آموزش ثبت نام در کوینکس CoinEX به همراه ویدیو

لیکوئید شدن عددی است که اگر پوزیشن های ما به آن عدد برسد کل سرمایه ای که در آن است را از دست خواهیم داد. در حالت Spot آنقدر باید معامله کرد که ارزش آن ارز مورد معامله، به صفر برسد. در اینصورت ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهیم. ولی این حالت در بخش فیوچرز وجود دارد که در عرض چند ساعت یا چند ثانیه تمام سرمایه ای که در آن بخش گذاشته ایم را از دست بدهیم. در بخش فیوچرز کوینکس اصطلاحاتی مثل پوزیشن لانگ و شورت وجود دارد.

حال شما مراحل ثبت نام صرافی کوینکس را با موفقیت طی کردید در ادامه چگونگی اهراز هویت در این صرافی را بررسی می‌کنیم. ثبت نام موفقیت آمیز بود و حالا باید اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور را به حساب کوینکس CoinEx خود متصل کنید.ثبت نام موفقیت آمیز بود. برای تغییر زبان در نوار بالای صفحه در سمت راست، به روی English/USD کلیک کنید. در قسمت Language به روی زبان فارسی کلیک کنید.سپس زبان برای شما فارسی می شود.

چگونه در صرافی کوینکس ثبت نام کنیم؟

آموزش ثبت نام در کوینکس CoinEX به همراه ویدیو

لازم است این کد از حداقل 4 و حداکثر 20 کاراکتر به صورت ترکیبی ازحروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد باشد. در مرحله بعدی یک Anti phishing code شخصی‌سازی شده انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه “Settings” موجود در مقابل آن کلیک کنید.

با کلیک در بخش ۵ روی گزینه Send Code کد فعال سازی به آدرس ایمیل وارد شده ارسال می‌شود. با وارد شدن به آدرس ایمیل درج شده، باید این کد را در این بخش وارد کنید. این مهم در احراز هویت کوینکس در مرحله اول اهمیت زیادی دارد. هم‌چنین در نهایت با کلیک بر روی تیک قبول قوانین، مرحله وارد کردن مشخصات در ثبت نام کوینکس به پایان می‌رسد.

یانگ هایپو قبل از تاسیس این صرافی، در سال 2016 استخر ماینینگ ViaBtc را در کشور چین تاسیس کرد. این استخر ماینینگ، کوین‌هایی از جمله بیت‌کوین، لایت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، زی کش و … تا تاریخ 8 نوامبر 2021، این صرافی با پشتیبانی از 509 جفت ارز معاملاتی و 300 کوین مختلف، در جایگاه مناسبی نسبت به صرافی‌های دیگر قرار می‌گیرد.

انتقال تتربعد از انتقال روی تب Futures مانند شکل زیر کلیک کنید. در عکس پایین تمامی توضیحات بالا با تصویر نشان داده شده برای دیدن با کیفیت عکس ذیل کلیک کنید. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به “مجموعه امید فدوی” می شود و هرگونه کپی برداری از مطالب و محصولات بدون ذکر منبع مطابق ماده 17 جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد.

پس از زدن دکمه ثبت رمزی یکبار مصرف برای شما ظاهر می شود و یا به شماره شما ارسال می شود. این رمز را در کادر Please enter 6-digit TOTP code وارد کنید. مورد بعدی verification ID است که برای وریفای کردن یا همان احراز هویت است. پیشنهاد ما به شما این است که در صرافی های بین المللی وریفای نکنید. خوشحالیم که مجددا حظور گرمتان را آکادمی دکتر صادقی نیا احساس می کنیم. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

شرط ورود به حساب کاربری Coinex