تور عمان پاییز 1401 مجری مستقیم تورهای عمان ستاره ونک-عمان 777

شناخت هنرمندان عرب که با دست‌های خود صنایعی را می‌سازند که بتوانید از آن به عنوان سوغات کشور عمان خریداری نمایید. با توجه به فاصله زیاد عمان با بنادر ایران مانند بندرعباس یا چابهار تا این لحظه کشتی مسافری بین بنادر ایران و عمان وجود نداشته است و بعید به نظر می‌رسد به این زودی هم برقرار شود. در عمان این آسمان‌خراش‌ها نیستند که خط آسمان شهرها را مشوش می‌سازند، بلکه منار‌ه‌های زیبا و فروتن مساجد عمان هستند که در پس زمینه‌های کوهستانی می‌درخشند و به مانند ستونی مرمرین آسمان و زمین را به یکدیگر پیوند داده‌اند. در میان تمامی آنچه که در عمان عرفانی خوانده می‌شود، این مسجد جامع سلطان قابوس است که چون نگینی بر انگشتر شهر مسقط (پایتخت عمان) می‌درخشد و تنها عبادتگاهیست که با سخاوت مسلمان و غیر مسلمان را پذیراست.

  • معمولا هتل‌های باکیفیت مسقط در اوقات سیزن، رزرو شده هستند و این امکان وجود ندارد که پس از سفر به عمان و رسیدن به مقصد، اقدام به رزرو هتل کنید.
  • از دیگر جاذبه های گردشگری عمان می توان به صالالاه اشاره نمود که درست در جنوب عمان قرار گرفته و این مقصد در بعضی مواقع به عنوان شهر دوم مسقط هم شناخته می شود.
  • بر اساس نوع پرواز خارجی داخلی تعیین می‌شود که انتخاب هتل و نوع پرواز با شما می‌باشد.
  • مرز های عمان و عربستان هم به دلیل نداشتن مرز مشخص گزینه ی خطرناکی برای سفر شما خواهند بود.

هر چند برخی از فروشگاه‌های موجود در آن نیز لوازم ارزان قیمت ندارند اما اگر کمی حوصله به خرج بدهید و با روی خوش با فروشندگان به چانه‌زنی بپردازید می‌توانید با قیمت‌های باور نکردنی خرید نمایید. هوس کردید تنی به آب بزنید و غواصی کنید بهترین لوازم غواصی را در مرکز خرید زاخر می‌یابید. این شهر دارای مکان‌های دیدنی از جمله قبر پدر مریم مقدس (عمران نبی) است. قبر ایشان با 80 سانتی‌متر عرض و 30 متر طول دارای طویل‌ترین قبر جهان می‌باشد.

در قسمت ارتفاعات هم میزان بارندگی قابل ملاحظه ای دارد که شاهد بارش برف می باشیم. برای داشتن سفری ارزان و مقرون به صرفه همیشه روش ‌هایی وجود دارد! انتخاب هتل ‌های لوکس و 5 ستاره قیمت تور شما را بالا می ‌برد؛ اگر اگر تنها سفر کنید می ‌توانید هاستل ها را برای اقامت انتخاب کنید. ولی خبری از صبحانه و ناهار نیست شما خودتان باید غذا درست کنید و اگر هم گروهی سفر می‌ کنید بهتر است یک آپارتمان اجاره کنید و هزینه را بین خودتان تقسیم کنید.

پروازهای عمان با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

اگرچه مزاج اصالت عمان با مدرنیته و تجددگرایی چندان سازگار نیست، با این وجود با تمام بازدارندگی‌اش هرز چندگاهی به عمان تن در داده است و در این میان تالار سلطنتی اپرا مسقط عمان مثالی تمام عیار از این سرسپردگی به شمار می‌رود. ترکیب سحر انگیز چوب و مرمر آن را به شاهکاری تحسین برانگیز بدل نموده است و بار دگر این رنگ‌های سرخ و طلایی هستند که زیبایی و عظمت را در قالبی زمینی اما به تمام معنا با شکوه در مقابل دیدگان عمان آشکار می‌سازند. معمار آن همان شاعر سلطان قابوس روحانیست و این بار غزلی عاشقانه سروده است. این تالار زیبا میزبان بسیاری از مراسمات و جشن‌های عمان است و محلی است که ارکستر سلطنتی عمان و دیگر هنرمندان بین‌المللی عمان اجراهای خود را بر روی صحنه می‌برند. © کلیه حقوق این سایت متعلق به آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌باشد. سلام دوست عزیز، در حال حاضر تورهای عمان به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نمی‌شوند.

