شستی کابین آسانسور انواع مشخصات فنی قیمت

۱-شاسی های احضار در داخل کابین ها در کنار درب طبقات آسانسور قرارمی گیرند و وظیفه آن حرکت کابین با توجه به موقعیت طبقه مورد نظر است.که به دونوع توکار و روکار داخل کابین و طبقات تقسیم میشود. آسانسور یاران تولید کننده آسانسور و کابین در ایران انواع تابلو شستی و شستی طبقه در انواع مختلف کیفیت بالا قیمت ارزان نصب تخصصی انواع خدمات آسانسور در ایران برای کسب اطلاعات بیشتر با آسانسور یاران در تماس باشید. یکی از قسمت های مهم آسانسور، شستی یا شاسی آن است که باید از ویژگی های متعددی برخوردار باشد. این پنل باید با طراحی داخلی کابین و همچنین دیگر قسمت های ساختمان، هماهنگی داشته باشد.

شرکت الماس آسانسور با بیش از one thousand پرژه موفق در زمینه آسانسور، پله برقی و خدمات جانبی، همیشه تلاش کرده رضایت مشتریان خود را جلب کند. از آنجا که اجرای آسانسور، شامل بخش‌ها و قطعات گوناگون می‌باشد، لذا عملکرد هر کدام می‌تواند بر دیگری تاثیر گذارد. به همین دلیل و در راستای بالا نگه داشتن کیفیت خدمات و محصولات خود، از ارائه قطعات آسانسور به صورت تکی معذوریم!

  • جالب است بدانید که بر اساس استانداردهای موجود، اولین کلید شاسی آسانسور باید از کف کابین نود سانتیمتر فاصله داشته باشد.
  • چرا که در این شرایط حداقل میزان ضخامت در نظر گرفته شده برای پلیت، 1.5 میلی متر می باشد.
  • برای حرکت مسافران بین طبقات، حرکت کابین آسانسور به وسیله فرمانی که از سمت پنل شاسی آسانسور صادر می‌شود امکان‌پذیر است.
  • ۲-شاسی طبقات دارای یک کلید برای احضار و یک صفحه نمایشگر است که جهت حرکت کابین و موقعیت کابین رانشان میدهد.
  • پنل شستی آسانسور به منظور پیشگیری از وقوع حادثه در هر طبقه از ساختمان قرار می گیرد.

مسافر آسانسور از طریق شاسی موجود در طبقات و یا کابین آسانسور، طبقه مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. در این هنگام شاسی آسانسور فرمان صادر شده از سمت کاربر را به تابلو فرمان اصلی آسانسور انتقال داده و با ذخیره کردن، آن را اجرا می‌کند. این پنل به ترتیب دستورات مسافران طبقات مختلف را اجرا آسانسور متالیفت می‌کند. همان طور که خواندید این دکمه ها در قسمت های مختلف دارای کاربردهای گوناگونی هستند. در واقع علاوه بر مواقع اضطراری جهت حرکت کابین به طبقه مورد نظر نیز بسیار کاربردی و البته ضروری می باشند.

بر همین اساس در ادامه به معرفی بیشتر هر یک از این مدل ها می پردازیم. به دلیل اهمیت این بخش از آسانسور، که هم در بحث کاربردی و هم در زیبایی آسانسور تاثیر دارد، بر آن شدیم تا توضیحات جامعی را درمورد ویژگی ها و انواع آن بدهیم. چرا که این محصول انواع مختلفی داشته و باید با شناخت خوبی از مدل ها، بهترین آن را متناسب با آسانسور خود خریداری نمایید. ضمن اینکه علاوه بر کاربردهایی که این قطعه دارد، می تواند جزو مهم ترین المان ها در افزایش زیبایی و خاص جلوه کردن آسانسور شما نیز باشد. از همین رو در ادامه به معرفی جامع آن و البته مشخصات اصلی آن می پردازیم. در صورت تمایل مشتریان گرامی به نصب و راه اندازی شست و پنل آسانسور ، کارشناسان اطلس کارنو در سریعترین زمان ممکن نسبت به نصب و راه اندازی و تحویل به مشتریان گرامی اقدام خواهند نمود .لازم به ذکر است کلیه محصولات دارای خدمات پس از فروش در سراسر کشور میباشند .

