بهترین اتاق فرار ترسناک در تهران +10 بهترین آبان 1401 میدانه

بهترین اتاق فرار ترسناک در تهران +10 بهترین آبان 1401 میدانه

شما به‌عنوان بازیکن این بازی پس از وقوع طوفان به‌طرف شهر حرکت می‌کنید تا از فروشگاه شهر مقداری خرید بهترین اتاق فرار تهران کنید. برای افرادی که به بازی‌های گروهی و دسته‌جمعی علاقه بسیاری دارند، اتاق فرار رتسل روم گزینه‌ ایدئالی است. سناریوی بازی به‌ این صورت است که به‌دنبال اتفاقات ناگواری که در شهر ویرجینیا آمریکا می‌افتد، آقای هنری لی لوکاس به‌جرم قتل و کودک‌آزاری متهم می‌شود؛ ولی دادگاه به‌علت نبود مدارک و شواهد کافی او را تبرئه کرد. چند سال پس از آن، یک گروه تحقیقاتی برای بازرسی و بررسی مجدد، درخواست بازشدن پرونده آن متهم را به دادگاه تسلیم می‌کند و دادگاه به آن‌ها برای جمع‌آوری مدارک کافی فرصت می‌دهد. شما در اسکیپ روم اسکیپ روت، گروهی جست‌وجوگر و ماجراجو هستید که وارد مکان اصلی آن‌ها در ایران می‌شوید و اتفاقات دیگری می‌افتد که آن‌ها را خواهید دید.

  • اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی کنید.
  • در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید.
  • مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید.
  • در پروسه معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، به اتاق فرار انیگما می‌رسیم.

به زبان ساده، بخش شناختی ذهن ما ، بخش احساسی رو متقاعد می‌کنه که همه چی روبراهه و مشکلی نیست. موضوع اینه که از همون ابتدا سیستم بدن ما برای زندگی توی محیط امن و راحت طراحی نشده. انسان‌های اولیه اگه دیر می‌جنبیدن ممکن بود به جای شکار کردن، خودشون تبدیل به شکار خوشمزه می‌شدن. انسان‌های اولیه تمام تمرکز خودشون رو باید روی پیدا کردن غذا می‌ذاشتن بعد از خوردن یه وعده غذایی هم نمی‌دونستن که دفعه بعدی کیه.

ژانر ترسناک در اتاق فرار

از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید. محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است. اطلاعات زیر می‌تواند به شما برای رزرو بلیط این اتاق کمک کند. در برخی از قسمت‌های این اتاق باید با استفاده از هوش، تجربه، سرعت عمل و… تیم خود را هدایت کنید. محیط این اتاق مانند یک هتل طراحی شده که داستان آن بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

سختی معما این اتاق فرار 70 درصد است و مدت بازی هم 1 ساعت است. شرکت‌کنندگان این بازی می‌توانند با حل معماهای آن خود را محک بزنند و حسی مانند ترس و هیجان را حین بازی تجربه کنند. این اتاق فرار یکی دیگر از اتاق های فرار تهران از مجموعه اتاق فرار انگیما به شمار می‌رود و همان‌طور که از نام آن معلوم است سبک آن ترسناک است. این بازی به‌صورت چهار تا 5 نفره صورت می‌گیرد، شما با این اتاق فرار می‌توانید لحظات مهیج و ترسناکی را برای خود رقم بزنید و با معماهای اتاق فرار هوش خود را به چالش بکشید. البته ناگفته نماند افرادی که بالای 16 سال سن دارند مجاز هستند این بازی را انجام دهند.

معرفی مهیج ترین و ترسناک ترین اتاق های فرار تهران

طراحان این بازی باتوجه‌به ژانرهای مختلف و سناریوهای بازی دقت کافی را برای گذاشتن محدودیت‌های سنی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر می‌گیرند که باید به آن‌ها توجه کرد. ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. با توجه به نوسانات بازار ایران و متغیر بودن قیمت‌ها مبلغ دقیقی برای این بازی وجود ندارد، همچنین بسته به نوع ژانر و سناریو و طراحی نیز می‌تواند قیمت آن تغییر کند.

برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید. ماجرا از این قرار است که شما به‌همراه دوستان خود برای استخدام به یک به یک شرکت مراجعه می‌کنید، این شرکت در حال برنامه‌ریزی یک کلاهبرداری بزرگ است. پس از پرکردن فرم شما متوجه می‌شوید که به اصطلاح برای شما پاپوش دوخته شده است و یک ساعت وقت دارید تا از این پاپوش خلاص شوید.