خرید شارژر لپ تاپ با بهترین قیمت کامپیوتر سینا شیراز-شارژر لپتاپ مستر جانبی

OUTPUT روی شارژر قبلی تان مشابه OUTPUT شارژر خریداری باز كردن شارژر لپ تاپ شده باشد. بر روی این برد، خازن‌ها، ترانسفورماتور و سایر بخش ها قرار دارد. برد آداپتور معمولاً در محفظه‌ای از جنس پلاستیک قرار می‌گیرد. این مدل اداپتور، رایج‌ترین نوع موجود در بازار است که به برق شهری متصل می‌شود. شاید در نگاه اول، واژه‌ی Mi در لوگو تنها یک واژه‌ی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمه‌ی چینی می‌شود که به معنی قلب است. همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد.

  • پس بهتر است هنگام خرید شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3.16A از یکسان بودن آن با کالای درخواستی خود اطمینان حاصل کنید.
  • رعایت دمای مناسب ، عدم جلوگیری از افت شارژ باتری تا زیر ۱۰ درصد ، وصل کردن وسایل جانبی زیاد بدون زدن شارژر لپ تاپ و … باعث میشه تا عمر باتری و شارژر لپ تاپ زیاد بشه .
  • شما می توانید با توجه به امکاناتی که در اختیار دارید از راهی که ساده تر است استفاده کنید.
البته گاهی هم کابل قابل تعویض نیست و نیاز به یک شارژر جدید هست. پس بهتر است قبل از هر اقدامی برای تعمیر لپ تاپ، شارژر لپ تاپ را تست کنید. از آن گذشته به علت حساسیت و ظرافت ساختار داخلی این قطعات، نباید تعمیر شارژر لپ تاپ را به هر دست هر کسی سپرد! از این رو مرکز تخصصی پین ورک تصمیم گرفت، این خدمات را به صورت کاملاً تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد. زیر 15 دقیقه،یک متخصص تعمیر شارژر و آداپتور لپ تاپ از شرکت ما معرفی می گردد. بدون درنظر گرفتن باتری، لپ تاپ فقط از شارژرش ورودی برق دریافت می کند.

اگر هنگام روشن بودن یا اتصال شارژر مایعات روی آن ریخته شود، حتما شارژر دچار آسیب جدی می شود. اکثر لپ تاپ های قدیمی و برخی از لپ تاپ های جدید دارای شارژرهای سوکتی می باشند. معمولا برای هر مدل و هر سری از لپ تاپ ها شکل و اندازه آن متفاوت است. ، با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروشگاه شهر باتری جهت اطلاع از شارژر متناسب با لپ تاپ خود تماس حاصل نمایید. خراب شدن شارژر های لپ تاپ یک امر بسیار طبیعی است و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیوفته؛ نواسانات برق از جمله عواملی است که سبب از کار افتادن شارژر های لپ تاپ می شوند. برای کالیبره کردن باتری لپ تاپ به صورت دستی، باید دوباره به منوی بایوس بروید و گزینه «Battery Caliberation» را پیدا کنید.

شارژر لپ تاپ اورجینال لنوو Lenovo 20V 4.5A

کلیه حقوق این سایت متعلق به (فروشگاه اینترنتی کالاوما) می‌باشد. شما باید به قالب آداپتور، سازگاری USB و نوع اتصال توجه کنید. داده‌های منبع اصلی را یادداشت کنید تا گزینه‌ای را که دارای مشخصات فنی مشابه است جستجو کنید. شیلد حرارتی یک وسیله پلاستیکی است که با انرژی گرمایی جمع می‌شود.

آیا تعمیر آداپتور لپ تاپ امکان پذیر است؟

اکثر شما با دنبال کردن اولین مرحله از این راهنمای عیب یابی، لپ تاپ خود را تعمیر می‌کنید. من فقط شما را خوشحال می‌کنم زیرا 95٪ احتمال دارد که خطا به دلیل خرابی درایورهای آداپتور برق سیستم عامل ویندوز شما رخ دهد. نام آن درایور خرابی که در مورد آن صحبت می‌کنیم “Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery” است. اولین و مهمترین عامل آسیب رساندن به شارژر لپ تاپ نوسانات برق است.

نظرات کاربران

خرید شارژر لپ تاپ با بهترین قیمت کامپیوتر سینا شیراز-شارژر لپتاپ مستر جانبی