جزئیات خرید خودرو از بورس کالا

این زمان برای خودرو دیگنیتی که قرار است ۲۲ آذر عرضه شود ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۱ آذر و دیگنیتی پرستیژ که قرار است ۲۳ آذر روی تابلو معاملات برود ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۲ آذر اعلام شده است.

شرایط ثبت‌نام و جزئیات ،ید خودرو از بورس

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای هم در حالی در بازار آزاد ۶۱۳ میلیون تومان ،وان شده که قیمت پایه آن در بورس تنها ۴۰۴ میلیون تومان است.
قیمت پایه بورسی پژو ۲۰۷ دستی هم ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است اما قیمت آن در بازار آزاد ۴۱۰میلیون تومان است. این گروه از امروز صبح می‌توانند برای ،ید این چند مدل خودرو به بورس کالا مراجعه کنند.

قیمت بورس و بازار دیگنیتی و فیدلیتی

متقاضیان ،ید دیگنیتی و فیدلیتی هم در بازه ۲۱ تا ۲۳ آذر ماه می‌توانند برای ،ید این دو خودرو از بورس کالا اقدام کنند. اما درباره ،یداران دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی شرایط کمی متفاوت است.

آنگونه که در اخبار آمده قرار است خودروهای تارا، پژو ۲۰۷، دیگنیتی و فیدلیتی از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه در بورس کالا عرضه شوند.

قیمت پایه تارا اتوماتیک هم ۳۷۶ میلیون تومان است اما همین خودرو در بازار آزاد ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

این مساله درباره ،یداران خودروی دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ هم صادق است. ی،ی اگرچه عرضه این دو خودرو به ترتیب ۲۲ و ۲۳ آذر انجام شود،‌اما ،یداران باید تا ساعت ۱۷ روز قبل ثبت سفارش خود را انجام دهند.

۱- میزان پیش پرداخت برای تمامی خودروهای عرضه شده ۲۵ درصد است.

۲-  افرادی که در عرضه‌های قبلی موفق به ،ید خودرو سواری از بورس کالا شده‌اند، دیگر امکان ثبت سفارش ندارند.

تعداد خودروهایی که هر بار در بورس کالا عرضه می‌شود،‌متفاوت است. امروز ۱۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و ۵۰۰ دستگاه تارا در بورس کالا عرضه می‌شود.
همچنین قرار است از بازه ۲۱ تا ۲۳ آذر ماه ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید و مشکی، ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی و ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ روی تابلوی بورس برود.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65949317/%D8%AC%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7

امروز ۱۹ آذر ماه زمان عرضه تارا دستی، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک است.

قیمت پایه بورس تارا دستی ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این در حالی است که قیمت تارا در بازار ۴۳۵ میلیون تومان گزارش شده است.

۴- همه افراد امکان ثبت سفارش ندارند و فرد متقاضی باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

ظرفیت عرضه خودروهای ارائه شده در بورس چقدر است؟

۳-هر کد بورسی فقط می‌تواند برای یک خودرو ثبت سفارش انجام دهد.

قیمت بورس و بازار تارا و پژو ۲۰۷

خودرو فیدلیتی قرار است ۲۱ آذر روی تابلو بیاید، اما ،یداران این خودرو باید تا ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ آذر ثبت سفارش خود را انجام دهند.

به گزارش وان،وز،