تفاوت چای شکسته با قلم و ممتاز در چیست؟ | OkChay

تفاوت چای شکسته با قلم، حتما باید به این ویزگی‌های چای قلم توجه اوکی چای کرد. چای شکسته لاهیجان، در بسته بندی های زیپ دار 250 گرمی برای سهولت استفاده در مسافرت های شما، پیک نیک یا محیط کار پیشنهاد میشود. در دوسال اخیر اتفاق‌های خیلی خوبی در پژوهشکده چای کشور صورت گرفته است و آن تولید چای ارگانیک و سالم است، بهره‌برداری سال جاری تولید برگ سبز ارگانیک بدون استفاده از کود و سموم شیمیایی و استفاده از کودهای آلی و دامی آغاز شده و این امر نویدبخش خیلی خوبی برای چای ایرانی است.

  • طعم و عطر بی نظیر این چای بلافاصله بعد از دم کشیدن کل فضا را پر می‌کند.
  • چای شکسته لاهیجان، هدف این بسته بندی ها سهولت استفاده از چای در مسافرت ها، پیک نیک و محل کار می باشد.
  • این چای از برگ های جوان و با کیفیت برترین بوته های منطقه آسام هند برداشت شده و بالاترین درجه بندی مربوط به چای های شکسته را دریافت نموده است.
  • چای سیاه شکسته زرین آسام 500 گرم دو قوچ Do Ghooch محصولی ویژه برای دوست داران چای سیاه به ویژه چای های درجه یک هندوستان است.
ضمن اینکه برای تهیه چایهای سالم، برگهای پیر و کهنه چای را برداشت نمیکنند و این موضوع هم میتواند به ایجاد تلخی و البته حس تازگی بیشتر در این چایها کمک کند.تفاوت چای سالم تیمن با چای معمولی این است که چایهای معمولی حاوی برگهای پیر بوته چای هم هستند. آقای چای یک فروشگاه اینترنتی تخصصی برای عرضه چای‌های اصیل و طبیعی شمال کشور است. فروشگاه اینترنتی آقای چای همواره با بکارگیری سه راهکار عرضه مستقیم، تضمین ۱۰۰٪ محصولات و ثبات در ارایه خدمات توانسته است افتخار تامین چای بسیاری از شما هموطنان عزیز را داشته باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آقای چای می‌باشد، استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است. ، از چای قلم ریزتر است و این چای، دارای بیشترین سهم از تولید هر کارخانه چای‌سازی هست. لاهیجان چای، با معرفی بهترین نوع چای تولید شده در باغ های شمال کشور سعی دارد جهت حمایت از کشاورزان عزیز در تولید محصولات کشاورزی داخلی، فضایی مطمئن برای خرید این محصولات را فراهم آورد.

ورود

تفاوت چای شکسته با قلم و ممتاز در چیست؟ | OkChay

برای دم کردن این چای بهتر است که مقداری زمان در نظر گرفته شود و با دقت عمل شود چرا که کیفیت ویژه این محصول با عجله و عدم تمرکز از میان خواهدرفت و یا افت خواهد کرد. و به منظور داشتن عطر و طعم بهتر به مدت 15 دقیقه روی سماور دم بکشد و سپس نوش جان نمایید. تمام محصولات وبسایت چایچو 100% گیلانی و 100% خالص هستند ، برداشت سال جاری می باشند. ضمنا از نظر اندازه هم طوری در نظر گرفته شده که با قطر بسیار کم و طول و عرض متناسب بصورت دقیق 250 گرم چای را در خود جای میدهد که ظرفیت دم کردن ده ها فنجان چای تازه و خوش طعم را دارد. از اینکه چای ایرانی را ترجیح داده اید و حمایت میکنید از شما سپاسگزاریم .

محصولات مرتبط