لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

هرچه حافظه رم بالاتر باشد برنامه‌های شما سریع‌تر اجرا می‌شوند و دیگر لازم نیست برای اتمام مراحل مختلف طراحی زمان انتظار بالایی داشته باشید. با این لپ تاپ شما پردازنده Intel Core i7 را در اختیار خواهید داشت. با در اختیار داشتن کارت گرافیکی NVIDIA RTX 2060 یک ترکیب عالی در اختیار خواهید داشت. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نرم افزارهای پیشرفته را بدون هیچگونه مشکلی اجرا کنید. لپ تاپ MSI P65 Creator به علت در اختیار داشتن قیمتی فوق العاده و ویژگی های کامل جزو بهترین لپ تاپ های رندرینگ 2021 قرار گرفته است. این یک لپ تاپ عالی برای طراحان سه بعدی است که هم ویژگی و هم مقرون به صرفه بودن لپ تاپ را در نظر می گیرند.

  • این دستگاه ها از کلیدهای بیشتری برخوردارند و تاچ‌پد آنها دستورهای بیشتری را پشتیبانی می‌نماید.
  • باتری سرفیس پرو 9 به اسم 47.7 WH ظرفیت دارد و ظرفیت حداقلی آن 46.5 وات ساعت است؛ اما تا 18 ساعت در کنار شما باقی می‌ماند.
  • با این حال در ادامه سعی می کنیم تا با چند توصیه کلی، راه را برای انتخاب کارت های گرافیک سطح متوسط متناسب با نیاز شما، هموارتر کنیم.
  • این سری لپ‌تاپ قدرتمند برای گرافیک از پردازنده Intel core i7، نسل ۱۱ برخوردار بوده، که از قدرتمندترین پردازنده‌ها برای رندرگیری محسوب می‌شود.

اگر بودجه لازم برای خرید مک بوک پرو را ندارید و می خواهید یک لپ تاپ با طراحی کوچک تر و ارزان تر داشته باشید، پیشنها ما به شما تهیه MacBook Air 2021 است. مک بوک ایر 2021 یک نسخه اقتصادی از محصولات اپل است که با طراحی با کیفیت بالا، صفحه نمایش باکیفیت و همچنین سخت افزاری قدرتمند عرضه می شود و به عنوان بهترین لپ تاپ برای کاهای گرافیکی معمولی معرفی می شود. این لپ تاپ به تراشه M1 و پردازنده گرافیکی 10 هسته ای مجهز شده و از 8 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت SSD نیز برخوردار شده است. اگر از طرفداران اپل هستید و می خواهید بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی داشته باشید، تنها پیشنهاد ما به شما MacBook Pro 16 است. این مک بوک با صفحه نمایش 16 اینچ طراحی شده و از تراشه M1 Pro Max بهره برده که جدیدترین و قویترین پردازنده ارائه شده توسط شرکت اپل است، همچنین می توانید آن را با 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی کنید. لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 3 – A یکی از بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار برای کارهای گرافیکی است.

بهترین مارک هارد اینترنال کامپیوتر و لپ تاپ در ۲۰۲۳ کدام است

نمایشگری که رزولوشن آن بالا است اما نیازی نیست در نمایش رنگ ها دقیق باشد. اینتل عملکردی بسیار بهتر در آزمون‌ها و بررسی‌ها از خود ارائه کرده است. با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره می‌برد و در نتیجه یک محصول ایده‌آل برای اجرای بازی‌های شوتر اول شخص خواهد بود. در نهایت پیشنهاد می کنیم بودجه مورد نظر خود را بفرمائید تا راهنمایی دقیقتری انجام شود.

۲۵۶ گیگابایت SSD / رم ۸ گیگابایت / Core i5 1235U / Full HD / GeForce MX550

هارد دیسک‌ها براساس میزان فضای ذخیره‌سازی از ۶۰ گیگابایت تا 1.5 ترابایت (یک ترابایت معادل ۱۰۲۴ گیگابایت می‌باشد) و حتی بیشتر، متغیرند. اگر می‌خواهید فایل‌های زیادی ذخیره کنید به فضای زیادی احتیاج دارید و باید هارد دیسک با ظرفیت بیشتری را در نظر بگیرید. برند، نسل پردازنده، تعداد هسته، قابلیت اورکلاک، نوع سوکت و … هنگام انتخاب پردازنده باید مورد توجه قرار گیرد. در این زمینه مقاله تفاوت core i3 با core i5 و core i7 در پردازنده های اینتل و بررسی کامل و معرفی پردازنده اینتل، نسل ها و انواع آن نیز مفید خواهند بود. بهترین فضای رم این است که بیشتر از ۱۶ گیگابایت باشد اما فضای ۸ تا ۱۶ گیگابایت نیز می‌تواند جوابگوی کارهای بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون شما باشد. طبیعی است که هر چه این فضا افزایش یابد موفق تر خواهید بود؛ اما هزینه‌تان نیز افزایش می‌یابد.