وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افزایش ترددهای جاده‌های در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت که ترافیک در سه محور مواصلاتی پیرامون پایتخت نیمه سنگین است.

شیر، درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر هیچ مورد گزارشی از بروز مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است، اما لازم است که رانندگان آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته و خودروی خود را برای فصل سرما و شرایط زمست، تج، کنند.

سرهنگ احمد شیر، درباره آ،ین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ درحال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی نیز مشکل و گره ترافیکی دیده نمی‌شود و تردد به شکل روان در حال انجام است.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آ،ین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، من،‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65984966/%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%D8%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A2%D8%B0%D8%B1

وی با بیان اینکه براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار جاده‌ای، میزان تردد در شبانه‌روز گذشته به نسبت روز قبل‌ترش ۲.۳ درصد افزایش داشته است، گفت: بیشترین ترددهای جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ انجام شده و کمترین تردد نیز بین ساعات سه تا چهار بامداد بوده است. همچنین آزادراه کرج – قزوین پرترددترین محور مواصلاتی کشور در شبانه‌روز گذشته بوده و پس از آن نیز آزادراه کرج – تهران، آزادراه قزوین – کرج، آزادراه تهران – کرج و آزادراه ساوه – تهران در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای دارای انسداد و ممنوعیت تردد نیز گفت: محور قدیم ،م آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه ،م آباد – پل زال و محور ،م آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان – ایرانشهر، محور جدید هشتگرد – طالقان، ،م – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه و سی‌سخت – پادنا نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.