بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون تومان تمام دستگاه های این قیمت

این دستگاه 512 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره فایل و 8 گیگابایت حافظه DDR4 برای رم داره. چون سرعت پردازش خوبی داره برای بازی کردن، حسابداری و کارهای گرافیکی مناسبه. لپ تاپ لنوو طراحی زیبا و راحتی داره که باعث میشه استفاده و حمل کردن اون آسون باشه. طراحی راحت تلفن باعث میشه تا همیشه روی دستگاه تسلط داشته باشید و بتونید بهترین عملکرد رو از خودتون نشون بدین. صفحه‌نمایش استفاده شده توی این مدل، 15.6 اینچ اندازه داره و تصاویر رو با کیفیت Full HD نشون میده. نمایشگر وضوح و دقت رنگ بالایی داره و با حداکثر روشنایی 300 نیت، بهتون اجازه میده که از تلفن توی محیط‌های روشن هم استفاده کنید.

بررسی روتر Asus Rt-ac1300uhp؛ گزینه‌ای مناسب برای هر خانه

همچنین در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل Asus Tuf Gaming F15 FX507ZR – BB نیز بسیار گزینه‌ی مطلوبی است. از دیگر ویژگی های این محصول گیمینگ هم می‌توان به نورپردازی کیبورد، طراحی جذاب و باتری four سلولی آن اشاره کرد. در نظر داشته باشید در این محدوده قیمتی لپ تاپ sixteen اینچی اچ پی مدل HP Omen 16 – b0080TX – G نیز از محصولات هم‌رده این لپ تاپ است.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به Wi-Fi 6، درگاه‌های ورودی متنوع، عدم برخورداری از سیستم عامل به صورت پیش فرض و باتری 3 سلولی با ظرفیت 51 وات ساعت اشاره کرد. به‌صورت کلی، کامپیوترهای رومیزی قدرت بیشتری با قیمت یکسان ارائه می‌دهند و در ضمن قابلیت ارتقا دارند؛ ولی لپ‌تاپ‌های گیمینگ قابل‌ حمل هستند و با آن‌ها می‌توانید در هرجایی بازی‌های موردعلاقه‌تان را اجرا کنید. دست آخر همه چیز به نوع نیاز شما و برند مورد علاقه‌تان ارتباط خواهد داشت. شما می‌توانید با بررسی مدل‌های مختلفی که در اینجا معرفی کردیم، بهترین مدل‌ها را انتخاب کرده و از میان‌ آن‌ّها، طبق نیازتان گزینه نهایی را خریداری کنید. از طرفی دیگر، ممکن است شما یک خودرو شخصی داشته باشید و لپ‌تاپ‌تان را با آن به محل کار و یا بیرون از خانه ببرید. در این شرایط، ممکن است به هیچ عنوان مشکلی بابت بزرگ بودن لپ‌تاپ و یا سنگین بودن وزن آن نداشته باشید.

اما امروز در یک راهنمای خرید جامع قصد داریم برای همیشه به این مشکلات پایان داده و به صورت تخصصی، شما را با بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در قیمت‌های مختلف آشنا کنیم. تمامی مواردی که در این مقاله به عنوان بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان معرفی کرده‌ایم از لحاظ کیفیت مورد تایید هستند. اما برای این که شما بدانید کدام یک از این ۱۰ لپ تاپ برای کار و هدف شما بهتر است ، باید قسمت جدول فنی مشخصات را مطالعه و لپ تاپ مناسب کارتان را انتخاب کنید. اگر برای انتخاب بین چند لپ تاپ تردید دارید در قسمت کامنت ها سوال خود را مطرح کنید و از ما مشورت بگیرید. لپ تاپ قیمت مناسب لنوو از رم ۸ گیگابایت، پردازنده Core i5 اینتل مدل 1135G7 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 2GB GDDR6 بهره می‌برد. هارد یک ترابایت در نظر گرفته شده برای این دستگاه، امکان ذخیره سازی حجم بالایی از اطلاعات را فراهم می‌سازد.

