سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار

از ویژگی های سقف کاذب شبکه ای ( سقف کاذب تایل ) می توان به سهولت در نصب ٬ دسترسی آسان به فضای بالای سقف کاذب و همچنین امکان تعویض تایل ها اشاره نمود . در رنگ آمیزی سقف کاذب و دیوار کاذب به نکات خیلی مهم باید توجه داشته باشیم. زیرا رنگ آمیزی سقف کاذب یکی از مهمترین بخش ها می باشد و می تواند زیبای کار ما را نشان دهد. اما در مورد لیست قیمت سقف کاذب باید عرض کنیم که قیمت به جهت نوسانات تغییر می کند اما حدود قیمت را خدمت شما عرض می کنم. تایل سقف کاذب ساده، حصیری، تخم مرغی که هر کدام به خودی خود یک زیبایی خاصی را در بر دارند.

سقف کاذب ساختمان تهرانسر

سقف چوبی یکی از دیگر انواع سقف های کاذب است که به واسطه زیبایی و دادن حس گرما بسیار پرکاربرد است و سبب بهبود عملکرد ساختمان می شود. این نوع سقف معمولا از جنس چوب است و می تواند سبک معماری داخلی ساختمان را متحول و خاص کند و در واقع می توان گفت زیبایی یک ساختمان را به حد کمال می رساند. برای انتخاب سقف کاذب در دکوراسیون داخلی و تاثیر سقف بر زیبایی سازه خود لازم است قبل از هر کاری ابتدا رنگ سقف خود را معلوم کنید. برای انتخاب رنگ سقف لازم است به رنگ و تم سایر اجزای ساختمان و همچنین رنگ فرش های خود دقت کنید. همچنین ترکیب نور و رنگ نیز در انتخاب نوع سقف و رنگ آن موثر است.

افزایش میزان نور در فضا و عایق صدا در سقف آکوستیک سبب نصب این سقف در سالن کنفرانس، مسجد، سینما و محافل سخنرانی شده است. بعضی اوقات آویز اجرای سقف کاذب به صورت استاندارد انجام نمی شود. یا آویز گیری درست انجام نمی شود.(تعمیر سقف کاذب) انجام می شود.

شرایط نصب سقف کاذب PVC، گچی، چوبی و اکوستیک

در این طریقه هم باید نبشی کنار دیوار کار گذاشته شود و سر ورقه‌های رابیتز به آن متصل گردد. سقف کاذب نوعی پوشش جدید است که امروزه اکثر افراد به آن گرایش پیدا کرده‌اند و برای دکوراتیو نمودن منزل خود از آن استفاده می‌نمایند. این سقف جایگزین مناسبی برای گچ کاری محسوب می‌شود و سازه آن به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید می‌گردد.

سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار

این امکان در سقف‌ های کاذب با قطعات پیش ‌ساخته گچی وجود دارد که پس از مدتی قطعات آن ‌ها را تعویض کرد و یا با پرداخت هزینه ‌ای جزئی به رنگ‌ کاری آن‌ ها پرداخت. سقف‌ های کاذب با استفاده از قطعات پیش ‌ساخته گچی به دلیل تنظیم حرارت و رطوبت جهت ایجاد یک محیط مطلوب از تهویه بسیار مناسبی برخوردار می ‌باشند. یکی دیگر از مهم‌ ترین ویژگی ‌هایی که سقف کاذب دارد، وزن سبک آن ها است. وزن سبک سقف کاذب موجب می ‌شود تا فرآیند نصب آن آسان‌ تر از سایر سقف ‌های ساختمانی باشد و بتوان به راحتی آن را اجرا و پیاده ‌سازی کرد. پس بد نیست اگر به سراغ استفاده از سقف کاذب چوبی در انواع ویلا در مازندران برویم و به طراحی داخلی آن، گرد گرمابخش چوب را بپاشیم!

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع سقف کاذب، مطلب «قیمت سقف کاذب» رو مطالعه کنید. به طور مثال در صورتی کهمیزان نورپردازی و روشنایی اهمیت داشته باشد، اقدام به کناف کاریسالن پذیرایی با میزان نورپردازی زیاد می کنند. در صورتی که آرامش و سبکمتعادل در محیط اهمیت داشته باشد، اقدام به اجرای سقف کاذب چوبی میکنند. سقف کاذب به سقف اصلی و دیواره آن توسط یک فریم مناسب متصل می شود. نکته قابل توجه این است که بار اصلی سازه بر روی سقف اصلی و دیوار های مجاور متصل می شود‌. اما با این حال هیچ گونه فشار و یا وزن اضافه ای بر روی سقف های کاذب قرار سقف کاذب نمی گیرد.

قیمت نصب آردواز(متر مربع)

از مزایای استفاده از این سقف می توان به هزینه مقرون به صرفه و سرعت نصب بالای آن ها اشاره کرد. نحوه نصب سقف چوبی بدین نحو است که قبل از اجرای لمبه کوبی، کلاف کشی و تراز سقف با چهارتراش چوبی مناسب در دور تا دور آن انجام می شود. علاوه بر آن این نوع سقف نیاز به رنگ آمیزی ندارد و تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است.

  • نورپردازی نیز میتواند به صورت چراغ های smd باشد و یا به صورت هالوژنی باشد.
  • تنها راه دسترسی به آن برای تعمیر و بازرسی از ناحیه‌ی بالای کاشی در شروع لبه سقف ممکن بود و یا یک کاشی کلیدی تعیین می‌کردند.
  • سقف کاذب و ورود آن به دنیای معماری، کمک‌های زیادی به اتفاقات مطرح در این حوزه کرد.
  • زیرا هم دارای طرح های گوناگون است و هم اینکه در برابر رطوبت مقاوم است.
  • این پروفیل‌ها خود آلومینیومی هستن که البته معدودی از پیمانکارها سو استفاده کرده و پروفیل رو گالوانیزه می‌اندازن.

در سقف آلومینیومی با استفاده از ورق های گالوانیزه اتصالات صورت می گیرد و برای عایق سازی از پشم شیشه استفاده می شود. زیرا بعد از ساخت سازه نمی توان گفت گزینه مناسبی برای بازسازی باشد. همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید. تهیه اقلام درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید. تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به کارچی داری می‌باشد و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است.