دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

ضخامت کلی صفحه این دریچه زیر فن کویل ساده یک میلی متر است اما اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بزرگتر از حد معمول باشد می توان از صفحه ضخیم تری استفاده کرد. دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک از نوع وزنه ای می‌باشد این دریچه به صورت کلاف ثابت به سقف متصل می‌شود و درصورت جابجایی باید به صورت وزنه ای اقدام به جابجایی آن نمود. این دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم تولید می گردد.فریم این دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم با عرضهای ۳ و ۵ سانتی ساخته میشود. پس از در آوردن دریچه زیر فن کویل از داخل کوره ،این محصول توسط مشمای حباب دار بسته بندی می شود تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش مصون بماند . از دیگر مزیت های رنگ کوره ای ، انتخاب کد رنگ مورد نظر کارفرما و متناسب با محیط می باشد . درب دریچه زیر فن کویل در هر طرف باید یک میل کوچکتر از فریم ساخته شود تا به راحتی باز وبسته شود .

ابعاد دریچه دسترسی و بازدید فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد دستگاه فن کویل دارد. مدل درب دریچه زیر فن کویل ساده ، به صورت فلت ، صاف و بدون هر گونه شیاری می باشد . ابتدا دور تا دور ورق درب دریچه زیر فن کویل ساده به صورت یکدست خم کاری می شود تا از استحکام بالاتری برخوردار گردد .

  • برای فن کویل هایی مصرف می شود که هوای برگشتی مورد نیاز خود را تنها از دریچه تامین می کنند این دریچه های شیاردار دارای گریل هایی به طول 18 یا 9 سانتی متر هستند در دو مدل لولایی و وزنه ای به بازار عرضه شده اند امکان نصب پیچ از رو و پیچ مخفی را دارند.
  • در واقع دریچه زیر فن کویل ساده وزنه ای آلومینیومی از دو بخش فریم و درب تشکیل می شود .
  • رنگ دریچه ها به طور معمول سفید 9016 است البته بنا به نظر مشتری امکان تغییر رنگ توسط شرکت پخش نیرو سپهر مهار به وجود آمده است.
  • تولید این دریچه فن کویل با بهترین آلیاژ و رنگ خاص علاوه بر کارکرد بهتر فن کویل، تاثیر زیادی در محیط داخلی ساختمان خواهد داشت.

برای استفاده کردن از ورق ضخیم تر باید در نظر داشت که وزن محصول بالا میرود و امکان جابجایی روی سقف مشکل تر میشود. برای نحوه اتصال گوشه های دریچه و هم جوش آرگون استفاده می گردد و بعد از جوشکاری نقاط جوش توسط ژل آن توکس تمیزکاری می گردد. اگر هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق کانال هوا تامین گردد ساختار درب دریچه بصورت کاملا بسته طراحی می شود. اگر هم قرار باشد هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین گردد، درب آن باید بطور شیاردار طراحی شود. حال زمان ساخت درب دریچه زیرفن کویل لولایی آلومینیومی فرارسیده است.ابعاد درب دریچه زیر فن کویل تک گل لولایی از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل بدست می آید.

خرید دریچه زیر فن کویل با کیفیت عالی

همچنین با استفاده از مدل‌های شکیل و خاص دریچه فن کویل امکان تغییر ظاهر سقف در محل نصب فن کویل نیز وجود داشته و این امر به بهبود دکوراسیون داخلی ساختمان کمک خواهد کرد. در ادامه مقاله با انواع دریچه زیر فن کویل و کارایی اختصاصی هر کدام از دریچه‌های بازدید فن کویل بیشتر آشنا خواهید شد. در واقع دریچه خطی کله قندی وظیفه‌ی هوارسانیِ دریچه بازدید را به عهده می‌گیرد. در فضاهایی که از دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی استفاده می‌شود برای دمشِ هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی استفاده می‌شود. دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی دارای دو مدل درب بصورت لولایی و وزنه‌ای می‌باشد. فریم دریچه بازدید فن کویل ساده با گریل به دوصورت ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و عرضه می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک از طریق واتساپ و یا صفحه تماس با ما اقدام نمائید. از لحاظ جنس ساخت نیز دریچه زیر فن کویلداخل با دو نوع متریال آلومینیوم و چوبی ساخته می شود. برای پوشش دریچه های آلومینیومی از رنگ کوره ای و برای دریچه های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می شود. به طور کلی ابعاد دریچه فن کویل سقفی متناسب با مدل و ظرفیت و حجم هوادهی دستگاه متغیر و متفاوت می باشد. بر این اساس، طول و عرض و ارتفاع دریچه ها با نوع و مدل و ظرفیت هوادهی فن کویل ارتباط مستقیم و تنگاتنگ دارد.

برای ساخت دریچه زیر فن کویل ابتدا چهارچوبه محل نصب دریچه را سایز می زنیم . این گونه طول و عرض فریم دریچه زیر فن کویل را احتساب بادخور تعیین میکنیم . حال می توان فریم دریچه زیر فن کویل را برش داد و سپس نسبت به گوشه زنی اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل اقدام خواهد شد . با گوشه زنی اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل به صورت ۴۵ درجه ، از گونیا بودن فریم دریچه زیر فن کویل مطمین می شویم .

مزیت های استفاده از دریچه زیر فن کویل

دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

برای ساخت دریچه زیر فن کویل از دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی می دریچه زیر فن کویل توان استفاده نمود. با توجه به سفارشی بودنِ ساختِ دریچه زیر فن کویل ،لذا هیچ محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل در ابعاد و سایزهای گوناگون وجود ندارد. به مانند دریچه گریل 9 سانتی‌متری بوده با این تفاوت که طول شیارهای گریل‌دار 18 سانتی‌متر بوده و ظاهر درپوش شلوغ‌تر از آن خواهد بود. قابلیت ساخت در دو سبک وزنه‌ای و لولایی در چندین رنگ برای این مدل نیز وجود دارد. گران ترین جنسی که برای دریچه فن کویل استفاده می شود جنس ام دی اف میباشد که ظاهر بسیار زیبایی به کار شما می دهد. مهم ترین عامل در قیمت گذاری دریچه بازدید جنس میباشد وابعاد و رنگ به کار رفته و نوع درب دریچه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت میباشند.

از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد درصد بسیار زیادی با دریچه زیر فن کویل ساده تشابه دارد. اما در حالت افقی یا عمودی شیارهای در ابعاد 9 سانتی‌متر بر روی بدنه آن وجود داشته که موجب افزایش تامین هوای بازگشت به سمت فن کویل شده و همچنین شکل درب دریچه را از حالت سادگی خارج خواهد کرد. موسسه فنی مختاری تولیدکننده انواع کانال گالوانیزه و آلومینیومی گرد و چهارگوش، ساخت انواع فلنچ از نبشی آهنی و آلومینیومی، ساخت پلنیوم باکس و طوقه ای، کلاهک دوار و پره ای، هود صنعتی،دودکش صنعتی، سیستم شوتینگ زباله، فلاشینگ و انواع دریچه تنظیم هوا می باشد. دریچه زیر فن کویل دریچه هایی هستند که زیر دستگاه های فن کویل استفاده می گردد تا برای بازدید دستگاه یا سرویس دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید.