آموزش آنلاین رویت ویژه طراحی و نقشه کشی سه بعدی تاسیسات برقی | elitarchgroup

آموزش آنلاین رویت ویژه طراحی و نقشه کشی سه بعدی تاسیسات برقی | elitarchgroup

این دوره ها توسط موسسه های مختلف تشکیل میشه و باید دقت کنید که اعتبار دوره به مدرسی هست که برای تدریس دعوت نماسازی کلاسیک میشه. مثلا دوره هایی که جناب آقای دکتر سریری در نقاط مختلف کشور برگزار می کنند بسیار عالی برگزار می شه. شما برای اطلاع پیدا کردن از این دوره ها می تونید به سازمان نظام مهندسی شهر خودتون مراجعه بفرمایید تا این موسسات مجاز رو به شما معرفی کنند.

  • در این نرم‌افزار با استفاده از ابزارهای جدید و حرفه‌ای و با وجود شمایل و شکلک‌های هر قسمت از تاسیسات می‌توان با کشیدن آنها در صفحه سریعاً و به بهترین و دقیق‌ترین شکل طرح تاسیسات را به وجود آورد.
  • استاندارد ۱۸۰۱۵ DIN حداقل تعداد پریز و چراغ یک واحد مسکونی را به شرح زیر فهرست کرده که در روی کابینت آشپزخانه پریزها به صورت دوتانی نصب شده و هر مجموعه یک عدد حساب میشود.
  • با دریافت اطلاعات لازم از بخش‌های مکانیک، شیمی و ابزار دقیق کل قدرت الکتریکی مصرفی پروژه تاسیساتی اجرایی و بار هر یک از تابلوهای در نظر گرفته‌شده با در نظر گرفتن ضرایب همزمانی و دیماند باید تخمین زده شود.
  • با استفاده از تمام کارت های بانکی عضو شبکه ی شتاب، می‌توانید مبلغ فاکتور را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

به عبارت دیگر المانی که در هرطبقه انشعابات پریزهای آنتن به آن متصل شده همان اسپلیتری است که در پلان پریزهای آنتن به آن اشاره شده است. ببخشید من چندین آموزش از سایت شما خریداری کردم از جمله آموزش اتوکد برای برق ساختمان. در این آموزش رایزر دیاگرام تجهیزات طبقات را ترسیم می کنیم. رایزر دیاگرام شامل سیستم برق گیر، سیستم اعلام حریق، سیستم آیفون، سیستم تلفن و تابلو های توزیع طبقات خواهد شد. اجرای تاسیسات الکتریکال و مکانیکال در ساختمان های مسکونی و مراکز اداری و صنعتی به یک امر مهم و ضروری تبدیل شده است. شما با اجرای این امور ، هم می توانید امنیت ساختمان خود را بالا ببرید و هم می توانید بسیاری از مشکلات زندگی در ساختمان را کم کنید و هم می توانید ویژگی های بسیاری را به مراکز اداری و صنعتی و مهم اضافه کنید.

برق اضطراری در طراحی تاسیسات برقی ساختمان

بنده مهندس معمار هستم و شناخت نسبی به اجرای برق ساختمان و نحوه اجرا و مسیرهای لوله گذاری و ….. همونطور که اطلاع دارید در تمامی ساختمان هایی که دارای یک دستگاه راه پله می باشند، سیستم اعلام حریق از نوع آژیر جنرال طراحی و اجرا می گردد. در صورت نصب دتکتور برای راه پله باید مدار آنها در یک زون جداگانه قرار گیرد. موقع خرید فصل ده آموزش نبود الان که اضافه شده آپدیت این آموزش برای حساب کاربری ارسال نشده. لطفاً با خرید نسخه‌ی اصلی بسته‌ی آموزشی، از مثلث زرد در تولید بهتر محتوای آموزشی حمایت کنید. تمام حقوق مادی و معنوی این دوره متعلق به شرکت مثلث زرد می‌باشد.

پی دی اف قسمتی از کتاب

مجموعه آموزشی معرفی شده در این صفحه تمامی نیاز های شما به عنوان یک مهندس برق را پوشش می دهد. البته تمرین و انجام پروژه های آموزش داده شده برای رسیدن به این هدف ضروری است. شرح تمام قابلیت های اتوکد الکتریکال به زمان زیادی نیاز داشته و بهترین روش برای یادگیری آن به صورت تصویری است.