اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. برای رزرو بلیط اتاق‌های فرار مرکز بازی‌های فکری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در اتاق فرار صحرای نفرین‌شده شرکت کنند. شما در طول این مسابقه باید برای حفظ جان خود و به‌دست‌آوردن چیز باارزشی بجنگید.

در سال ۱۹۹۰ رخدادی عجیب و مرموز توجه افراد را به خود جلب می‌کند. امروز افرادی که در اتاق فرار دیپ شرکت می‌کنند برای یافتن پادزهر و جلوگیری از آلوده‌کردن دنیا از این ویروس انتخاب شده‌اند. تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی از ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۶۰ دقیقه است. محدوده سنی آن‌ها هم از ۱۸ سال به بالا و تعداد نفرات این بازی ۴ تا ۷ نفر است. این مجموعه مساحتی در حدود ۱۷۰ متر دارد و از امکانات آن می‌توان به وجود عکاسی تخصصی، سرویس بهداشتی، پارکبان، نمازخانه و راهنما اشاره کرد.

اسکیپ روم فرار از اتاق 195 تیمارستان

با ورود به سایت اقامت 24 در بیش از 170 شهر مختلف ایران می‌توان اقدام به رزرو هتل کرد که تعداد هتل‌های قابل رزرو در سایت اقامت 24 بیش از 1200 هتل می‌باشد. بنابراین با بررسی اقامت 24 برای یافتن هتل مناسب انتخاب‌های زیادی پیش روی شما خواهد بود. شهرهای مسافر پسند ما مشهد، کیش، شیراز، تهران، اصفهان، یزد، شهرهای شمال، تبریز می‌باشند.

بعضی از تفریحات کیش خصوصا در ایام نوروز امکان پر شدن ظرفیت دارند و برای مسافرانی که وقت کمتری دارند امکان این پیش رزرو از طریق سایت سفرساز حتی از چندین روز قبل وجود طراحی سایت اسکیپ روم دارد. بعضی از تفریحات کیش خصوصاً در ایام نوروز امکان پر شدن ظرفیت دارند و برای مسافرانی که وقت کمتری دارند امکان پیش‌رزرو از طریق سایت سفرساز حتی از چندین روز قبل وجود دارد. خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست.

  • ناگهان خودروی شما دچار مشکلی می‌شود و شما به‌دنبال کمک، خود را به اولین منزل در نزدیکی جاده می‌رسانید.
  • با ما در این مقاله، با معرفی بهترین اتاق فرار های مشهد همراه باشید …
  • در داستان‌ها بیان‌شده که در یک جزیره گنجینه‌ای باارزش وجود دارد که شما را به ثروتمندترین فرد کره‌ زمین تبدیل می‌کند.
  • یک پرسنل به‌عنوان گرداننده بازی تمام نکات را اعم از داستان، هدف نهایی بازی، قوانین مشخص هر اتاق فرار برای گروه شما بیان می‌کند.
  • اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد.
  • اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.
نام کاربری یا رمز عبور وارد شده صحیح نمی باشد و یا شما هنوز ثبت نام نکرده اید. شما می توانید مبلغ نهایی رزرو خود را به یکی از شماره کارت های زیر واریز نموده و پس از واریز وجه، مشخصات واریز را در فیلدهای زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که رسید وجه واریز شده را تا روز اقامت در هتل نزد خود نگهداری کنید.

۲. کوروش | تفریحی مهیج و به‌یادماندنی در اتاق های فرار تهران

اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape