شکست حذف قرعه کشی خودرو؛ اختلال زیرساخت یا محدودیت دسترسی یا …؟ – سایت خبری تحلیلی افق

 

 

 

 

پیگیری های خبرنگار افق در سطح کشور از مراجعه کنندگان به ساماه ،ید خودرو سایپا  حاکی از آن بود که اگرچه مشکل اولیه دسترسی به این سامانه برطرف گردید اما مشکل ثبت نام کماکان باقی مانده و مراجعه کنندگان با مشکلات عجیب و غریب تری روبرو شدند.

 

در نهایت پس از گذشت یکی دو ساعت از خبر منتشره شده سایپا؛ ماراتن هجوم به سایت سایپا با اعلام خبر تکمیل ظرفیت پایان یافت!

با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت از زمان وعده داده شده سایپا، قاسم خاکی جوان؛ رئیس اداره اطلاع رس، و فضای مجازی سایپا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان علت اصلی این اختلالات را کاهش سرعت اینترنت و مشکل فنی در زیرساخت سایت سایپا دانسته و خبر از رفع کامل این مشکل و بازگشت شرایط عادی به روال ثبت نام خبر داد.

 

 

در اطلاعیه اولیه شرکت سایپا ، علت مشکلات ثبت نامی اختلات زیر ساخت معرفی شد و زمان رفع مشکل و شروع طرح اندکی با تاخیر ی،ی از ساعت ۱۴ روز شنبه اعلام شد.

 

 

لینک کوتاه :


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65902478/%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D9%82%D8%B1%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%9B-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C

 

خطای عدم احراز هویت توکن و  یا خطای “،ید فقط با IP ایران امکان پذیر است اگر از داخل ایران اقدام به ،ید کرده اید، لطفاً مجدداً  تلاش فرمائید” (در حالیکه مراجعه کنندگان از اپراتورهای داخلی استفاده می ،د) و یا خطاهای دیگر از جمله خطاهای عجیب وغریبی بود که امکان ثبت نام و ،ید خودرو را برای ا،ر مراجعه کنندگان سلب نمود.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی افق جدیدترین مرحله واگذاری بدون قرعه کشی خودروهای سایپا در حالی روز یکشنبه به پایان رسید که از ابتدای شروع مرحله ی،ی روز شنبه سامانه ،ید سایپا با مشکلات عدیده ای مواجه گردید که عملا ثبت نام را برای ا،ر مراجعه کنندگان غیرممکن نمود.

طرح فروش فوق العاده فوق بخوبی نشان داد که افزایش قیمت کارخانه و نزدیک سازی به قیمت بازار به تنهایی نه تنها مشکل خودرو را حل نمی کند که به مثابه تجویز مسکن بجای عمل قلب باز می باشد. چیزی که این روزها شاهدش بودیم هجوم برای ،ید کوئیک!

 

اگرچه هنوز مشخص نیست چه تعداد از مردم و در چه بازه زم، و چگونه ستاره بخت یارشان بوده و در این ماراتن با موفقیت خودرو ثبت نام نموده اند تا ارزان ترین خودروی شخصی سواری را با اختلاف قیمت ۵۰ میلیونی نسبت به بازار ب،ند؛ اما نکته قابل تامل عمر خیلی کم طرح حذف قرعه کشی خودرو می باشد.