دیزل ژنراتور لیست قیمت ، خرید و فروش دیزل ژنراتور

در این شرایط شما این اطمینان را پیدا می‌کنید که دستگاه شما با حداکثر بازده کار می‌کند. ولوو یکی از بهترین و رایج‌ترین دیزل ژنراتورها در سراسر جهان می‌باشد که سابقه شرکت آن را می‌توان به حدود one hundred fifty سال پیش نسبت داد. برند ولوو مرتبط با یک شرکت سوئدی بوده که به طراحی، تولید و ارائه موتورهای دیزل بسیار باکیفیت می‌پردازد. موتور ژنراتورها برای فروشگاه‌ها، منازل و اداره‌های کوچک حدود 1 تا 20 کیلوولت آمپر (کاوا) و برای مجتمع‌های بزرگ و کارخانه‌ها تا 200 کیلوولت آمپر (200 کاوا) مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ایستگاه‌های کوچک تولید برق، ژنراتورهای 5 مگاوات مناسب هستند که البته می‌توان از چند دستگاه نیز استفاده نمود. ژنراتورهایی که بزرگتر هستند، به طور مجزا به محل نصب حمل می‌شوند و مونتاژ و تجهیزات فرعی آنها در محل به آنها اضافه می‌گردند.

حتما در هنگام خرید ، تاریخچه فروشگاهی که از آن خرید میکنید را مطالعه کنید و مطمئن شوید که فروشگاه تازه تاسیس نبوده و سال بعد هم در آن مکان خواهد بود که بتواند به طور متوسط حداقل 5 سال خدمات پس از فروش به شما ارئه دهد. این ژنراتورها را نمی توان جا بجا کرد و در محیط دیگری به کار گرفت. کانوپی های سایلنت را باید حتما افراد متخصص طراحی و اجرا کنند در غیر این صورت چنانچه موتور و ژنراتور روشن شوند دچار خفگی و نرسیدن هوا می شود و گاهی گرم شدن بیش از حد موتور موجب واشر زدن موتور می شود. Diesel generator به علت مصرف سوخت فسیلی و فعالیت مکانیکی که دارند دارای سر و صدای زیادی هستند.

خرید و فروش دیزل ژنراتور دست دوم

وجود برق اولین امر حیاتی برای زنده نگهداشتن تمامی این تکنولوژی ها می باشد. هم اینک تمامی مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات تامین مولد برق اضطراری را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده اند. وجود دیزل ژنراتور از نوع تامین برق اضطراری در این بخش کمک های بسیار حیاتی را انجام داده است. امروزه با توجه به پیشرفت و توسعه در زندگی بشر نیاز به انرژی بیشتر از پیش شده و ما به یک منبع انرژی نیاز داریم که بتواند سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت ما را مدنظر قرار داده و در بهترین حالت سرمایه گذاری ما را بیمه کند.

قیمت دیزل ژنراتور 300 کاوا ( 300kva )

نصب و راه اندازی یک دیزل ژنراتور باید همیشه توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام گیرد تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی به جلوگیری شود. استفاده از دیزل ژنراتور های اضطراری در تمامی مراکز بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است. سالیان متمادی است که بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی به تامین مولد قدرت صنعتی بسیار توجه می نمایند، تا در زمان های اضطراری از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان بدون هیچگونه نگرانی برق خود را تامین کنند. از طرف دیگر کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فرآهم خواهد کرد. برای استفاده از این آپشن‎‌ها که با مجوز ساخت و کوپله دیزل ژنراتور همراه است، می‌توانید از خدمات مجموعه “آبیاران” استفاده کنید.

قیمت خرید دیزل ژنراتور هم‌چنین به فعالیت شرکت‌های تولید کننده و شرایط ترخیص قانونی کالاهای مربوط به این فیلد کاری از گمرکات بستگی داشته و می‌تواند نمونه‌هایی با قیمت ارزان را برای عرضه در بازار مهیا کند. قیمت دیزل ژنراتور ۲۰۰ تا ۲۵۰ کاوا با مارک ولوو و ایویکو به ایمیل شما ارسال شد ، در صورت تمایل نیز میتوانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۳۹۳۵۷ برای دریافت قیمت فوری و مشاوره خرید دیزل ژنراتور تماس بگیرید. قیمت دیزل ژنراتور ۲۵۰ کاوا با مارک ولوو و ایویکو به ایمیل شما ارسال شد ، در صورت تمایل نیز میتوانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۳۹۳۵۷ برای دریافت قیمت فوری و مشاوره خرید دیزل ژنراتور تماس بگیرید. البته قیمت دیزل ژنراتور با توجه به اینکه قیمت خرید قطعات بازار در نوسان است، مدام به روز می شود. به عنوان مثال، قیمت آهن و فولاد به دلیل تولید محدود و تعطیلی کارخانه فولاد افزایش می‌یابد و قیمت برخی از قطعات نیز به دلیل بهبود افزایش می‌یابد. علاوه بر این، مجموعه دیزل ژنراتور از قطعات بسیاری تشکیل شده است و خط تولید آن پیچیده است، بنابراین هزینه ساخت کل دستگاه بالا است.

متاسفانه قطعات غیراصلی(چینی) برخی از برندهای معتبر نیز دربازار وجود خرید ژنراتور دارد. لذا شما در هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید که نام قطعات و کشور سازنده آن را در فاکتور ذکر نماید. در این صنعت تمامی اودرها، موتورهای لیفتراک، بیل مکانیکی و غلتک‌ها به دیزل ژنراتور نیازمند هستند. باید بدانید که سطح استاندارد ژنراتورهایی که سرعت کارکرد آنها 1800 دور بوده و با آب خنک می‌گردند، از ژنراتورهایی که 3600 دور کارکرد داشته و با هوا خنک می‌گردند، بالاتر است.

  • در موتور تراکتور ها، کمباین ها و ماشین های راهسازی جدید قسمت گردگیر توسط یک مجرا به خروجی اگزوز متصل شده است.
  • هر دیزل ژنراتور از روی میزان کیلو وات برقی که تولید می کند رتبه بندی می شود.
  • دیزل ژنراتورهای دیزلی به دلیل عدم داشتن کاربراتور، استهلاک کمتری نسبت به دیگر موتورها دارند، زیرا تعویض شمع در آنها وجود ندارد.
  • سلام، برای دفتر فنی مهندسی که دو پرینتر و دو سیستم ، پنج لامپ روشنایی و یک دستگاه کارتخوان و پنج دوربین مداربسته رو پشتیبانی کنه چه ژنراتوری رو پیشنهاد میکنید.
  • موتور ژنراتورها برای فروشگاه‌ها، منازل و اداره‌های کوچک حدود 1 تا 20 کیلوولت آمپر (کاوا) و برای مجتمع‌های بزرگ و کارخانه‌ها تا 200 کیلوولت آمپر (200 کاوا) مورد استفاده قرار می‌گیرند.
اگر با توجه به سوالات بالا دستگاه مورد تایید کارشناس شما بود ، میتوانید نسبت به تهیه آن اقدام کنید اما از نظر ما دیزل ژنراتور خشک بسیار بهتر و کارآمد تر از دست دوم است. برای شروع، اندازه ژنراتور را بیش از آنچه برای پروژه لازم است زیاد نکنید. بسیاری از افرادی که حدس می زنند به چه اندازه ای نیاز دارند، ممکن است در واقع بخواهند با اندازه کوچکتر کنار بیایند تا ژنراتور را سخت تر کار کند. اندازه مناسب در زمینه های دیگر مانند مصرف سوخت نیز کمک خواهد کرد. تعیین اندازه یک دیزل ژنراتور فوق العاده مهم است و اغلب – به ویژه در بازار اجاره – می بینیم که پیمانکاران اندازه ژنراتورها را به اشتباه اندازه گیری می کنند و فکر می کنند که آنها به قدرت بیشتری از آنچه واقعاً لازم است نیاز دارند.

دیزل ژنراتور لیست قیمت ، خرید و فروش دیزل ژنراتور

ملاحظاتی که باید برای ایمنی دیزل زنراتور ها در نظر گرفته شود نه تنها شامل ایمنی خود شما بلکه شامل ایمنی خود ژنراتور و موتور ژنراتور نیز می شود. برخی از نیروگاه ها جهت تامین برق به صورت دایم یا اضطراری از دستگاه های بسیار قوی از جمله ژنراتور گازوئیلی با قدرت و توان بالا استفاده می کنند. میزان قدرت این گونه دیزل ژنراتور ها می بایست در حدی باشد که بتوانند برق هزاران خانه را تامین نمایند. این موضوع زیاد قابل استناد نیست، چرا که دیزل ها براساس قدرت و توانی که ارائه میدهند، معمولا مصرف یکسانی دارند. جدول مصرف سوخت دیزل ژنراتور براساس توان آن و میزان باری که روی آن است، بیانگر این واقعیت می باشد.

نحوه تشخیص دیزل ژنراتورهای اصل