بدون شک در نگاه اول، معماری اسلامی و دیوارهای مرمرین مسجد، چشمان شما را مجذوب خود می‌کند؛ طوری که دوست دارید ساعت‌ها به این مسجد خیره شوید. همچنین بزرگترین فرش ایرانی که تاکنون بافته شده در این مسجد قرار دارد و لوسترهای آن نیز با هنر دست ایرانیان ساخته شده. همانطور که می‌دانید، شهر مسقط به عنوان پایتخت عمان، اصلی‌ترین مقصد توریست‌های بین‌المللی است که قصد دارند به این کشور سفر کنند. با توجه به آثار و ابنیه تاریخی که در این شهر وجود دارد، لحظاتی فراموش نشدنی را در عمان تجربه خواهید کرد. فصل بهار در عمان با آب و هوای معتدل، بهترین زمان برای شنا در دریا و استفاده از تفریحات و ورزش‌ های آبی و هیجان انگیز در این کشور است. درجه حرارت هوا در این فصل 30 درجه سانتی ‌گراد بوده و نرخ تورهای عمان در فصل بهار به دلیل مناسب بودن هوا بالاتر از تابستان می ‌باشد.

با توجه به گرم بودن هوا فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به عمان می باشد. اما ویزای توریستی عمان برای شهروندان ایرانی در فرودگاهی صادر می‌شود. در سواحل عمان ” جزیره ماسیره ” به عنوان یک مقصد منحصر به فرد مناسب علاقه مندانی است که در جست و جوی خورشید، سواحل، تاریخ و حیات وحش در یک منطقه یکجا هستند.

هتل پنج ستاره گرند میلنیوم مسقط

مسقط به عنوان پایتخت کشور عمان و مهم‌ترین شهر توریستی این کشور، اگرچه به مانند سایر شهرهای بزرگ کشورهای ثروتمند خلیج فارس، لوکس و مدرن نیست، اما صفا و صمیمیت خاصی داشته و بافت سنتی بسیار زیبایی دارد. این شهر در مسقط پایتخت عمان قرار دارد و از مهمترین مساجد عمان است. فرش این مسجد اثر هنرمندان نیشابور ایران است، 5 هزار متر مساحت و 21 تن وزن دارد و سراسر تالار اقامه نماز را پوشش می دهد، که بخصوص برای ایرانیان حاضر در تور عمان غرورآفرین است. ویزای توریستی عمان به دو صورت عادی و فوری، البته با تفاوت قیمت صادر می شود. ویزای عادی حدود 7تا 10روز کاری، و ویزای فوری بین 4 تا 5 روز کاری. اعتبار ویزا بنا به درخواست متقاضی بین 10 روز تا 30روز خواهد بود.

اگر بخواهیم تور عمان را از نظر هزینه با دبی مقایسه کنیم، قیمت تور عمان چندان هم بالا نبوده و در بین بسیاری از تورهای خارجی، توری ارزان قیمت به حساب می‌آید. اما اینکه سفر به عمان چقدر برای شما هزینه داشته باشد، به خودتان و انتظاراتی که از تور تور عمان دارید بستگی دارد. به طور مثال اقامت در هتل‌های لوکس 5 ستاره مسقط، اگرچه خیلی خوب اما خیلی هم پر هزینه است. اما در عوض اقامت در هتل‌های 3 ستاره عمان، باعث کاهش هزینه‌های سفر به عمان شده و قیمت تور عمان را متعادل‌تر می‌کند. از این رو توصیه می‌کنیم تا در سفر اقتصادی به عمان، هتل‌های 3 ستاره عمان گزینه مناسبی هستند. عمان در شرق شبه جزیره عربستان، در سواحل دریای عمانی و اقیانوس هند و در همسایگی کشورهای امارات، یمن و سعودی قرار دارد.

جالبه بدونید که جزیره ماسیره پایگاه هوایی عمان بوده اما شهرهای آن نسبتا کوچک هستند. این بدین معناست که تعداد کمی از مردم در اینجا سکونت دارند و نقاط بسیار متنوعی وجود داشته تا شما مسافران بتوانید آن را کشف نمایید. در این جزیره برنامه های بسیار هیجان انگیزی همانند شنا کردن، بررسی کشتی های از کار افتاده، تماشای بیش از 30 هزار لاک پشت که سالانه برای تخم گذاری خود به این ساحل می آیند و کلی عجایب دیگر که در این جزیره منتظر شما هستند. اگر قرار باشد فقط از یک گزینه در عمان را بازدید کنید،‌ انتخاب شما قطعاً‌ باید مسقط پایتخت این کشور باشد. این شهر برای هرکس و هر سلیقه ‌ای کلی سوپرایز دارد، از برج و قصر گرفته،‌ تا بازارها و موزه و … کلی جاذبه های هیجان انگیز را در خود جای داده است. اگرچه شما اجازه ورود به کاخ سلطنتی قصر العلم را ندارید، ولی این امکان را دارید که به بندرگاه بروید و نمای زیبایی از این کاخ را نظاره گر باشید.

تور عمان پاییز 1401 مجری مستقیم تورهای عمان ستاره ونک-عمان 777