البته که میزان بودجه نیز از مهم ترین عوامل در انتخاب مدل مورد نظر می باشد. به همین علت در ادامه به معرفی ویژگی های انواع پنل شستی آسانسور می پردازیم. شستی آسانسور یکی از ملزومات آسانسور باشد که یکی داخل کابین و دیگری کنار درب هر طبقه نصب می شود.

شاسی طبقات آسانسور کد1205 توضیحات

شستی کابین آسانسور انواع مشخصات فنی قیمت

ظرافت و زیبایی در طراحی کابین آسانسور می تواند یکی از ویژگی های مثبت برای مشتریان و کاربران ساختمان باشد. شرکت فنی مهندسی الماس آسانسور نمایندگی مجاز بسیاری از تامین کنندگان و تولیدکنندگان آسانسور میباشد. ما استفاده از تجهیزات کاملا تخصصی را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا این اطمینان را می دهد که نصب آسانسور خوب، ایمن و باکیفیت، بهترین ارزش را برای ساختمان شما دارد. پنل شاسی آسانسور به کاربران نمایی از کیفیت کل آسانسور را تداعی می‌کند و با دیدن آن به این نتیجه می‌رسند که آیا آسانسوری که در آن قرار دارند، یک دستگاه مرغوب است یا یک محصول بی کیفیت!

استیل های مورد استفاده در ساخت پنل های مدیــا MEDIA استیل نگیر 304 وارداتی از کشور تایوان است که جزء مرغوب ترین محصولات در ایران است. شاسی آسانسور این طرح با ضخامت 1 میلیمتر است و در عرض های 250 و 1.5 میلیمتر عرضه خواهد شد. این طرح به صورت اولیه با استیل آیینه ای تولید می شود؛ اما در صورت تمایل مشتری امکان تولید آن به صورت دودی، برنز و طرح دار نیز وجود دارد.

مجموعه رایا برای هر کدام از شاسی ها قیمت مناسبی در نظر گرفته است. رایا با توجه به درصد بالایی از فروش انواع قطعات آسانسور یکی از معتبرترین نمایندگی های آسانسور در کشور شناخته شده است. شاسی یا شستی آسانسور یک پنل با ابعاد متفاوت می‌باشد که وظیفه انتقال دستور به تابلو فرمان آسانسور را دارد.

وظیفه شستی آسانسور این است که پس از فشردن دکمه توسط افراد ، کنترل فرمان را توسط سیم های رابط بین شستی طبقات به تابلو فرمان ارسال کند و طبق دستور تابلو فرمان دستور حرکت بالا یا پایین کابین را صادر می کند. همان طور که اشاره شد، استفاده از پلیت های شیشه ای بیشتر در ساختمان ها و آسانسورهای لوکس استفاده می شود. که هزینه های جانبی اهمیت چندانی نداشته و مهم ترین عوامل دخلی در راه اندازی آسانسور، زیبایی و کیفیت باشند.

فروش قطعات اصلی اوتیس Otis

در واقع تفاوت عمده این دو شستی این است که پنل هایی که داخل کابین آسانسور تعبیه شده امکانات بیشتری برای آنها در نظر گرفته شده، اما در شستی که کنار درب کابین است برای احضار آسانسور به طبقه مد نظر است. قبل از اینکه به این سوال شما پاسخ دهیم، لازم است ابتدا اطلاعاتی کلی را راجع به شستی آسانسور بدست آورید. در واقع منظور از شستی آسانسور، همان پنلی است که داخل کابین نصب شده و روی آن کلید های مخصوص هر طبقه، به همراه دیگر علائم هشدار دهنده نصب می شود. بیشتر شستی ها از جنس استیل هستند و امروزه این محصول توسط برند های مختلفی تولید می شود و ما در ادامه قصد معرفی بهترین برند ها را داریم. مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر سگمنت آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر L100-R100و Can Bus Arkel را دارد .