خرید و قیمت فروش انواع دریچه سقفی جنس آهن ترب

شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می خرید دریچه سقفی باشد. در پشتِ دریچه سقفی تایلی صفحه ایِ گِرد ، اگر در قطرِ دریچه گرد با ابعادِ انشعابِ لاینِ کانالِ اصلی ،همخوانی نداشته باشیم، مجبور به استفاده از تبدیل در پشتِ دریچه سقفی تایلی صفحه ایِ گِرد خواهیم شد. سطحِ بدنه دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد برجسته بوسیله رنگ کوره ای و مرغوب در رنگهای متنوع پوشش داده میشود و به بازار عرضه می گردد. نام دیگر دریچه سقفی چهارگوش کلاف دور باز به دلیل ثابت بودن شکل پره‌ها به قاب و بدنه اصلی به دریچه سقفی پره ثابت شهرت دارد.

تولید دریچه هوای نصب شده بر روی سقف ساختمان با متریال اولیه پلاستیک ABS یا PVC موجب سبکی، زیبایی و انعطاف بالای در محصول نهایی شده است. مقاوم بسیار بالا در برابر رطوبت موجب شده تا در صورت نیاز امکان شست‌وشو با آب دریچه پلاستیکی هوا نیز میسر باشد. از طرفی در صورت نصب صحیح و بدون ضربه در برابر فرسایش مقاومت خوبی نشان داده و حتی قابلیت ساخت در رنگ‌های متنوع و فانتزی را نیز دارد.

خرید و قیمت فروش انواع دریچه سقفی جنس آهن ترب به همین علت به دستگاه‌ها فشار بیشتری وارد می شد تا محل مورد نظر از لحاظ گرمایش و یا سرمایش متعادل گردد. حتی در خیلی از موارد مشاهده می شد کل دریچه را باز می کردند تا هوای مناسبی تخلیه گردد. یکی از انواع دریچه های پرکاربرد ، چه در مصارف مسکونی و چه تجاری ، دریچه خطی آلومینیومی است. این دریچه های خطی جهت مصارف گرمايشی و سرمايشی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • همچنین کانال متصل به پشت دریچه باید 2 سانتی متر بالاتر از سطح سطح ختم شود.
  • برای آگاهی از قیمت این محصول و انواع دریچه هوا رفت و برگشت از طریق شماره های ثبت شده در این سایت با ما تماس حاصل فرمایید.
  • کاربری دریچه‌های سقفی چهارگوش ثابت دمپردار و بدون دمپر شاهرخی جهت کاربری‌های مناسب در صنعت تهویه مطبوع به منظور نصب در سقف طراحی شده اند.
  • دریچه سقفی دارای انواع مختلفی از لحاظ ساختار، متریال ساخت، نوع پره، مدل، متناسب با سیستم هوا خاص و اندازه است.

دریچه سقفی چهار طرفه هم می تواند به صورت مستقل بر روی سقف تعبیه و نصب شود و هم می تواند بر محل حفره تایل های سقف کاذب نصب و تعبیه شود. دریچه سقفی چهار طرفه حتماً باید توسط یک باکس رابط یا طوقه ای به مسیر اصلی هوا وصل شود. اگر بخواهیم توضیح کلی راجع به این نوع دریچه بگوییم، جهت کنترل مسیر هوا و جلوگیری از آشفتگی هوا در خروجی کانال رفت و همچنین ورودی کانال برگشت مورد استفاده قرار می گیرد. به دریچه هایی که از طریق سقف هوا رسانی می کنند دریچه های سقفی گفته می شود. از لحاظ ظاهری شکل هندسی این محصول می تواند چهارگوش، گرد و تایلی باشد.

این دریچه ها در اماکنی مانند بیمارستانها، ادارات، یا واحد های مسکونی کاربرد دارد.

توری باید از طریق یک جعبه رابط یا تاج به خط اصلی کانال هوا متصل شود. تفاوت زیادی در مدل، متریال، رنگ و ابعاد با یکدیگر نداشته و تنها بر اساس محل نصب دریچه هوا در قسمت سقف یا دیوار دارای تفاوت هستند. امکان نصب هر دو دریچه هوا در ساختمان با کاربری تجاری، مسکونی، اداری و صنعتی وجود داشته و بر اساس شرایط محیطی و سلیقه معمار از آن‌ها بهره‌برداری خواهد شد. تیغه‌های موجود در دریچه هوای سقفی در دو حالت ثابت یا قابل تنظیم تولید شده و در صورت استفاده از دریچه هوا با تیغه متغیر امکان تغییر سمت و سوی پرتاب باد وجود دارد. دریچه سقفی با دریچه گردِ جت نازل را هم برای سیستمِ برگشتِ هوا(مکِش) و هم برای سیستمِ رفتِ هوا(دمِش) بکار می برند.درصورتِ استفاده ی این دریچه برای سیستم مکش، استفاده از دمپر الزامی نیست. دریچه سقفی چهارگوش به علت داشتن پره های متوالی باعث انتقال یکنواخت هوا به صورت افقی می شوند و به همین دلیل جزو پرکاربرد ترین دریچه ها محسوب می گردد.

گروه صنعتی توحید

این دریچه هوا بسیار متداول بوده و از آن در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی به وفور استفاده شده است. قابلیت نصب دمپر، پلنیوم باکس و فیلتر هوا بر روی دریچه سقفی وجود داشته و در صورت نیاز برای سیستم‌های هواساز، سرمایش و گرمایش هوا قابل استفاده هستند. بطور کلی انواع دریچه سقفی چهارگوش از دریچه های پر مصرف در صنعت تهویه می باشد. انتقال هوا در ساختمانهای مسکونی و ادارات و مکانهای تجاری و صنعتی و کلا در تهویه رفت و برگشت به صورتهای مختلف است. درواقع این نوع دریچه سقفی، ترکیبی از یک صفحه ی سینی شکلِ آلومینیومی و یک عدد دریچه چهارطرفه سقفی با ابعادِ کوچکتر می باشد که این دریچه داخلیِ چهارطرفه می تواند دارای دمپر یا بدون دمپر باشد.

موارد مورد مصرف دریچه چهارگوش

دریچه سقفی یک طرفه به مظور هدایت هوای ورودی از سقف به یک مسیر خاص قابل استفاده می باشد، یعنی دریچه سقفی یک طرفه با پره های اریب، هوای خروجی از دهانه انشعاب کانال را عموماً به یک مسیر خاص هدایت می کند. این نوع دریچه نیز برای هوای رفت سیستم های هواساز، ایرواشر، زنت و کولر آبی قابل استفاده می باشد، اما به صورت نصب زیر سقف. نصب این نوع دریچه بسیار سریع و آسان بوده و قیمت مناسبی در مقایسه با کاربرد بسیار بالای آن دارد.