بک لینک چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ آنیز وب-بک لینک گلدلینک

برای مثال، اگر یک وبسایت مهم دولتی با بازدید میلیونی بک‌لینک دهد، تاثیر آن خیلی بیشتر از یک وبلاگ ناشناخته، بی‌محتوا و بدون بازدید‌کننده است. هر چقدر از سایت ها با قدرت بالاتری بک لینک دریافت نمایید اعتبار بیشتری به سمت سایت خود هدایت می نمایید. روزنامه نگاران همیشه به دنبال چیزهایی هستند که در مورد آنها بنویسند. اگر بتوانید کاری کنید که کسب و کار شما در اخبار و سایت های خبری ذکر شود بسیار عالی می شود. بهترین راه ایجاد یک رویداد و یا برگزاری یک خیریه است، روزنامه نگار ها عاشق پوشش دادن همچنین محتوایی هستند. به همین دلیل گوگل به شما توضیح داده است از چه کار هایی در لینک سازی خارجی پرهیز کنید.

بک لینک چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ آنیز وب-بک لینک گلدلینک این امر یعنی ممکن است بسته به نوع دامنه یا سایر عوامل، بک لینک نوفالو نیز در رتبه سایت تاثیرگذار باشد. داشتن بک لینک‌های زیاد می‌تواند شما را وادار به پیدا کردن دوستان جدید، رهبری و حفظ رابطه با مشتریان خود کند. اگر آن شخص واقعاً از مقاله شما لذت ببرد، ممکن است شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کند. یک لینک ساده می‌تواند علاوه بر کمک به رتبه‌بندی موتورهای جستجو، مشتریان جدیدی را به وب‌سایت شما بیاورد.

بهتر است بدانید لینک های اسپم می توانند تاثیر لینک های خوب و مفید شما را نیز از بین ببرند. تشخیص لینک های اسپم بسیار مشکل است پس بهتر است اگر در این زمینه اطلاعات کاملی ندارید از سایتهایی که به اسپم بودن آنها مشکوک هستید لینک دریافت نکنید. این نوع بک لینک بهترین و مفیدترین نوع بک لینک می باشد و دریافت آن بسیار سخت است، زیرا سایتهایی که دارای کلمات کلیدی مشترک با شما می باشند عموما رقیب شما هستند و به شما لینک نمی دهند. بهترین راه برای دریافت این نوع از بک لینک بررسی سایتهایی است که قابلیت ثبت نظر به همراه لینک را دارند تا بتوانید از این طریق لینک خود را در آنها قرار دهید.

  • شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و کلاب‌هاوس فضای بسیار مناسبی را برای بک‌لینک ایجاد می‌کنند.
  • این نشان می‌دهد که لینک‌هایی از صفحات قدرتمند، وزن بیشتری نسبت به لینک‌هایی دارند که سایت آن‌ها شامل ترافیکی نه چندان زیاد است.
  • این سایت تخصص های زیادی در خود ارائه کرده از طرفی اعتبار و اعتماد بالایی نزد وبسایت های دیگری دارند به طوری که لینک های زیادی از سایت های دیگر دریافت می کند.
  • اگر ده‌ها مقاله، صفحه و صفحه محصول دارید باید برای همه وقت بگذارید و تلاش کنید بهتر از رقبا باشند.
  • در برخی موارد ممکن است بخواهید چندین لینک را بر اساس پست‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه خود تنظیم کنید.
  • ازآنجایی‌که کلمات کلیدی انکرتکست نشان‌دهنده موضوع صفحه لینک شده هستند، لذا این پتانسیل را دارند که تأثیر قابل توجهی بر رتبه‌بندی شما داشته باشند.
به این ترتیب، لینک سایت‌های معتبر برای انتشار پست میهمان را اموزش بک لینک زدن پیدا خواهید کرد. در حقیقت، مطالعاتی که در مورد رتبه گوگل انجام شده است نشان می‌دهد که رتبه سایت، بیش از هر عامل دیگری به تعداد سایت‌هایی بستگی دارد که وب‌سایت شما لینک می‌دهند. بررسی و پیدا کردن لینک‌های شکسته؛ استفاده از یکی از افزونه‌های گوگل کروم به نام Check My Links می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.

برای پیدا کردن این گپ یا فرصتی که برای گرفتن بک لینک وجود دارد، می‌توانید از ابزارBacklink Gapاستفاده کنید. در این صفحه می‌توانید با وارد کردن حداکثر ۵ آدرس سایت، ببینید که چه آدرس‌هایی به این رقبا بک لینک داده‌اند. زمانی را برای بررسی این قضیه بگذارید که چرا نام شما در سایت‌های آنها نیامده و اگر مشکلی وجود دارد برطرف کنید تا یک بک لینک باارزش از آنها دریافت نمایید.

اما برای تشخیص میزان اعتبار سایت‌ها معیاری عددی به وجود آمده که Domain Authority یا همان اعتبار دامنه نامیده می‌شود. درواقع الان لیستی از بک لینک های مخرب را شناسایی کردیم که تعداد آن زیاد است . اگر هنوز با مفهوم سئو آشنا نشدید پیشنهاد میکنیم سری مقالات آموزش سئو مبتدی را از ابتدا دنبال کنید و یا به مقاله سئو چیست مراجعه نمایید.

تعداد لینک‌های خروجی

در وب فارسی هم سایت های فعال در حوزه املاک ابزارهایی برای تعیین میزان اجاره، رهن، کمیسیون املاک و… ساخته اند. در این قسمت از مقاله backlink چیست پیشنهاد میکنم ویدئو زیر با موضوع راهنمای خرید بک لینک را ببینید. ببینید درست است که گوگل میگوید صبر کنید تا بقیه به صورت خودکار به شما لینک بدهند، اما طبق تجربه من و همه سئوکارها، به هیچ عنوان چنین چیزی امکان پذیر نیست. این یعنی اگر من بخواهم به جای دریافت لینک مصنوعی صبر کنم تا بقیه خوب بودنم را تشخیص داده و خودشان اقدام به دادن بک لینک به سایتم بکنند، حداقل باید 3/4 سال به صورت مداوم کار کنم.

کاربردهای بک لینک

پیشنهاد میکنم برای آشنایی با روش اصولی و تکنیک ها، به سراغ مقاله لینک بیلدینگ بروید. قبلا با توجه به مهم بودن تعداد لینک ها و نه اعتبارشان، صفحات یا اصطلاحا مزارع لینکی در بعضی سایت ها وجود داشت که صرفا کارشان تبادل لینک با بقیه وب سایت ها بود. اما امروز شرایط فرق کرده و گوگل نسبت به تعداد لینک خروجی یک صفحه حساسیت نشان میدهد. اگر صفحه مبدا که شما از آن بک لینک گرفته اید 5 لینک دیگر هم به سایت های دیگر داده باشد، در اصل اعتبار کل صفحه بین همه لینک ها تقسیم شده و اعتبار کمی به هر سایت میرسد. اعتبار دامنه یا Domain Authority یک امتیاز بین 1 تا 100 است که کیفیت یک وبسایت را اندازه‌گیری می‌کند.

متن لینک یا انکر تکست چیست؟