همه فروشندگان موفق این ۱۴ خصوصیات را دارند!
انتشار: آبان 25، 1401
بروزرسانی: 30 فروردین 1404

همه فروشندگان موفق این ۱۴ خصوصیات را دارند!

مهم نیست که به کدام تیپ شخصیتی می فروشید یا از کدام تیپ شخصیتی برخوردار هستید، بهترین روش ها و\xa0ویژگی های برای برخورد با مشتری وجود دارد که می تو،د از آن بهره ببرید. بیایید در مورد ویژگی های یک فروشنده موفق بیشتر بد،م!

کلام پای،

یک فروشنده موفق شنونده خوبی است

وقتی صحبت از فروشنده می شود، چهار تیپ شخصیتی ارتباطی، وادار کننده، اطمینان دهنده و تحلیلی مطرح می شوند:

زمان بندی، معیارهای تصمیم گیری، توجیه های مالی، رسمی بودن و حتی انتظارات برای پشتیب، در حین و پس از معامله ممکن است در سایر بازارها کاملا متفاوت باشد، بنابراین موفقیت در فروش بین المللی نیاز به همدلی و همچنین صبر دارد. علاوه بر این، در بسیاری از بازارهای سراسر جهان، تجارت مبتنی بر روابط است که در توسعه آن هنگام کار با مشتریان بین المللی به زمان بیشتری نیاز دارد.

متوجه باشید که فرد احتمالا تحقیقات مقدماتی را از قبل انجام داده استداده ها و اعداد دقیق را به جای ادعاهای بزرگ و غیرقابل اثبات ارائه دهیدباید به حقایق توجه کنید و صبور باشید.۱۴ ویژگی مهم فروشندگان موفق

فروشنده موفق بینش خوبی در مشتری ایجاد می کند

چند وظیفه ای عمل ، یک اتفاق طبیعی در محیط فروش است. فروشندگ، که می خواهند تعطیل کنند، باز هم به دنبال سرنخ هایی پرورش ،ب و کار و پیگیری از مشتریانش است. او با تماس یا ارسال ایمیل از تجربه استفاده محصول خود از مشتریان می پرسد. سپس با نتیجه نظر آن ها برای بهینه سازی کار تلاش می کند. یک فروشنده چند وظیفه ای می تواند همه چیز را مرتب نگه دارد.

با تیپ شخصیتی\xa0ارتباطی یا دوست داشتنی:

اظهار نظر کنید، حرفه ای باشید و پذیرای مشتری. باید پاسخ های کاملا دقیق و واضح بدهید. اگر قادر به این طور پاسخ دادن نیستید، به آن شخص بگویید که در مورد آن تحقیق خواهید کرد و نتیجه را به او خواهید گفت. جملات را کوتاه بیان کنید و روی موضوع اصلی تمرکز کنید. نمونه هایی از مزایای محصول خود را ارائه دهید. نشان دهید که محصول شما چگونه فرد را از رقبایش متمایز می کند. از معیارهای تجاری به جای توصیفات ذهنی استفاده کنید.

افرادی که موفق به فروش می شوند، توانایی منحصر به فردی برای کنار آمدن با مشکلات، مق، با موانع، بهینه سازی عملکرد در مواجهه با ناملایمات دارند. آن ها رد شدن از سوی یک مشتری را به ،وان یک چالش برای موفقیت با مشتری بعدی می دانند.

در بازار امروزی، بیشتر مشتریان قبل از تماس با فروشنده، اطلاعات کاهی در مورد محصولات دارند. بنابراین فقط ارائه مشخصات و داده های محصول کافی نیست. یک متخصص فروش با ذهنیت مشاوره ای نیازهای مشتری را شناسایی می کند و به دنبال راه حل های سفارشی متن، با آن نیازها قدم بر می دارد.

آن ها چند کار را هم زمان انجام می دهند

فروشندگان موفق به منافع مشتری اهمیت می دهند

طبق گفته رهبران ،ب و کار، فروشندگان خوب اغلب دارای ،یبی از هر سه تیپ شخصیتی فروشنده ها هستند.

ویژگی های فروشندگان موفق؛ آن ها اعتماد به نفس دارند

یک فروشنده خوب همیشه از شرایط و محیط اطراف خود آگاه است، می تواند ببیند که چگونه محصول یا خدمات او ممکن است تاثیر مثبتی بر محیط خود داشته باشد و هر لحظه آماده ارائه جدیدترین و بروز ترین محصولات است.

