بهترین اسپیکر تسکو | bandiran1

توسط کلید اختصاصی تنظیم اکو نیز می‌توانید نحوه به گوش رسیدن صدا را شخصی سازی کنید. کیفیت صدا و برد میکروفون خوب بوده و می‌توان به‌راحتی از آن استفاده کرد. شاید همه این ویژگی‌ها را در سایر اسپیکرهای بلوتوثی هم ببینید اما قطعا در آن‌ها خبری از رقص نور نیست. در اطراف اسپیکر چندین LED با رنگ‌های متفاوت دیده می‌شوند که با یک برنامه مشخصی روشن و خاموش شده و جلوه زیبایی را به دستگاه می‌بخشند. البته این نورها با موزیک هماهنگ نیستند و تنها طبق برنامه خودشان مشغول فعالیت می‌شوند. استفاده از رقص نور در این اسپیکر نیز به صورت آپشن در نظر گرفته شده و شما می‌توانید با خاموش کردن آن به صورت مجزا، از اسپیکر به راحتی استفاده کنید حتی اگر خبری هم از رقص نور نباشد.

۱۸ مدل بهترین برش دهنده کاغذ با قیمت ارزان خرید اینترنتی

بدنه اصلی از پلاستیک فشرده باکیفیتی ساخته شده و به نظر نمی‌رسد که در دراز مدت مشکل خاصی را ایجاد کند. این پلاستیک همچنین طرح چرمی دارد تا حداقل از لحاظ ظاهری با یک محصول زیبا طرف باشیم. حتما به این نکته توجه کنید که محصولات لیست بالا، بدون هیچگونه وابستگی ، جانبداری و یا تعصب ایجاد شده و ملاک اصلی ما ارزش خرید، کارایی و رضایت خریدارانبوده است.

توان اسپیکر

اما با توجه به شرایط مالیاتی فروشگاه های اینترنتی عودت وجه به هیچ وجه امکان پذیر نیست. سفارشات شما در سریعترین زمان ممکن ارسال میشود ، اما اگر در تهران تشریف دارید میتوانید حضوری از فروشگاه با تخفیف خرید نمایید. همچنین از فروشندگان متخصص مشورت گرفته و در نهایت محصولات با وسواس زیادی گلچین شدند. علاوه بر این ، تمام کالا ها اورجینال ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند .

  • این محصول دارای کابل صدا بوده (جک 3.5 میلی متر) و بوسیله رابط USB تامین انرژی که می توانید کامپیوتر و یا لپ تاپ خود استفاده کنید.
  • این اسپیکر با داشتن بلوتوث ورژن 5 می‌تواند به تلفن همراه شما وصل شده و به سرعت موزیک مورد علاقه شما را پخش کند.
  • این که برند تسکو را انتخاب کرده ایم به دلیل حمایت مستقیم از کالای ایرانی و ساخت و سفارش ایران می باشد.
  • اسپیکر تسکو مدل تی اس 2184 به‌صورت رومیزی در کنار کامپیوتر شما قرار می‌گیرد و از ۴ تکه تشکیل یافته است.
اگر بازی می‌کنید یا دوست دارید که صدای با کیفیتی را از محتواهای رسانه‌ای مانند فیلم و سریال دریافت کنید، می‌توانید بودجه خود را تعیین کرده و به سراغ بهترین اسپیکرهای بازار بروید. تسکو یکی از برندهای معتبر در این زمینه است که محصولات زیبا با ابعاد مختلف روانه بازار کرده و عالی‌ترین کیفیت صوتی را به شما ارائه می‌کند. در نهایت نیز این اسپیکر به بلوتوث مجهز شده و قادر هستید بدون اتصال سیم، موزیک مورد نظرتان را به اجرا در آورید. دستگاه خیلی زود توسط گوشی شناسایی می‌شود و پروسه اتصال شاید به 5 ثانیه هم نرسد. یعنی شما در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید صدای موزیکی که از گوشی پخش می‌شود را به این اسپیکر غول‌آسا منتقل کنید. از دیگر قابلیت‌های خاص این محصول می‌توان به پشتیبانی از رادیو اشاره داشت.

خرید ۸ مدل بهترین دستگاه جوجه کشی برای انواع تخم پرندگان و مرغ

تسکو از بهترین تولید کنندگان ایرانی لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر با قیمت های مقرون به صرفه است. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو TS 2343 یکی از بهترین مدل های این شرکت و در کل ، اسپیکر های بلوتوثی در این کلاس می باشد. اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل همواره از مدل‌های هیجان انگیز برای دوست‌داران maxeeder موسیقی هستند.

بهترین اسپیکر تسکو | bandiran1