دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی

این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت می باشد.در این مدل هم جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از آلومینیوم است. از ویژگی‌های دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی این است که در مقابل رطوبت و نشت آب از لوله های تأسیسات بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل مورد استقبال مهندسین قرار می‌گیرد. درب این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز مانند انواع دیگر آن به صورت لولایی و وزنه‌ای قابلیت تولید دارد. ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی ماهیتاً از مواد پلیمری به نام ABS ساخته گردیده است. یکی از دلایل کیفیت بالای دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی چگالی بالای مواد اولیه آن است.

  • همانطور که از نام این دریچه داکت اسپلیت نیز پیداست یک دریچه مرکب از مدل مشبک یا لانه زنبوری بر روی درب آن تعبیه می شود که هوای لازم برای دستگاه داکت اسپلیت از این طریق تامین گردد.این دریچه مشبک در ابعاد لازم بصورت جداگانه قابل است که در پایان بر روی درب دریچه داکت اسپلیت تعبیه می شود.لبه های کناریِ درب دریچه داکت اسپلیت بصورت یک خمِ دوسانتی به بغل ها خم می خورد تا ساختار درب دریچه داکت اسپلیت از هرگونه تاب خوردگی و دفرمه شدن مصون بماند.
  • از طرف دیگر از آنجا که بسیار انعطاف پذیر هستند طول عمر بالایی دارند و هزینه نگهداری را برای شما به حداقل می رسانند.
  • کد رنگ های متنوع و شیک که بر روی سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود می‌تواند در ایجاد محیطی فانتزی،موثر باشد.
  • همچنین با توجه عدم‌ثبات بازار در قیمت آلیاژ استفاده شده، اماکن درج نهایی قیمت وجود نخواهد داشت.

اگر هم بخواهیم دریچه بازدید داکت اسپلیت را به صورت پیچ مخفی نصب نماییم جای پیچ ها را در قسمت داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب می نماییم. لازم به توضیح می‌باشد ایجادِ این جای پیچ ها حتما باید قبل از عملیات رنگ صورت گیرد. از جمله نکات بارزِ دیگرِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت این می‌باشد که هیچ شیار، سوراخ و منفذی بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده‌ی وزنه‌ای نباید وجود داشته باشد.

دریچه سقفی چهارگوش و گرد

فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی به اندازه ۳ الی ۳.۵ سانت عرض دارد که این عرض باعث پوششِ حفره‌ی حاشیه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی به وسیله پیچ در محلِ حفره‌ی خود نصب و تعبیه می‌شود. از جمله مزایای مهم دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی، وزن سبکِ آن می‌باشد که این موضوع به خودیِ خود باعثِ نصب سریع و آسان و همچنین کم خطر بودنِ استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی می‌شود،چون وزن سبک مانع از افتادن یا جداشدن از سقف می‌شود. از جمله ویژگی های مهمِ دیگرِ استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی، قیمت مقرون به صرفه‌ی آن می‌باشد. از جمله موارد کاربرد دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی،در مناطقی از کشور است که میزان رطوبت هوا بسیار بالا است.در این محیط ها که تاثیر فرسایشی بر سطوح فلزی بالاست کاربرد متریال مناسب که در برابر اکسایش مقاوم باشد امری اجتناب ناپذیر است.لذا با توجه به اولویت های منطقه ای ملزم به کاربرد متریال متناسب هستیم. نوع و جنسِ abs که از پلاستیک مرغوب است کاربرد آنرا در تولید دریچه داکت اسپلیت توجیه پذیر میکند.از جمله ویژگی های مهمِ این محصول در ساخت دریچه داکت اسپلیت،وزن مناسب آن است.

دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Z از جمله دریچه هایی است که شیارهای ورود هوا به داخل محفظه دریچه بازدید بصورت گریل های پرّه ای با طرح خم به شکل Z ساخته می شود. این پره های Z شکل بصورت موازی در یک وجه یا دو وجه طول درب تعبیه می شود و امکان انتقال هوا به داخل و بیرون دستگاه هواساز را ایجاد می کند. گروه صنعتی تهویه کلوانی در آخرین مرحله از ساخت تمام دریچه ها و دمپر های ساخته شده را با پوشش مناسبی تحویل کارفرما و مشتریان می‌دهد. منظور از پوشش، رنگی است که برای دریچه ها و دمپر ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروه صنعتی تهویه کلوانی دریچه بازدید داکت اسپلیت را آغشته به رنگ پودری الکتروستاتیک می‌کند و آن را در کوره مخصوص با دمای معین قرار می‌دهد پس از طی زمان تعیین شده رنگ پودری الکتروستاتیک به طور کامل بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت مینشیند. شما میتوانید قبل از ثبت سفارش رنگی که دوست دارید بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت باشد را با توجه به سلیقه خودتان تعیین نمایید.

برای جلوگیری از هر مشکلی در زمان نصبِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت باید به میزان یک سانت در طول و عرضِ فریمِ آن بادخور لحاظ گردد تا به راحتی قابل نصب باشد. با برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت و گوشه زنیِ سرهای اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت این اضلاع و قطعات را با قطعه ای فلزی به نام کرنر به هم متصل می‌گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل، در فضاهایی با کاربریِ بهداشتی مثل اتاق های تمیز و یا محیط هایی که فنکویل در سقف فضایی با آلایندگیِ اسیدی و… به طور ویژه کاربرد دارد. جنس دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل از ورق استیل نگیر با عیار ۳۰۴ یا ۳۱۶ می‌باشد.

ترموستات فن کوئل سقفی سه دور دوفصل آنالوگ هانیول T6373

طول و عرض این فریم به صورت ۴۵ درجه برش داده می‌شود تا وقتی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد زاویه ۹۰ درجه و گونیا را تشکیل دریچه داکت اسپلیت دهد. در این حالت اضلاع فریم بعد از به همت چسبانی شکل چهارگوش به خود گرفته و آماده نصب درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خواهد گشت. پس در نتیجه هر چه ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بزرگتر باشد از تعداد قفل های بیشتری استفاده می‌شود. این دریچه بازدید داکت اسپلیت از دو طریق پیچ از رو و پیچ از روی کلاف به محل مورد نظر نصب می‌شود. برای اینکه از خش دار شدن سطوح داخلی و بیرونی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده جلوگیری به عمل آوریم قبل از رنگ آمیزی باید جای پیچها نیز تعبیه گردد. این رنگ دارای مزایای بسیاری می‌باشد، از جمله برای تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای داخلی محیط و همچنین محافظت سطوح بیرونی و داخلی دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی مکش مشبک در جهت تهویه و مکش هوا بسیار تاثیر مثبتی دارد گردش هوای خوبی دارد و میتواند تهویه هوای دستگاه را بصورت کامل انجام می دهد. یکی دیگر از دریچه های مورد استفاده در سیستم داکت اسپلیت، دریچه یازدید گریل می باشد. این دریچه ها مزایایی چون قیمت مناسب، امکان طراحی و تغییر محل گریل ها، سرعت ساخت بالاتر نسبت به سایر مدل ها دارند. دریچه های بازدید گریل دارای قفل زیمنسی می باشد و در محل هایی که فاصله دستگاه با دریچه کم می باشد بهترین گزینه دریچه های گریل می باشند.