خرید دستگاه بخارشوی صنعتی کارچر

تصور نکنید که یک مدل سیلندر تمام نیازهای شما را تأمین می کند – برخی از آنها می توانند در اثاثه یا لوازم داخلی استفاده شوند ، برخی دیگر مناسب نیستند. استفاده در آشپز خانه و سرویس های بهداشتی – کاربرد دیگر این محصول محبوب بسیار عالی این که در آشپز خانه و سرویس های بهداشتی می توانید کاشی ها و سطل زباله ها رو هم تمیز و ضد عفونی کنید. طرز استفاده از بخارشوی ویداس هم خیلی راحته و خیلی محصول باکیفیتی هست. بخارشوی کنوود عالیه باکیفیت هست و بخار زیادی تولید می کنه. فروشگاه اینترنتی تهران فرم برای سهولت در خرید برای کاربران تهران و کرج ، امکان خرید حضوری در مکان فروشگاه ها را فراهم نموده است . برای مشاهده فیلم عکس دستگاههای بخارشوی و کارواش بخار به قسمت فیلم و ویدیومراجعه نمایید.

دقت کنید که بخارشوهای بی‌کیفیت ممکن است به فرش یا موکت شما صدمه بزنند. بدین صورت که یک مسیر خاص را درپیش بگیرید و در آن مسیر حرکت کنید و سپس به سراغ خطی موازی با خط قبلی بروید تا این خطوط هم‌پوشانی داشته باشند و همه‌ی نقاط فرش شسته شوند. پس از جارو کردن فرش، نوبت به لکه‌هایی می‌رسد که با لکه‌بر پاک می‌شوند. برای پاک کردن لکه‌هایی مثل لکه نوشیدنی یا خوراکی، محلول لکه‌بر را روی پارچه‌ای بریزید و پارچه را روی فرش قرار دهید و چند دقیقه به آن زمان دهید تا لکه جذب پارچه شود. پاک کردن لکه فرش را با این 11 محلول به روش خانگی انجام دهید.

برس، شیشه‌شوی و دسته‌های مختلف برای پاک کردن قسمت‌های مختلف می‌تواند کارایی شما را بالاتر ببرد. اگر قصد خرید بهترین بخار شوی موجود در بازار را دارید، می توانید از این برند خریداری کنید. بهترین بخارشوی‌ برای فرش، کارچر مدل SC1 simple repair yellow است. این مدل قدرت ذخیره‌سازی حجم 200 میلی‌لیتر آب را دارد و فقط به three دقیقه زمان برای تولید بخار نیاز است.

برای این کار می توانید ابتدا یک ناحیه مخفی و کوچک از فرش یا موکت را امتحان وبسایت اصیل بخرید کنید. برخی از فرش های الیاف طبیعی ممکن است در معرض آب گرم و بخار دچار آسیب شوند. سری‌های گوناگونی مانند سری بخاردهی البسه، بازکردن چروک لباس‌ها را بیش‌ازپیش آسان می‌کند. یکی دیگر از نکات بسیار مهم این دستگاه‌، نیازنداشتن به استفاده از مواد شوینده‌ی شیمیایی‌ است که تنها با فشار بخار، خانه‌ یا محل کار شما را به‌خوبی تمیز می‌کند.

هنگامی که آب را درون مخزن بخارشوی می‌ریزید، بخار آب از آن خارج می‌شود و همین بخار باعث از بین رفتن جرم، باکتری‌ها و لکه‌های چربی می‌شود. همچنین داخل دستگاه یک مخزن قرار دارد و از چندین دسته‌ی متفاوت برای کارهای مختلف بهره می‌برد که می‌توانید بسته به نوع نیازتان، دسته‌ی مربوطه را متصل نمایید. از دستگاه بخارشوی برای نظافت انواع سطوح مانند شیشه، سرامیک و کاشی، پارکت، لمینت، فرش و قالیچه، صندلی‌ها، دیوارها و زمین و… استفاده می‌شود و معمولا به همراه آن‌ها سری‌های مختلفی نیز ارائه می‌شود. با وجود انواع مختلف بخارشوی فرش و مبل که در بازار وجود دارد، انتخاب کار بسیار سختی است. قبل از اینکه مبلغ بسیار زیادی برای خرید بخارشور هزینه کنید بد نیست که به موارد زیر توجه کنید. نحوه استفاده از دستگاهدستگاه را به آرامی و با سرعت متوسط حرکت دهید.

  • برخلاف سطوح چوبی یا کاشی یا سرامیک، رطوبت از بافت فرش و یا مبل به سادگی خارج نمی‌شود.
  • مبل‌ها و صندلی‌ها همان چیزهایی هستند که اتاق نشیمن را دنج و راحت می‌کنند و بسیار پرکاربرد هستند.
  • به زمانی که میخواهید از بخارشوی استفاده کنید خوب دقت کنید و زمانی را انتخاب کنید که فرش پس از عملیات بخار شویی، به سرعت خشک شود.
  • اغلب شلوار یا کت جین واقعا کثیف نیست بلکه فقط به کمی آراستن نیاز دارد.
خرید دستگاه بخارشوی صنعتی کارچر

بخارشوی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که بسته به نوع نیاز و بودجه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید. این وسیله کاربردی در چند مدل بخارشوی دستی، تی بخار، بخارشوی مکش‌دار و بخارشوی چندمنظوره ارائه می‌شود. بخارشوی‌ها امروزه نقش مهمی را در نظافت سطوح مختلف ایفا می‌کنند.

