آموزش رفع مشکل کار نکردن موس در کامپیوتر و لپ تاپ

در انتخاب ماوس خوب دقت کنید ماوس خوب و با کیفیت جزء لازمات هر کامپیوتری می باشد ماوسی انتخاب کنید که بتوان با ان در کنار کار کردن هم به بازی کردن هم بپردازید. شما نیز می توانید با مراجعه به مجموعه ای هم چون مجموعه ی ما بهترین ماوس را خریداری کنید که خیالتان از این بابت جنس ماوس راحت باشد و هیچ گاه دچار سردر در باره خرابی ماوس خود نداشته باشید. یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند. این نوع اتصال، سریع‌تر از ماوس وایرلسی است زیرا اطلاعات درون کابل نسبت به اطلاعات به صورت موج وایرلسی، سریع‌تر منتقل می‌شوند.

موس گیمینگ تراست مدل GXT 108 Rava illuminated

مشکل دیگر ماوس‌های وایرلسی این است که باید باتری آن‌ها را شارژ کنید. بنابراین، اگر نیازی محدودیت فضایی در استفاده از ماوس سیمی ندارید، بهتر است بی‌خیال استفاده از ماوس وایرلسی شوید. اگرچه TrackPoint برای کارهای منظم عالی است، اما برای فعالیت‌هایی مانند بازی و فتوشاپ که به دقت یا سرعت نیاز دارند مناسب نیست. صفحه لمسی از آنجا که از قبل روی لپ تاپ تعبیه شده راحت است.

موس با سیم رپو مدل N1200 Silent

تکنولوژی پیشرفته ای که در فناوری رخ می دهد سبب تولید ماوس های کامپیوتری دقیق شده است. وزن ماوس نوری کمتر از ماوس غلطکی است و جابجایی آن نیز
راحت تر میباشد. استفاده از ماوس سایلنت باعث میشود کارمندان تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشند و صدای ماوس تمرکز آن ها به هم نمیزند.

خرید بهترین انواع مودم با قیمت عالی

برخی از ماوس‌ها دارای بیش از یک دکمه هستند که هر دکمه می‌تواند به یک وظیفه خاص اختصاص داده شود. علاوه بر دکمه‌ها، برخی از ماوس‌ها با قابلیت‌هایی مانند اسکرول، نورپردازی و حتی قابلیت بی‌سیمی عرضه می‌شوند. از نظر فنی، تمامی ماوس‌ها اپتیکی هستند و هر ثانیه، هزاران عکس می‌گیرند تا حرکت ماوس را شناسایی کنند. ماوس‌های معمولی (سیمی، بلوتوثی، وایرلسی و …) مختصات x و y سطحی را که ماوس روی آن حرکت می‌کند، محاسبه می‌کنند. ماوس‌های اپتیکی حقیقی از یک لامپ LED فروسرخ یا قرمز استفاده می‌کنند که نور آن پس از انعکاس از سطح زیر ماوس به یک حسگر CMOS برخورد می‌کند که نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌نماید.

  • موس بلوتوث با کمک بلوتوث به لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل می‌شود.
  • مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود.
  • با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید.
  • برا اطلاعات بیشتر درباره انواع کیبورد و کابرد ها و نحوه اتصال آن به کامپیوتر میتوانید مقاله کیبورد چیست را مطالعه کنید.
  • آن‌ها محکم هستند و برای استفاده طولانی مدت ساخته شده اند.

یک ضرب‌المثل قدیمی انگلیسی می‌گوید آنقدر ثروتمند نشده‌ام که کالای ارزان بخرم. باید همیشه ابتدا میانگین قیمت‌ها را در نظر بگیرید و در همان حدود خرید خود را انجام دهید. موس‌هایی که بسیار ارزان قیمت هستند، معمولاً دوام کمی دارند. برای مثال وقتی برای خرید موس بیسیم هزینه کمی کنار بگذارید، باید مبلغی معقول را برای آن بپردازید. مثلاً وقتی که میانگین قیمت موس بیسیم حدود 300 هزار تومان است، قطعاً یک موس 100 هزار تومانی عملکرد خوبی نخواهد داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار