خرید یخچال فریزر سامسونگ از بانه قیمت یخچال سامسونگ هدیکالا

سیستم خنک کننده دوقلو در یخچال سامسونگ ایده ای بسیار عالی بود که به واسطه آن دمای یخچال و فریزر به صورت مستقل از یکدیگر کنترل می شوند. طراحی بدون دستگیره این یخچال ها نمایی بی نظیر به آن بخشیده است که در نهایت باعث چیدمانی مدرن تر نیز در آشپزخانه خواهد شد. از دیگر ویژگی های کاربردی و منحصر به فرد آن می توان به فناوری FlexZone اشاره کرد که تنها با فشار دادن یک دکمه به صورت موقت می توانید فریزر را به یخچال تبدیل کنید و بالعکس. یکی دیگر از ویژگی ها، Autofill Water Pitcher می باشد که بسیار قابل توجه و قابل تامل است، با حالت پارچ مانندی که دارد به شما امکان مخلوط کردن میوه ها را در داخل خودش می دهد. اگر الان با خود فکر می کنید این ویژگی دیگر چه امکاناتی به شما می دهد باید بگوییم به محض برداشتن مقداری آب از این پارچ به صورت اتوماتیک پر می شود تا آب سردتان هیچ وقت تمام نشود. برای انجام این کار ها کافیست چند ثانیه انگشتتان را روی دکمه قرار داده شده برای آن نگه دارید.

یخچال های Family Hub سامسونگ کاملا هوشمند بوده و غذا را تازه نگه خواهد داشت. همچنین این یخچال آب و یخ را فیلتر کرده و در اختیار شما قرار می دهد. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS71 از ظرفیت بالای 28 فوت همراه با موتور اینورتر دیجیتال و قابلیت خنک‌کنندگی سریع برخوردار می‌باشد.

همچنین عملکرد انجماد سریع، سیستم بدون برفک، گاز مبرد R-600a، فیلتر بوزدای HAFEX، زنگ… از شرکتی که از سال 1979 تاکنون یعنی حدود 42 سال فعالیت در تولیدات لوازم خانگی دارد، باید بالاترین کیفیت را انتظار داشت. اولین کلمه‌ای که مشتریان بعد از استفاده کردن یخچال سامسونگ می‌گویند معمولا جادار و بوی تازگی است. یخچال هایی که بهترین تکنولوژی و فیتلر های بهداشتی و تهویه مطبوع داخلش کار شده است تا میوه و سبزی و مواد غذایی شما همیشه بوی تازگی و طراوت بدهد. سامسونگ از پیشروهای تولید یخچال فریزر است و هر سال هوادارانش را شگفت زده می‌کند.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS65

و با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی در انتخاب مناسب ترین کالاها، بهمشتریان کمک نماید. معرفی می کند تا تجربه‌ای نو در خرید لوازم خانگی و دیجیتال را در هر سطح و سلیقه‌ای در اختیار مخاطبان قرار دهد. همچنین این فروشگاه اینترنتی در عرصه های دیگری چون ابزار، خودرو، ورزش، سرگرمی، زیبایی و سلامت، دکور و خواب، کودک و … فعالیت گسترده‌ای دارد و دایره فعالیت خود را هر روز با توجه به نیاز کاربران ارتقاء می دهد. خانگی 24 چندین سال است با تاکید بر « تضمین کمترین قیمت »، « ضمانت اصل بودن کالا » و « ارسال سریع » فروش کالاهای متنوع را برای هر رده‌ی سنی آغاز کرده و سعی داشته تا سفارشات را در کوتاهترین زمان ممکن به دست کاربر برساند.

یخچال فریزر سامسونگ RF25

فریزر RR39 همانند یخچال دارای دسته خوش دست برای باز کردن راحت درب است و همچنین صفحه نمایش LED با نور پس زمینه آبی دارد. این فریزر نیز روی پایه های قابل تنظیم قرار گرفته و در فضای داخلی خودش، کشوهای با گنجایش بزرگی دارد که همه مواد غذایی مانند گوشت و بستنی را منظم و مرتب یخ زده می کند. این فریزر دارای 4 عدد کشو شفاف به همراه دو قفسه نگهداری مواد خوراکی است که دسترسی به آنها ساده میباشد و یک قفسه بالایی جهت نگهداری موادی مانند بستنی که اگر به تمام قسمت های این دستگاه نگاه کنید به گستردگی اش پی خواهید برد. این یخچال دوقلو در واقع یک یخچال و یک فریزر است، که یخچال آن ظرفیت تقریبی 400 لیتر و فریزر آن ظرفیت تقریبی 315 لیتر دارد ، به همین جهت گنجایش بسیار بالایی دارد که می تواند نیاز یک خانواده با جمعیت متوسط یا بالا را برآورده کند.

کمپرسورهای اینورتر ماهیت سازگار دارند، به این معنا که بسته به مقدار خنک کننده مورد نیاز، می توانند با سرعت های مختلف کار کنند. آنها کارشان را با سرعت کم شروع می کنند و فقط در صورت از کاهش خنک کنندگی سرعت می گیرند. این کمپرسورها با سرعت بسیار بالایی شروع به کار می کنند و سپس با سرعت ثابت به کار خود ادامه می دهند.

برای انتخاب یخچال سامسونگ بهتر است از جدیدترین مدل های یخچال سامسونگ در بازار اطلاع داشته باشید تا کالایی که خریداری می کنید جدیدترین تکنولوژی های سال را داشته باشد. قیمت جدیدترین مدل یخچال سامسونگ به همراه مشخصات کامل آن در سایت نمایندگی سامسونگ تهران موجود است. در این صفحه می توانید جدیدترین مدل یخچال های سامسونگ را ببینید و از قیمت آن ها مطلع شوید.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی خانکی۲۴ بدون اجازه قبلی ممنوع خرید یخچال سامسونگ است. تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. • اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.

  • هر واحد دارای موتور دیجیتال مستقل می باشد و شما می توانید از قابلیت هایی همچون جریان برودتی یکنواخت در تمامی طبقات، قابلیت ضد برفک واقعی، ویژگی های سرمایشی فوق العاده قو ، درب های معکوس شونده و غیره استفاده کنید.
  • بنابراین همیشه توصیه یم شود قبل از تصمیم گیری در مورد ظرفیت و جزئیات مورد نیاز خود بررسی هایی را انجام دهید.
  • این روزهای یخچال و فریزر کارهای بیشتری از تازه نگه داشتن مواد غذایی انجام می دهند و درک هر ویژگی و فناوری که توسطبرندهای تولیدکننده یخچالاستفاده می شود در تصمیم گیری شما تاثیر بسزایی دارد.

خرید یخچال فریزر سامسونگ از بانه قیمت یخچال سامسونگ هدیکالا

مدل های ساید ، امکانات بسیار بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارد به عنوان مثال یخچال های ساید بای ساید سامسونگ ، دارای یخ ریز و آب ریز جداگانه میباشند که حالت های یخ دهی را میتوانید نسبت به اندازه های دلخواه خود تغییر دهید . به آب شهری وصل میشوند و موتور های اینورتر یا کم مصرفی در آنها تعبیه شده که با حداقل مصرف انرژی بهترین کیفیت و کارایی را به شما تحویل میدهد . با توجه به امکانات گفته شده می توان گفت خرید یخچال فریزر سامسونگ بهترین انتخاب برای افرادیست که به دنبال جدید ترین فناوری ها هستند.