  • پس اگر به دنبال شناخت و یا خرید لپ تاپ های 30 تا 40 میلیون تومانی هستید، ما را تا انتهای این پست تنها نگذارید.
  • وضوح فول اچ دی در این محدوده قیمت کاملا ضروری است و این لپ تاپ هم آن را تامین می‌کند.
  • باتری این دستگاه هم از لیتیوم پلیمر ساخته شده و ۴۲ وات ساعت ظرفیت دارد.
  • شما برای ذخیره‌سازی فایل‌ها به یک هارد 512 گیگابایت SSD دسترسی دارید؛ وجود هارد SSD می‌تواند سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها یا سایر عملکردها را تضمین کند.

در ابتدا می‌توان به صفحه نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ اشاره کرد که یک فضای کاری کاملا عریض را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این صفحه نمایشگر عریض، بدون هیچ مشکلی، تمام کارهای ضروری‌تان را انجام بدهید. این لپ تاپ در کنار حافظه رم از هارد SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت استفاده می‌کند و یقینا تنوع لازم برای ذخیره‌سازی داده‌ها و نصب و اجرای برنامه‌ها خواهید داشت. این لپ‌تاپ دارای یک کارت گرافیک از نوع Intel UHD Graphics است که می‌تواند نیازهای ضروری‌تان را به خوبی تامین کند.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون تومان تمام دستگاه های این قیمت همان‌طور که گفتیم، این لپ‌تاپ کوچک، از لحاظ قدرت، هیچ دست کمی از سایر برندها ندارد. وجود یک رم eight گیگابایتی از نوع DDR4 هم می‌تواند سرعت پردازش سیستم‌تان را تا حد قابل توجهی بیشتر کند. لپ‌تاپ Dell Vostro 3500 – F از لحاظ طراحی و امکانات بسیار عالی و بی‌نظیر است. برای کسانی که مایل هستند هم از لحاظ ظاهری لپ‌تاپی بسیار زیبا و هم کاربردی خریداری کنند، انتخاب مدل Dell Vostro 3500 – F می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

لپتاپ Dell Inspiron 3501 – PD1 با استفاده از پردازنده های کم مصرف گزینه خوبی برای افرادی است که بعد از خرید بدنبال فاکتور انداختن نیستند و عملا بدنبال کارایی هستند که پیشنهاد میشود این محصول دل را از دست ندهید. با توجه به ویژگی های نسبتا خوب لپتاپ لازم به ذکر است بدانید که در لیست بهترین لپ تاپ تا قیمت ۲۵ میلیون جایگاه هفتم به این محصول شرکت دل رسیده است. دیگر گزینه‌ای که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا eighty میلیون تومان در اختیار دارید، GP76 Leopard است. لپ تاپی با پردازنده Core i H که با sixteen گیگابایت رم تمامی دستورات را در زمان کوتاهی اجرا می‌کند. همچنین حافظه ذخیره سازی از نوع SSD با ظرفیت 1 ترابایت انتخاب شده تا شرایط کاربر برای نگهداری و نصب نرم افزارها بهتر شود. نکته دیگری که خریداران لپ تاپ گیمینگ را دچار مشکل می‌کند، داشتن بودجه محدود است.

لپ تاپ 156 اینچی ایسر مدل Predator Helios 300 Ph315-54-76

پردازنده این لپ تاپ از سری Cor ei5 انتخاب شده است و اینتل آن را با بهترین امکانات در اختیار لپ تاپ قرار داده است تا لگ و کمبود سرعتی در آن نداشته باشیم. در نظر داشته باشید که پورت HDMI در این لپ تاپ هم از آخرین نسل مچ بند هوشمند ورزشی فناوری استفاده می‌کند. این لپ تاپ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده است و برای اتصال هدفون کاربرد دارد. این لپ تاپ از حسگر اثر انگشت استفاده نمی‌‌کند و صرفا باید از شیوه‌های معمولی برای لاگین به ویندوز یا سیستم عامل دیگر استفاده کنید.