آزمون دولینگو چیست؟ راهنمای کامل آزمون Duolingo موسسه زبان اسپیکان | iranbritish

از بهترین نتایج ازمون دولینگو را برای اثبات بهترین بودن گذاشته ایم. استاد خوب تافل برای کسب نمره بالا تفاوت آزمون دولینگو با آزمون‌­های آیلتس و تافل… مدت زمان آزمون آیلتس ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه و آزمون تافل ۴ ساعت است، اما مدت زمان دولینگو یک ساعت می باشد. آزمون زبان دولینگو برای تحصیل در کانادا، یا هر کشور انگلیسی زبان دیگری، راهی مناسب برای ارائه و اثبات مهارت انگلیسی شما می باشد. ایده آزمون های تطبیقی ​​این است که سوالاتی به شما ارائه می دهند که سطح دشواری آن متناسب با توانایی شما طراحی می شوند و بنابراین دقیق تر (و به طور کارآمد!) مهارت شما را نسبت به یک آزمون سنتی ارزیابی می کنند.

یکی از مزایای آزمون دولنیگو، امکان حضور در آزمون آزمایشی است که بخش مهمی از آماده سازی برای آزمون اصلی را شامل می‌شود. شما می توانید هر روز در آزمون دولینگو شرکت کنید و محدودیتی برای شرکت در این آزمون وجود ندارد. در این دوره به یادگیری بیش از 2000 اصطلاح رایج در زبان انگلیسی می‌پردازیم تا به کمک آن‌ها مهارت بیشتری در مکالمه روزمره‌ی زبان انگلیسی پیدا کنیم. Duolingo دارای یک سیستم نمره دهی دقیق و منحصر به فرد است که مهارت شرکت کننده در آزمون را در ترکیبی از اجزای مختلف تجزیه و تحلیل می کند.

امتحان دولینگو چگونه است؟

آزمون دولینگو چیست؟ راهنمای کامل آزمون Duolingo موسسه زبان اسپیکان | iranbritish هدف آزمونهای تطبیقی ارائه سؤالاتی است که سطح دشواری¬ آنها منطبق بر میزان مهارت و دانش داوطلبان است. در واقع آزمون دولینگو براساس توانایی شما در زبان انگلیسی سوالاتش را طراحی می کند، بنابراین در مقایسه با آزمون های سنتی، به طور دقیق تر و کارآمدتری مهارتهای چهارگانه زبان را مورد ارزیابی قرار می دهد. شاید بتوان بزرگترین مزیت برگزاری این آزمون را آنلاین بودن آن دانست. گفتنی است که آزمون Ielts هم به صورت آنلاین (از طریق کامپیوتر) و هم کتبی برگزار می‌شود که در مقاله مقایسه آزمون آیلتس کامپیوتری و کتبی به آن اشاره کرده‌ایم. لازم نیست داوطلب برای شرکت در دولینگو به مرکز برگزار کننده خاصی برود و در منزل هم به سادگی می‌تواند در تست شرکت کرده و مدرک خود را به صورت آنلاین برای دانشگاه یا هر جای دیگری ارسال کند.

روش نمره دهی در راهنمای آزمون دولینگو

شما با مشاورین موسسه تخصصی زبان کوییک تماس گرفته و سپس آن‌ها وقت تعیین سطح رایگان را برای دولینگو شما تعیین می‌کنند. اساتید تعیین سطح با توجه به سطح شما تعداد کلاس‌های مورد نیاز شما را تعیین کرده و شما می‌توانید در کلاس‌ها شرکت کنید. مدت زمان برگزاری آزمون کتبی آیلتس (به غیر از آزمون شفاهی) 2 ساعت و 45 دقیقه و آزمون تافل 4 ساعت است، اما تمام مراحل آزمون دولینگو از ابتدا تا انتها، کمتر از یک ساعت طول می­‌کشد.

  • برای این‌که بتوانید از عهده این قسمت بربیایید، باید روی تلفظ خود کار کنید.
  • لذا برگزار کنندگان این آزمون قوانین و مقررات زیادی برای برگزاری هرچه بهتر و عدم تقلب در آزمون دولینگو وضع کرده اند.
  • سایت دولینگو آزمون‌های آموزشی متعددی را در اختیار داوطلبان قرار داده تا از طریق شرکت در آن‌ها بتوانند مهارت‌های خود برای شرکت در آزمون اصلی را ارتقا دهند.

ظاهرا این نوع از سوالات آزمون دولینگو ساده به نظر می­رسند اما در واقع واژه­‌های درست ارائه شده در سوال لغاتی هستند که زیاد به کاربرده نمی‌­شوند و با آن­ها مواجه نشده‌­اید و همین امر تشخیص درست بودن این واژه­‌ها را مشکل می­‌سازد. بله دوره های آمادگی برای دولینگو در موسسه زبان کوییک وجود داره که برای آگاهی از هزینه ها و شرایط برگزاری کلاس ها می تونید با موسسه تماس بگیرید. موسسه تخصصی زبان کوییک اولین موسسه در زمینه اموزش تکنیک های ازمون دولینگو به حساب می آید . به خودمان میبالیم که با بهره گیری از بهترین اساتید دولینگو در ایران نتایجی درخشان برای شما به ارمغان اورده ایم.

مدت زمان آزمون دولینگو