌توانید تلویزیونی با تراکم بیشتر تهیه کنید. فاصله دید فاکتور خیلی مهمی در انتخاب تلویزیون شهری می باشد، هر چه فاصله مخاطبین به دستگاه نزدیکتر باشد شما برای ارائه یک تصویر خوب نیاز به تراکم پیکسل بالاتری دارد.

  • بسته به شرایط گرمایی محیطی که تلویزیون در آن نصب و نگهداری می‌شود ممکن است از فن‌های قوی یا حتی کولر گازی برای خنک کردن تلویزیون شهری استفاده شود.
  • این خیلی طبیعی است که اگر مخاطب شما به تلویزیون شهری نزدیک‌تر باشد باید تراکم پیکسل بیشتری را داشته باشید تا او بتواند تصویر را به خوبی مشاهده کند ولی اگر مخاطب فاصله زیادی از مانیتور دارد نیازی به تراکم بالا در خرید تلویزیون شهری نمی‌باشد.
  • این وسیله از آن دسته ابزاری است که کیفیت آن ارتباط مستقیمی با نحوه ساخت آن دارد.
  • در چنین شرایطی باید حتما کیفیت بالایی داشته باشید تا بتوانید تمامی چیزی که می‌خواهید را به کاربران نشان دهید.
  • تلویزیون شهری دست دوم به عنوان یک تلویزیون تبلیغاتی محسوب می شود که مجموعه دیگری نسبت به نصب آن اقدام کرده و شما می توانید بدون دغدغه های خرید و نصب آگهی یا تبلیغات خود را در آن به نمایش بگذارید.