اتاق فرار رزرو آنلاین اسکیپ روم با لیست قیمت ایران اسکیپ ایران اسکیپ

اتاق فرار رزرو آنلاین اسکیپ روم با لیست قیمت ایران اسکیپ ایران اسکیپ شما وقتی وارد سردخانه می‌شوید درِ آن بسته می‌شود و شما در آن گرفتار می‌شوید. باقی داستان هم به حل معماها و چالش‌هایی پرداخته شده است که شما باید در ۶۰ دقیقه برای رهایی از سردخانه انجام دهید. لحظاتی مهیج با بازی جدید را در اتاق فرار وان اسکیپ تجربه و تماشا خواهید کرد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند. طبق تحقیقات انجام‌شده از بیمارستان مرکزی، این نوع علامت سوختگی و عفونت از آتش‌سوزی ایجاد نشده است؛ بلکه ورود ویروسی واگیردار و مرگبار به بدن مبتلایان عامل این سوختگی و عفونت بوده است. در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید.

رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید. بازی اسکیپ باکس از سری بازی‌های موسوم به لگاسی است و با توجه به فرآیندهای بازی یکبارمصرف است. برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید. سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ مموری به ‌این صورت است که در روز ۳۰ دی ۱۳۹۵ شما به‌همراه دوستانتان برای خرید لباس به ساختمان پلاسکو رفته بودید که ناگهان متوجه آتش‌سوزی ساختمان می‌شوید و در این هنگام یک آتش‌نشان به‌کمک شما می‌شتابد.

تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید. اتاق فرار، به مجموعه اتاق‌هایی گفته می‌شود که برای عبور از آن ها باید پی به معمای پنهان اتاق ببرید؛ اما این تمام ماجرا نیست، در این مسیر اتفاق های بسیار دیگری هم رخ می‌دهد که گاهی مانع پیشرفت و گاهی باعث پیشرفت شما می‌شود. اتاق فرار گنبد The Dome، شهرتی جهانی داشته و به عنوان برنده‌ی شماره ۱ پروژه برترین اتاق فرارها در رقابت با ۱۳۰ بازی دیگر انتخاب شده است.

بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه! تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است. در اتاق فرار اسکیپ لاین، شما از ابتدای شروع بازی درگیر داستان خواهید شد و تجربه‌ای کاملاً جدید و بسیار مهیج را به دست خواهید آورد. شما به‌عنوان شرکت‌کنندگان در بازی قصدتان خرید خانه آپارتمانی است که‌ این آپارتمان برای صاحب‌خانه‌بودن فقط یک خانواده را قبول دارد.

۶. اتاق فرار کمپ آلفا

اتفاقات بعدی و معماهایی که باید حل کنید پیرامون همین موضوع شکل می‌گیرد. تعداد نفرات اسکیپ روم اسکیپ لاین ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۷۰ دقیقه است. اسکیپ روم اقامتگاه ابدی برای بازی گروهی دوستان، خانواده‌ها، همکلاسی‌ها و همکاران تدارک دیده شده است. در بازی این اتاق فرار می‌توانید تجربه مهیج و جذاب حل معماهای مختلف و مبتکرانه را به‌همراه ترس و اضطراب و هیجان به دست آورید. مخاطب اتاق فرار اقامتگاه ابدی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات آن هم بین ۵ تا ۸ نفر است. مجموعه اتاق ‌فرارهای اسکیپ‌می با هم‌فکری و همکاری جمعی از فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد.

اتاق فرار ظلم آباد

طبق تحقیقاتی که پلیس انجام داده است، مبتلایان به‌ این ویروس در آزمایشگاهی مخروب و متروک ساکن اینجا بودند. شما در این بازی در نقش پلیس برلین تصمیم دارید تا به درون این آزمایشگاه مخروبه وارد شوید و علت انتشار این ویروس را پیدا کنید تا پادزهر آن ساخته شود. مخاطب اسکیپ روم وان اسکیپ آقایان و بانوان و نوجوانان‌اند و تعداد نفرات بازی هم از ۴ تا ۸ نفر است. داستان بازی در اتاق فرار وست روم به‌ این صورت است که در سال ۱۹۸۵ دیمیتری دیویدوف، دکتر روان‌شناسی که در شهر مسکو زندگی می‌کرد، تمام زندگی و خانواده خود را در یک شرط‌بندی از دست داد. پس از یک سال، با کمک دوستش و امکاناتی که در اختیارش گذاشته شد بازی مافیا را ابداع کرد و در همان‌جا تصمیم گرفت که ‌ایونت‌های مافیا را برگزار کند. اگه شما و دوستانتان از اینکه دست و پاهایتان بسته شود، هیچ ترسی ندارید، پیشنهاد ما به شما اتاق فرار کلبه وحشت است.

با توجه به ویژگی های این دو نوع بازی، در سال 2007 برای اولین مرتبه کمپانی SCARP در ژاپن تلاش کرد تا این دو نوع را با هم تلفیق نموده و شور و هیجان و جذابیت بازی اسکیپ گیم را در دنیای واقعی پیاده سازی کند. به دلیل افزایش هیجان و جذابیت تجربه بازی اسکیپ گیم در دنیای واقعی و تلاش برای پیدا کردن سرنخ ها و موفقیت در فرار، اتاق فرار با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. بنیان گذار اتاق فرار فردی 30 ساله به نام تاکائو کاتو بود که در کیوتو ژاپن زندگی می کرد. دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه. بعضی از اتاق های فرار با نصب بنر سعی میکنن ی خرج کم روی دست خودشون بذارن اما اینو نمیدونن که ی دکور اسکیپ روم بی نظیر میتونه کلی مراجعه کننده برای شما بیاره و شما رو سر زبونا بندازه.

از بازیگران آن می‌توان به تایلر لابین و دیورا ان ول و تیلور راسل و لوگان میلر اشاره کرد. در نهم اوت سال ۲۰۱۷ میلادی خبری مبنی بر تولید فیلمی رمزآلود و هیجانی تحت عنوان “The Maze” توسط کارگردان سرشناس “آدام روبیتل” منتشر شد، در اواخر سال ۲۰۱۷ مراحل ساخت و فیلمبرداری این فیلم در آفریقای جنوبی کلید خورد. پس الان متوجه شدیم که انتخاب بهترین یا مثلا ترسناک‌ترین بازی کاملا به سلیقه بستگی داره و معیارهای گفته شده، از فردی به فرد دیگه خیلی متفاوتن. درسته که اتاق‌فرار در ظاهر یه بازی و سرگرمی به نظر میاد، اما بازی طوری طراحی شده که همه چی کاملا واقعی و جدی به نظر بیاد. از نقش‌ها و بازی‌های بازیگران گرفته تا طراحی دکور، نورپردازی، صداپردازی، موسیقی و حتی بو باید به گونه‌ای طراحی بشن که حس باورپذیری رو برای شما القا کنن.

اتاق فرار شالکا