آن ها خوش بین هستند

ویژگی های فروشندگان موفق؛ پیگیری می کنند

آن ها صادق هستند

برونگرا هستند

ویژگی های فروشندگان موفق؛ انعطاف پذیر هستند

اصرار، وقتی با احترام و پیگیری انجام شود، هیچ وقت بی تاثیر نمی ماند. این نکته به مشتریان یادآوری می کند که شما با راه حلی برای مشکلات آن ها به سراغشان رفته اید. این شرایط به آن ها فرصت های متعددی برای اتصال و مراجعه به شما می دهد. و اگرچه ممکن است کمی طول بکشد اما در نهایت نتیجه قانع کننده ای خواهد داشت.

آن ها زیرک هستند

چگونه به هر یک از تیپ های شخصیتی بفروشیم؟

آن چه برای همه مهم است، تمرکز است. یک فروشنده موفق به دنبال پیام و ایمیل های منحرف کننده نیست، از شایعات اداری دوری می کنند. او درک می کند که برای موفقیت باید چه کاری انجام دهد و به تعیین اه، می پردازد تا به موفقیت برسد. از طرفی در کارهای روزمره خود با هدف عمل می کند و تمرکز عمیقی روی تمام جنبه های کاری خود دارند.

فروشندگان بزرگ و ماهر هرگز به نظر نمی رسند که چیزی می فروشند. آن ها آموزش می دهند، ایمان و\xa0اعتماد به نفس\xa0را القا می کنند. و بی سر و صدا و نامرئی نشان می دهند که چرا مشتریان باید به آن ها اعتقاد داشته باشند و به ،ه خود از آن ها ،ید کنند.

اگر از کیفیت محصول خود آگاه نباشید، مشتری نیز به محصول شما باور نمی کند. اگر بتو،د با اطمینان توضیح دهید که چگونه محصول یا خدمات شما مشکل مشتری را حل می کند، پس مشتری برای شما و در کف دست شما است.

فروشندگان موفق جهان بینی و درک فرهنگی گسترده ای دارند

یک فرد برون گرا عموما اجتماعی است، با گذراندن وقت با افراد دیگر انرژی می گیرد، دوست دارد صحبت کند و \xa0آغازگر یک مکالمه باشد و به راحتی دوست پیدا می کند. او همچنین تمایل به انجام کارهای مورد علاقه شان دارد. این ویژگی به فروشنده امکان این را می دهد که مایل به ملاقات با مردم، لذت بردن از تعامل و صحبت در مورد بسیاری از چیزها باشد. هرچه در مورد موضوعات بیشتری صحبت کنند، بهتر می توانند با مشتری ارتباط برقرار کنند.

یک چشم انداز مطرح کنید، نه یک محصولقبل از شروع فروش خود،\xa0ارتباط\xa0برقرار کنیددرباره سایر مشتریان و تجربه آن ها از استفاده محصول خود بگویید، این که چرا آن ها به دنبال محصول شما بودند و چگونه مشکلات آن ها را حل کرده است.به جای بمباران اطلاعات، فرد را به آرامی در فرآیند فروش راهنمایی کنید.ضمانت های شخصی مانند سیاست های بازپرداخت را ارائه دهید.تیپ شخصیتی اطمینان دهنده:مطالعات موردی و سایر اطلاعات مبتنی بر واقعیت و داده را نشان دهیددر مسیر یک رابطه قوی و حرفه ای کار کنید و رابطه خوبی ایجاد کنیدبه جای توصیف کمی، بر توصیف های کیفی تمرکز کنیداغلب با آن شخص تماس بگیرید تا همیشه در ارتباط باشیدتیپ شخصیتی وادار کننده:مطالعات موردی و سایر اطلاعات مبتنی بر واقعیت و داده را نشان دهید.به سمت یک رابطه قوی و حرفه ای حرکت کنید و رابطه خوبی ایجاد کنید. به جای توصیف کمی، بر توصیف های کیفی تمرکز کنید.

