دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

اگر بنا باشد دریچه بازدید با میچ از رو نصب گردد ، باید قبل از رنگ کاری جای پیچ ها تعبیه شوند ، لازم به ذکر است که میتوان دریچه بازدید رابا پیچ مخفی نیز نصب کرد . برای پوشش سطوح دریچه بازدید استفاده می شود تا بهترین امکان برای ایجاد فضایی دلنشین بر روی سقف یا محل نصب دریچه بازدید حاصل آید. دریچه بازدید پلاستیکی در ابعاد استاندارد به ابعادِ 15×15 , دریچه بازدید 20×20 ,25×25 ,30×20 و 30×30 تولید و عرضه میگردد. فنکویل مشبک را هم می توان بصورتِ پیچ از رو و هم پیچ از داخل(بصورت مخفی) در محل مورد نظر تعبیه و نصب نمود.

آلیاژ به کار رفع در ساخت این دریچه از بروز گرفتگی، زنگ زدگی و سایر مشکلات احتمالی برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به سایر آلیاژ‌ها جلوگیری می‌نماید. پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید دریچه بازدید به محل قرارگیری، نحوه اتصال و میزان استفاده از آن دقت کنید و براساس آن محصول موردنظرتان را خریداری کنید. زیرا هرچه اندازه دریچه بزرگتر و کیفیت ساخت آن بهتر باشد، به نسبت قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. لوله کشی و اتصالات تهویه و فاضلابی یکی از بخش اصلی و مهم در هر ساختمان و مجتمع به شمار ‌می‌روند. همان طور که می‌دانید لوله‌های تخلیه و فاضلاب ساختمان به ویژه در آپارتمان‌ها، پس از مدتی دچار گرفتگی و ایجاد بوی نامطبوع در محیط می‌شود.

  • با استفاده از دریچه بازدید امکان دسترسی به شیرآلات اصلی و دستگاه‌های مرتبط با تنظیم دمای ساختمان وجود داشته و اشخاص تعمیرکار در راحت‌ترین حالت ممکن به انجام سرویس تجهیزات خواهند پرداخت.
  • در یک نگاه کلی می توان این طور گفت که دو روش کلی برای نصب کردن دریچه های بازدید زیر فن کویل وجود دارد.
  • دریچه بازدید تأسیساتِ آب و فاضلاب هم برای دسترسی به لوله های آب و شیرآلاتِ مربوطه و همچنین برای دسترسی به گلوگاههای سیستمِ فاضلاب و هم برای پوششِ نمای این تأسیسات به کار می‌آید.
دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

قیمت هر کدام از مدل های دریچه های زیر فن کویل اعم از گریل معمولی، خطی، مشبک، سقفی و… با دیگر انواع متفاوت است. یکی از گران ترین مدل های دریچه ها مدل گل سقفی می باشد که نیاز به طراحی حرفه ای تری در مقایسه با دیگر مدل ها دارد. کاربرد اصلی دریچه های بازدید فن کویل این است که دسترسی به دستگاه هایی از قبیل داکت ها و فن کویل ها و… را به نحوی تسهیل کنند. هنگامی که هواساز در هر ساختمانی نصب شده و شروع به انجام هوارسانی می کند؛ هر از چندگاهی باید به بخش های آن سرکشی کرده و از فعالیت درست فن کویل ها و داکت ها و… مطمئن شد.

کانال فلکسیبل مکنده

دریچه بازدید تاسیسات هم می تواند از جنس آلومینیوم با رنگ کوره ای و قفل زیمنسی ساخته شود و هم می تواند بصورت پلاستیکی تولید و عرضه گردد. از جمله مزایای دریچه بازدید پلاستیکی سبُکی، قیمت مناسب و مقاوم بودنِ آنها در برابرِ رطوبت و نمناکی محیط می باشد. نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو حالت روکار و توکار با استفاده از انواع پیچ ممکن است. در صورت نصب دریچه بازدید روکار؛ باید قبل از انجام رنگ‌آمیزی درپوش بازدید به تعداد لازم جای پیچ به شکل پرسی ایجاد شود.

تولید و فروش انواع دریچه کولر آلومینیومی/آهنی و چوبی

زیرا نحوه و محل قرار گرفتن دریچه از اهمیت بالایی برخوردار است و دسترسی آسان به آن یک مزیت محسوب می‌شود. به عبارت دیگر هرچه محل قرار‌گیری دریچه دم دست و راحت‌تر باشد، به نسبت دسترسی به آن سریع‌ترین و راحت‌تر خواهد بود. سطح دریچه بازدید هم با رنگ پلی اورتان پوشش داده می شود و هم با روکش وکیوم پوشانده می ثود . دریچه بازدید با حتیاط با کاور پلاستیکی بسته بندی و آماده ی ارسال می گردد. به طور مثال اگر ابعاد حفره ۳۰×۳۰ باشد ، قسمت فرو رونده ی دریچه بازدید ۲۹×۲۹ سانت تولید می شود .در نتیجه دریچه بازدید به راحتی و بدون برخورد به مانعی در حفره فرو میرود . اینکه روی دریچه بازدید جای پیچ گذاشته شود یا از پیچ مخفی استفاده شود ، موضوعی ست که هنگام سایز کردن دریچه بازدید ، باید با کارفرما مطرح شود .