ضمن اینکه با توجه به میزان آلودگی موجود بر روی سطوح، می توانید میزان بخار خارج شده از دستگاه بخار شوی کارچر را تنظیم کنید. اگر دسترسی به ماشین ظرفشویی نداشته باشید زمانی که می خواهید ظروف کثیف و چرب را بشویید از آب گرم استفاده می کنید به این دلیل که آب گرم این توانایی را دارد که بتواند ظروف کثیف را تمیز کند. در انواع دستگاه هایی که برای شستشو در بازار وجود دارند می بینیم که هر کدام به نحوی سیستم گرم کردن آب را دارا هستند تا بتوانند بر کثیفی ها زودتر چیره شوند. بخارشوی هم یکی از آن دسته لوازمی است که با گرم کردن آب و بخار حاصل از آن، می تواند سطوح کثیف را به خوبی تمیز و پاکیزه کند. اگر کودک نوپا در خانه دارید، پس باید کف زمین را هم تمیز و ضدعفونی کنید. این روزها جهان با ویروس کرونا درگیر است؛ بنابراین برای حفظ سلامتی و امنیت بیشتر کودکان تان، بهتر است با دقت بسیار منزل خود را ضدعفونی نمایید.

مزایای شستشو فرش و موکت با بخار

آب همواره به عنوان یک عامل نظافت شناخته شده است و با کمک آن دستگاه بخارشوی کارچر تولید گشته که قدرت آن در ترکیب بخار آب و دمای بالا با یکدیگر است. با استفاده از بخار شوی نه تنها گرد و غبار بلکه فضاهای دور از دسترس و سخت نیز به راحتی و بدون نیاز به مصرف مواد شیمیایی تمیز خواهند شد. قیمت بخارشوی خانگی کارچر با توجه به توان و معیار های مختلف نظافتی دستگاه برای مصارف گوناگون تفاوت دارد. در مقابل مدل های سری SC، قابلیت مکش ندارند اما فضای کمتری را در برگرفته و از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار هستند. بخار شوی کارچر سری SC در مدت زمان کوتاهی آب را به بخار تبدیل نموده و عملیات بخارشویی را آغاز می کند.

فرش شوی صنعتی جدید کارچر آلمان

بهتر است بدانید که به همراه بخارشوی کرشر ، برس‌های مخصوصی جهت شست‌وشوی سطوح مختلف، نازل‌های پنجره‌ای، نازل قدرتی، نازل دقتی و دیگر برس‌های مهم و کاربردی به شما ارائه می‌گردد. بهتر است بدانید که مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۵ دقیقه می باشد. ظرفیت مخزن آب این محصول ۱.۹ لیتر می باشد.توان مصرفی این محصول ۱۵۰۰ وات است. فروشگاه بانه خرید، بررسی، انتخاب و بررسی و خرید آنلاین بانه خرید.به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه.

دﻣﺎی ﺑﺎﻻی ﺑﺨﺎر ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﺪ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽﻫﺎی ﺷﺪﯾﺪی را در صورت نداشتن تجهیزات ایمنی و استاندارد، در افراد ایجاد کند، ﻟﺬا اﯾﻤﻨﯽ در دﺳﺘﮕﺎه‌ﻫﺎی ﺑﺨﺎرﺷﻮ از ﺳﺎﯾﺮ دﺳﺘﮕﺎه‌ﻫﺎی ﻟﻮازم ﺧﺎﻧﮕﯽ از اﻫﻤﯿﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ. داﺷﺘﻦ امکاناتی نظیر ﻣﺨﺰن ﺿﺪ اﻧﻔﺠﺎر، ﺳﻮﭘﺎپ ﻗﻔﻞ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮدﮐﺎر درب ﻣﺨﺰن و ﻗﻔﻞ ﮐﻮدک از مواردی است که باید از وجود آن‌ها در هنگام خرید بخارشوی، اطمینان حاصل کرد. این محصول دارای ابزار و قطعات بسیار زیادی برای پاک کردن و ضد عفونی کردن محیط است. این نوع از دستگاه بخارشو دارای سر بزرگی است و شباهت زیادی به تی دارد که با داشتن این شرایط، امکان استفاده از آن بر روی سینک، گاز و غیره بیشتر شده است. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشت سطحی است که بخار از آن خارج می‌شود. زمانی که منافذ و سطح بزرگ باشد دستگاه با قدرت زیادتری بخار تولید می کند و پاک کنندگی در دستگاه بهتر و سریعتر انجام خواهد شد.