۴ تیپ شخصیتی فروشنده

ویژگی های فروشندگان موفق؛ متمرکز عمل می کند

مشتریان شما می خواهند شما را بشناسند…! پس چالش ها، رویاها و اه، آن ها را درک کنید. زیرا آن ها شما را به دقت در نظر گرفته اند تا بدانند چرا راه حل شما برای آن ها من، و منطقی است. مشتریان شما می خواهند مطمئن باشند که شما منافع آن ها را نیز در نظر دارید یا خیر.

فروشندگان موفق آگاهی کامل دارند

با این ۱۴ ویژگی می تو،د فروشنده موفق را شناسایی کنید یا جز فروشندگان موفق باشید! کافی است همه این موارد را دوباره مرور کنید، آن ها را تمرین کنید و در مسیر کاری خود پیاده کنید تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید.



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65659438/%D9%87%D9%85%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%21

یک فروشنده موفق نمی خواهد از معامله ، فرار کند، زیرا او می داند نباید پل های ارتباطی بین فروشنده و مشتری را ازبین برد.

تحلیلی:

تیپ های شخصیتی فروش یا فروشنده فقط برای دانستن این که آیا می تو،د یک فروشنده خوب شوید مهم نیستند – شما همچنین باید روش های فروش خود را بر اساس تیپ شخصیتی شخصی که به او می فروشید تغییر دهید. هر یک از سه تیپ شخصیتی به روش مجزای خود به سبک های مختلف فروش واکنش نشان می دهند. کارشناسان پیشنهاد می کنند هنگام فروش به تیپ های شخصیتی مختلف، رویکردهای زیر را در نظر بگیرید:

ویژگی های فروشندگان موفق:\xa0چه در حال معرفی یک استارت آپ به سرمایه گذاران باشید و چه در یک نمایندگی فروش خودرو، مهارت های فروش برای همه سرمایه گذاری های تجاری حیاتی است. شناسایی ویژگی های اصلی مورد نیاز برای موفقیت در فروش می تواند به شما کمک کند تا بد،د که آیا برای فروشندگی من، هستید یا خیر. همچنین می تواند به صاحبان ،ب و کار کمک کند تا نماینده فروش یا فروشنده خود را شناسایی و استخدام کنند تا برای ،ب درآمدشان بهترین عملکرد را داشته باشند. اگر می خواهید در فروش موفق شوید، مهم است که از ویژگی های ،، که قبل از شما آمده اند الگوبرداری کنید. در این مطلب به برخی از مهم ترین\xa0ویژگی های فروشنده موفق\xa0پرداخته ایم که می توانند شما را در دنیای ،ب و کار کمک کنند.

شما باید قبل از شروع فروش محصول یا خدمات خود به درد مشتری گوش دهید. فروشندگان بزرگ راه حل برای مشکلات می سنجد و این کار را با درک و گوش دادن به مشتری انجام می دهند.

فروشندگان حرفه ای دائما شاد هستند و حس شوخ طبعی،\xa0سرگرمی\xa0و\xa0مثبت اندیشی\xa0را در خود ایجاد می کنند. بر آنچه می توانند انجام دهند، کنترل دارند و تمرکز می کنند، با خوش بینی در مورد محصولات خود صحبت می کنند، دل سرد نمی شوند و به حرف های که می گویند ایمان دارند.

ارتباطی: صبور، رفتاری دوستانه، پذیرای چالش ها، آرام، غیر رسمی. این فروشندگان اغلب شنوندگان خوبی هستند که سوالات زیادی می پرسند و سعی می کند با مشتری رفتاری خودم، و صمیمی داشته باشد.اطمینان دهنده: مردم پسند، متقاعد کننده، برون گرا، خلاق، شهودی، وفادار، مشتاق. همچنین این فروشندگان همه جزئیات عملکردی و ارزش های پیشنهادی محصولات را می شناسند، و می توانند ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنند.وادار کننده: جدی، بی صبر و رقابت جو است. چنین فروشنده هایی مذاکره فروش را به انجام می رساند و برای شرکت پول می آورد. این افراد با بیان قوی و اعتماد به نفس با مشتری برخورد می کند و او را متقاعد به ،ید می کند.تحلیلی: غیرشخصی، واقعیت محور، رسمی، جدی، روراست، صبور، آماده. احتمالاً سؤالات زیادی را مطرح می کند اما به دنبال روابط فروش شخصی نیست.