طرح فروش نقد و اقساطی 3 محصول ایران خودرو اسفند 1402 + جدول و شرایط پایگاه خبری جماران | kamapress

طرح فروش نقد و اقساطی 3 محصول ایران خودرو اسفند 1402 + جدول و شرایط پایگاه خبری جماران | kamapress

اما به طور کلی از مهم­ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می­توان به تحویل فوری اشاره کرد. همچنین تعیین بازه زمانی پرداخت اقساط بسته به میل مشتری، دیگر نکته حائز اهمیت است. شرکت ایران خودرو با بیش از 50 سال فعالیت از قدیمی ترین شرکت های خودرو سازی ایران است و بیشترین سهم از بازار را دارد. ایران خودرو در اردیبهشت سال 1346 با تولید ماشین نوستالژیک پیکان توانست یکی از محبوب ترین خودرو های ایران را به بازار عرضه کند و در سال 1357 طبق مذاکراتی با پژو فرانسه قرار داد بست  و مدل های بسیاری از پژو را مونتاژ کرد. ایران خودرو در سال 1381 ، سمند  ، یعنی اولین خودرو ایرانی رو تولید کرد. امروز ایران خودرو با بیش از 25 محصول خودرو یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی ایران است.

  • در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، نوبت مشتری به موعد دیگری موکول می‌گردد.همچنین نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌گردد.
  • برای برخورداری از این خدمات باید اصل و کپی کارت فروش اقساطی ایران خودرو 1409 گارانتی همراهتان باشد.
  • پژو پارس برای سرنشینان خود راحتی و اسایش بسیاری را فراهم آورده است.
  • به دلیل ورود شرکت و مجموعه های کلاهبردار در عرصۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودرو، باعث گردیده تا افراد نسبت به گذشته نتوانند به هر مرکزی اعتماد کنند.
  • در این رابطه باید بگوییم که نحوه تحویل خودروهای ارائه شده در طرح فروش اقساطی ایران خودرو هم از طریق بخش نامه مربوطه به صورت کامل اطلاع رسانی خواهند شد.

امکان خرید محصولات ایران خودرو تحویل فوری از کارخانه وجود ندارد و شما به‌جز شرکت در طرح‌های پیش فروش یا فروش ویژه که توسط قرعه‌کشی تعیین تکلیف می‌شود، هیچ راه دیگری ندارید. اکنون اولین نکته‌ای که به ذهنتان می‌رسد این است که در وضعیت اقتصادی این روزهای بازار که هر صبح که از خواب بیدار می‌شویم، قیمت یکی از کالاهای اساسی، سر به فلک گذاشته است، اصلا خرید اقساطی محصولات ایران خودرو معقول است؟! براساس بخشنامه 4678 ایران خودرو، متقاضیان واجد شرایط، می‌توانند طرح فروش فوری سورن یا طرح پیش فروش سورن را انتخاب نمایند. مطمئنا همه­ ی افراد با شنیدن نام پژو 206، شتاب بالا و چالاکی این خودروی دوست داشتنی را به یاد می­ آورند.

فروش فوری اقساطی پژو ۴۰۵ و پارس از امروز +شرایط

اگرچه بخش قابل توجهی از جذابیت ۲۰۶ به ظاهر تخم مرغی آن بر‌می‌گردد، اما استقبال از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو برای تصاحب ۲۰۶ صندوقدار ثابت کرد، عده زیادی از مشتریان مترصد فرصتی بودند تا نسخه صندوقدار این ماشین را خریداری کنند. البته این سدان نسبت به نسخه هاچبک، مزایا و معایبی دارد که پرداختن مختصر به آن خالی از لطف نیست. طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو، از سوی شرکت ایران خودرو اعلام گردید. شرکت در این طرح، صرفا برای متقاضیانی است که نام‌شان در بخش اول اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک با موعد زمستان 1402 قرار دارد. به گزارش اقتصادآنلاین، ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از آغاز فروش اقساطی خودرو با ضمانت سه فقره چک خبر داد. در این طرح، ارائه چک اقساط توسط شخص ثالث بلامانع است و شخص ثالث حداکثر مجاز به ارائه چک‌های اقساط دو نفر از متقاضیان است.

آغاز فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو از اول دی ماه + جدول

برای برخورداری از این خدمات باید اصل و کپی کارت گارانتی همراهتان باشد. سیستم جدید احراز هویت مشتریان در سایت فروش ایران خودرو از تاریخ 15 اردیبهشت ماه 1399، اجرایی شده است. ایران خودرو با بهره گیری از سامانه امتا، می خواهد مشکلات ناشی از ثبت اطلاعات شخصی اشتباه را به حداقل برساند.

فروش اقساطی پژو 207

برای خرید اقساطی  هایما S5 لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی رانا لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی سورن دوگانه لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی تارا اتومات لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید.