راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی 40 میلیون تومانی رایااستور

کاربران همچنین با خرید این لپ تاپ می‌توانند مطمئن باشند که حداقل برای 5 سال آینده، هیچ مشکلی در اجرای بازی‌ها پیش روی آنها نخواهد بود. با پرداخت ۳۰ میلیون تومان می‌توانید یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس را به خانه ببرید. لپ تاپ ایسوس FX506LH کارت گرافیک GTX 3050Ti، پردازنده AMD رایزن ۷ و ۸ گیگابایت حافظه رم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لپ تاپ اچ پی EF2126WM-E

لنوو 10 سال پیش خط یوگا را با ویندوز 8 راه‌اندازی کرد و اکنون با ویندوز 11، طراحی ان بهتر شده است. Yoga 9i Gen 7 پرچمدار 14 اینچی این شرکت دارای ظاهری به روز شده با لبه های گرد و پردازنده های نسل دوازدهم اینتل است که عملکرد چند هسته ای بزرگی را به آن می دهد. صفحه نمایش OLED زیبا و صدای بهبودیافته آن را برای کار، کنفرانس های ویدئویی و بازی عالی می کند. بهترین لپ تاپ ها در سال2022، با بهترین لپ تاپ های 2022 برای گیمینگ، کارهای گرافیکی همه کاره ، دانشجویی با قیمت مناسب همراه با ویژگی های آنها در سلام دنیا آشنا شوید. این مشخصات در کنار ۲۴ گیگابایت حافظه رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD، خیال کاربر را از اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین راحت می‌کند. خوشبختانه، این لپ تاپ گیمینگ ایسوس هم قابلیت ارتقا دارد و می‌توانید از ۲ اسلات رم (تا ۶۴ گیگابایت) و ۲ اسلات M.2 PCIe برای ارتقا حافظه ذخیره‌سازی استفاده کنید.

ما با تولید و ارائه‌ی محتوای کاربردی، سرگرم‌کننده و بی‌طرف، فرایند خرید را آگاهانه‌تر می‌کنیم تا شما تجربه‌ی خوشی از خرید آنلاین کالای دیجیتال داشته باشید. می‌توانید با سر زدن به شبکه‌ها اجتماعی ما یا عضویت در خبرنامه از تخفیف‌‌ها، جدیدترین محصولات و آخرین اخبار تکنولوژی باخبر شوید. کوچک‌تر بودن لپ‌تاپ‌های گیمینگ به نسبت سیستم‌های رومیزی همیشه به معنی ضعیف‌تر بودن آن‌ها نیست و برخی از این ماشین‌های قدرتمند گاهی اوقات از قوی‌ترین سیستم‌های رومیزی هم بهتر هستند. ممکن است در یک لپ‌تاپ برخی قابلیت‌ها حذف شده باشند؛ اما قابلیت جابجایی و همیشه در دسترس بودن آن‌ها می‌تواند مزیت بزرگی باشد. این سیستم با پردازنده AMD Ryzen H و گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070، گزینه خوبی برای گیمینگ به نظر می‌رسد. یکی از مهم‎ترین ویژگی‌های این دستگاه؛ صفحه‌کلید عالی آن است که از برتری بالایی برخوردار است.

لپ تاپ ROG Strix SCAR 17 G733 (مدل دقیق G733QSA-KH222R) یک لپ تاپ بسیار پرقدرت و در عین حال با ظاهر نسبتا ساده است که ممکن است در نگاه اول قدرت آنرا مخفی کند، ولی نباید فریب این ظاهر ساده را خورد. توجه داشته باشید که مدل‌های رده‌ی یک تا چهار در این فهرست برای بازی‌های قدیمی و سبک یا بازی‌های کژوال مناسب هستند و سایر مدل‌ها برای بازی‌های جدیدتر در نظر گرفته شده‌اند. کم کم به بازه هایی می‌رسیم که لپ تاپ های پرچمدار نیز در آن حضور دارند بنابراین در بازه 3 لپ تاپ را بررسی خواهیم کرد.

معرفی بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ سال ۲۰۲۲

نسبت به قیمت آن، شما می‌توانید از عملکرد بسیار خوب این دستگاه برخوردار شوید. ایسوس از پردازنده مرکزی Core i H اینتل در کنار پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 TI استفاده کرده که قادر برنامه‌های مهندسی، طراحی و صنعتی رو بدون مشکل اجرا کنه. این سیستم همچنین به راحتی متیونه سنگین‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازی‌ها رم اجرا کنه. باتری چهار سلولی با ظرفیت 76 ساعت این لپتاپ مناسب بازی، طول عمر خیلی خوبی داره و با یه بار شارژ شدن، میتونه بیشتر از 4 ساعت روشن بمونه و خاموش نشه.

معرفی بهترین لپ تاپ برنامه نویسی

راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی 40 میلیون تومانی رایااستور

از این رو می‌توان گفت هم‌اکنون این محصول یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این رفتن در این وب سایت محدوده قیمتی است. همچنین با توجه به قیمت و سخت افزار آن، این لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای دانش‌آموزان و دانشجویان محسوب شود و به همین دلیل در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور یافته است. این لپ‌تاپ دارای نمایشگر ISP Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که در کنار پردازنده مناسب و گرافیک عالی از آن یک لپ‌تاپ گیمینگ بی‌نظیر ساخته است. لپ تاپی که دارای گرافیک RTX 3080 با ظرفیت 16GB 256Bit و پردازنده Core i HK است. و در کنار صفحه نمایش OLED آن، پس از هر نوع بازی و نرم افزار گرافیکی سنگینی به سادگی بر می آید. بدنه این لپ تاپ های لنوو از بدنه فلزی و کیفیت ساخت فوق العاده بهره می برد.

  • اینتل و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe اینتل است که در محصولی با این ابعاد و قابلیت حمل‌پذیری بالا بسیار کمیاب است و به کاربران اجازه می‌دهد تمام نرم افزارهای مهندسی را روی آن اجرا کنند.
  • کاربران همچنین با خرید این لپ تاپ می‌توانند مطمئن باشند که حداقل برای 5 سال آینده، هیچ مشکلی در اجرای بازی‌ها پیش روی آنها نخواهد بود.
  • اگر یک لپ تاپ آخرین نسل از انواع پردازنده را به همراه داشته باشد، نسل جدید حافظه رم DDR5 و اتصال PCIe سریع‌تر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • GP65-10SDK بیش از هر چیز از یک طراحی خاص، جنس بدنه عالی و سیستم خنک کننده حرفه ای بهره می برد تا در کنار سخت افزار نسبتا قوی خود، انتخاب مناسبی برای سخت پسندان باشد.