آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوینکس با راهنمای تصویری -ایران ارز دیجیتال

لازم است ابتدا در سمت چپ صفحه USDT را انتخاب کنید و سپس CET را انتخاب نمایید. پس از انتخاب ارز دیجیتال خود بر روی گزینه Confirm کلیک کنید تا آدرسی که باید رمزارز خود را به آن ارسال کنید برای سایت صرافی کوینکس شما نمایان شود. ۱.مجدد به صفحه رسمی صرافی CoinEX وارد شوید و بر گزینه “Log in” و یا همان ورود کلیک کنید. صرافی کوینکس coinEx در سال 2017 و در کشور هنگ کنگ کشور چین تأسیس شده است. پشتوانه صرافی کوینکس، استخر ماینینگ ویا بی تی سی ViaBTC Pool یک استخر استخراج ارز دیجیتال است که در سال 2016 در کشور چین شروع به کار کرده است. از معروفترین سایتهای ارز دیجیتال که در سال ۱۳۹۷ توسط برخی دانشجوهای دانشگاه شریف تاسیس شد و در اوایل فقط به خرید و فروش ارز دیجیتال تتر میپرداخت ، اما هم اکنون انواعی از ارزهای دیجیتال را در خود دارد . کوینکس نسبت به تمام صرافی های داخلی در این باره شرایط بهتری دارد.

کوینکس یکی از صرافیهای ارز دیجیتال است که یک خدمات رسان برای محصولات مبتنی بر بلاکچین به شمار میآید. ووچر یکی از مطمئن ترین راه های انتقال هزینه در ایران است. بهتره به پشتیبانی کوینکس پیام بفرستید و این موضوع رو بگید تا راه حل رو ارائه بدن. از این رو در این مقاله شما را ابتدا با این صرافیها آشنا کردیم و سپس به مقایسه آنها پرداختیم. برعکس تمامی صرافی های بین المللی که به ایرانیان یا خدماتی ارایه نمی دهند یا پشتیبانی فنی فارسی زبان ندارند، این صرافی هم به ایرانیان بدون فیلتر خدمات ارایه می دهد و هم اینکه پشتیبانی فارسی زبان دارد که در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در این صرافی، شما می توانید به راحتی با آنها ارتباط گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.

پس در مورد صرافی ارزهای دیجیتال که برای انجام معاملات خود استفاده می کنید، این نکته را باید بدانید که صرافی حتما باید از لحاظ امنیتی کاملا ایمن باشد تا توسط هکران و همچنین افراد سودجو مورد حمله قرار نگیرد و ارزهای شما از دست نرود. یکی از نکاتی که باید در مورد صرافی ها بدانید میزان امنیت آن صرافی در برابر حملات هکری است چرا که همان طور که ما می دانیم بهترین سایت ها برای اینکه یک هکر بتواند مقادیر زیادی ارز به دست آورد صرافی ها هستند.

نکته مهم: با اینکه صرافی کوینکس اعلام کرده است که با کاربران ایرانی مشکلی نداشته و حتی احراز هویت را نیز برای آنها انجام می دهد اما برای احتیاط بیشتر، برای کار با این صرافی نیز از یک فیلترشکن آی پی ثابت با آی پی سایر کشورها استفاده کرده و از احراز هویت حساب خود در این صرافی خودداری نمایید. این پکیج ها کمک شایانی به افراد چه در زمینه کم کردن کارمزد معاملات و چه در زمینه سودرسانی و چه در زمینه گرفتن ارزهای رایگان با شرکت در ایردراپ ها خواهند داشت؛ بدین صورت که اگر فردی مثلا هزار عدد از توکن خود صرافی کوینکس به نام ارز CET را خریداری کند و فقط یک ترید، چه در قسمت Spot Trading و چه قسمت Margin Trading و چه قسمت Perpetual انجام دهد می تواند در Airdrop این صرافی در مدت زمان اعلام شده شرکت کرده و ارزهای رایگان زیادی به دست آورد، به انضمام اینکه نگه داشتن و خرید ارز CET یک سرمایه گذاری مطمئن می باشد چرا که تجربه نشان داده، توکن های صرافی ها طی گذشت زمان، قیمت زیادی پیدا کرده اند و این ارز هم مسلما رشد شایانی خواهد داشت.

کوینکس به شما اطمینان می دهد که تمام معاملات شما ایمن و بدون هیچ دخالتی انجام می شود و همچنین تمام معاملات از امنیت بالایی برخوردار است. ۷.بعد از انجام دادن مراحل بالا، نتیجه طی ۱ الی ۳ روز کاری برای شما ایمیل خواهد شد. در کل میتوان نتیجه گرفت که صرافی کوینکس و کوینکس دکس، سایت خوبی است و میشود با این صرافی راحت کار کرد و با یک روند رو به رشد، تمامی کوین های با ارزش را لیست کرده و نسبت به صرافی بایننس کوین های بیشتری دارد ولی فقط از پول فیات دلار پشتیبانی میکند که آن هم در آینده نزدیک، ممکن است تغییر سیاست هایی داشته باشد البته تعداد مشتریان بایننس به عنوان برترین صرافی جهان از کوینکس بیشتر است ولی این موضوع چندان در معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی موثر نیست چون صرافی کوینکس هم در سرعت معاملات و نقدشوندگی کوین ها، سرعت رضایت بخشی دارد.