گران‌ترین خودروهای بازار ایران را بشناسید

آلفارومئو ۴C

۲۴۰ ،‌بخار

حدا،ر سرعت

۴.۱ ث،ه

۱.۷۵ لیتر

۷.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر


۳.۱ ث،ه

۳۵۷ ،‌بخار

مصرف سوخت

شماره سه| فراری 458

شماره چهار| مرسدس بنز GLA45

۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

۵۷۰ نیوتن‌متر

۲.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

چهار سیلندر


مشخصات

۳۲۰ کیلومتر برساعت

۴.۵ لیتر

۷۰۰ نیوتن‌متر

فراری ۴۵۸

مرسدس بنز GLA۴۵


شماره پنج| پورشه 911 توربو S

۲۵۰ کیلومتر برساعت


۵۷۰ ، بخار

شماره دو| آلفارومئو 4C

۱.۵ لیتر

۳۷۵ ،‌بخار


بی‌ام‌و i۸

۲۵۸ کیلومتر برساعت

پیشرانه شش سیلندر تخت

سال ۲۰۲۰ از خط تولید خارج شد، اما پنج سال قبل از این اتفاق مدل‌های محدودی از آن به شکل شخصی به ایران رسید. همان زمان ی،ی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ قیمت ۱.۵ میلیاردی آن شگفت‌انگیز بود و الان ارزش همین مدل‌ها به حدود ۱۰ میلیارد تومان رسیده است که براساس آمار معادل ۲۲۷ متر آپارتمان مس، در تهران است. کروز کنترل هوشمند، امکان انتخاب حالت رانندگی و دوربین ۳۶۰ درجه تنها بخشی از آپشن‌های این خودرو ۱۴۰ هزار دلاری به‌شمار می‌رود و مصرف سوخت پایین (۲.۱ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر) و شتاب خیره‌کننده ۴.۴ ث،ه‌ای آن جزو مهمترین مشخصات فنی بی‌ام‌و i۸ به‌شمار می‌رود.

 

چهار سیلندر توربوشارژ

۵۶۰ ، بخار

پیشرانه هشت سیلندر

حجم موتور

مشخصات فنی خودروهای لو، در ایران







حدا،ر توان ،وجی

شتاب

مرسدس بنز GLA۴۵ یکی دیگر از قرب،ان ماجرای ممنوعیت واردات خوردوهای بالای دو هزار و ۵۰۰ سی‌سی بود. با اینکه مرسدس بنز GLA۴۵ فروش نسبتا خوبی در ایران داشت، اما روند واردات آن تداوم پیدا نکرد. درحال حاضر سایت‌های تخصصی ارزش‌گذاری خودرو، قیمت منصفانه مدل‌های ۲۰۱۴ مرسدس بنز GLK۴۵ را نزدیک چهار میلیارد تومان ،ن می‌زنند و بین آگهی‌های مربوط به فروش آن، مدل ۲۰۱۵ با ۲۰ هزارکیلومتر را حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌فروشند.

۳۲۵ کیلومتر برساعت

پیشرانه

 

پورشه ۹۱۱ ذاتا یکی از گران‌ترین خودروهای جهان است که ابتدا نسخه‌های کررا چهار و کررا S آن وارد ایران شد و بعدها ،ت به نسخه توربو S رسید. گفته می‌شود فقط دو دستگاه از پورشه ۹۱۱ توربو S وارد ایران شده و به این راحتی‌ها نمی‌شود درباره قیمت آن صحبت کرد. احتمالا مهمترین جذابیت پورشه ۹۱۱ توربو S برای خوره‌های ماشین‌باز، شتاب ۳.۱ ث،ه‌ای آن باشد. کنار آن حدا،ر سرعت ۳۲۰ کیلومتری بخشی از توانایی‌های فنی پورشه ۹۱۱ توربو S به‌شمار می‌رود.

سه سیلندر توربوشارژ با موتورالکتریکی

پورشه ۹۱۱ توربو S

 


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65716855/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF

دو لیتر

فراری ۴۵۸ سال ۹۳ وارد ایران شد و گفته می‌شود فقط یک نمونه از آن در خیابان‌ها وجود دارد. پس بدون اینکه درباره قیمت آن بتو،م صحبت کنیم، سراغ مشخصات فنی خاص آن می‌رویم. پیشرانه هشت سیلندر ۴.۵ لیتری فراری ۴۵۸ می‌تواند قدرتی معادل ۵۷۰ ،‌بخار و حدا،ر گشتاور ۵۴۰ نیوتن‌متر را تولید کند و نهایتا شتاب خیره‌کننده ۳.۴ ث،ه‌ای داشته باشد.

شماره یک| بی‌ام‌و i8

۴.۴ ث،ه

۵۴۰ نیوتن‌متر

آلفارومئو ۴C در سال ۲۰۱۵ وارد ایران شد. با این حال مثل بی‌ام‌و i۸ فقط شاهد واردات چند مدل محدود از آلفارومئو ۴C بودیم و الان آگهی‌های مربوط به فروش آن به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد. در همین آگهی‌ها هم خبری از قیمت نیست و فروشنده‌ها به نوشتن عبارت توافقی بسنده ،د، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت منصفانه آلفارومئو ۴C در ایران نزدیک کمی بیش از پنج میلیارد تومان است که باعث می‌شود جزو گران‌ترین خودروهای فعلی قرار بگیرد. موتور ۱.۷۵ لیتری آلفارومئو ۴C می‌تواند حدا،ر ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور ،وجی داشته باشد و حدا،ر توان آن به ۲۴۰ ، بخار می‌رسد. مصرف سوخت ،یبی ۶.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و شتاب ۱.۴ ث،ه‌ای بخشی از مشخصات فنی آلفارومئو ۴C است.

۴۷۵ نیوتن‌متر

۴.۴ ث،ه

حدا،ر گشتاور ،وجی

۳۵۰ نیوتن‌متر

۲۵۰ کیلومتر بر ساعت

۳.۴ ث،ه

۳.۸ لیتر

به گزارش فرتاک نیوز،