تورم قدرت زندگی معمولی را از مردم گرفته است

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود افزایش حقوق کارکنان ،ت و بازنشستگان در ابتدای سال بسیار ناچیز بود و این رقم اصلا کفاف زندگی معمولی را نمی دهد. اگر یک خانواده، مسکن نداشته باشد حقوقی را که ماهیانه دریافت می کند باید صرفا برای اجاره بها پرداخت کند. کارمندان نیز اقشاری هستند که نمی توانند شغل دیگری داشته باشند.

سلیمی تاکید کرد: مردم قطعا با این حقوق ها توان ،ید خانه یا خودرو را ندارند اما حداقل باید بتوانند زندگی معمولی خود را ادامه دهند. ،ت باید بیش از این به حقوق و مزایای کارمندان و به خصوص بازنشستگان که صدای آنها به جایی نمی رسد، توجه کند، بر اساس آنچه که در مجلس در حال بررسی است حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به حقوق کارمندان و ۹۰۰ هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه خواهد شد اما این میزان کافی نبوده و ما باید گام های جدی تری برداریم.

 


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65399825/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%85-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

تورم قدرت زندگی معمولی را از مردم گرفته است

باید توجه بیشتری به معیشت مردم شود

اصغر سلیمی با اشاره به اقدام ،ت و مجلس برای ترمیم حقوق کارکنان ،ت و بازنشستگان ، بیان کرد: تورم این روزها به چندین برابر چند سال گذشته رسیده است و این تورم در سفره های مردم نیز کاملا مشهود است. قیمت خودرو و مسکن نسبت به چند سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است. قیمت م،ومات معیشتی مردم نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است.

حقوق کارمندان و بازنشستگان کفاف زندگی معمولی را نمی دهد

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بازنشستگان نیز دارای نوه و نتیجه هستند و یا فرزندی در آستانه ازدواج دارند که باید مامن و ملجا فرزندان خود و از لحاظ معیشتی تامین باشند. افزایش حقوق ۱۰ یا ۱۵ درصدی دردی از این اقشار دوا نمی کند اما به هر حال کمکی به این اقشار محسوب می شود. ،ت باید در این مسیر گام بردارد تا مردم بتوانند حداقل های زندگی خود را تامین کنند.