عکس | مدل زیر ۲۰ هزار دلاری تویوتای دوست داشتنی به بازار ایران بر می گردد؟

از جمله تج،ات متفاوت تویوتا RAV۴ GR Sport در مقایسه با نسخه‌های استاندارد، می‌توان به این موارد اشاره کرد: صندلی‌های اسپرت جلو با روکش چرم مصنوعی، آرم GR برای پشت سری صندلی‌ها، دوخت نقره‌ای صندلی‌ها، اهرم دنده و فرمان، روکش ف،ی قاب درها، دوربین ۳۶۰ درجه و تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه حافظه برای صندلی راننده.

ع، | این مدل 2023 تویوتا راو 4 GR شانس ورود به بازار ایران را دارد!

ع، | این مدل 2023 تویوتا راو 4 GR شانس ورود به بازار ایران را دارد!

۲۲۷۲۲۷


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65410365/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%26%23124%3B-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87

درواقع تویوتا چهارسال پیش خط تولید GRMN را افتتاح کرد تا خودروهایی اسپرت‌تر، بهتر و البته گران‌تر از نسخه‌های استاندارد را به فروش برساند. خودروهای عملکرد بالا سطح متوسط تویوتا با ،د GR شناخته می‌شوند در حالی که خودروهای کمتر دست کاری شده نظیر تویوتا راو ۴ GR اسپرت ،د GR Sport را یدک می‌کشند و افزودنی‌های کمتری دارند.

راو۴ یکی از پرفروش ترین محصولات تویوتا و پرفروش ترین کراس اوور بازار آمریکا در طی چندسال گذشته بوده است اما تب تولید خودروهای شاسی بلند اسپرت طی چند سال اخیر باعث تغییر رویه تویوتا نیز شده است و حالا قرار است برای سال ۲۰۲۳، تویوتا راو۴ خوشنام و اقتصادی با تج،اتی اسپرت و تیونینگ از پکیج GR نیز قابل سفارش باشد. نکته جالب در خصوص این خودرو اینکه با قیمت پایه حدودا ۲۰ هزار دلاری برای نسخه چهارسیلندر ،یتری، عملا شانس واردات تویوتا راو۴ جدید به بازار ایران نیز وجود دارد و به نظر می رسد که حداقل در تیپ های ساده، بتوان انتظار عرضه این خودرو خوشنام را بازار ایران نیز مشاهده کرد.

تویوتا راو ۴ GR اسپرت حداقل تغییرات مک،کی را در مقایسه با نسخه استاندارد تجربه کرده است. برای مثال سیستم تعلیق همان است اما فنرهای سفت‌تر و کمک فنرهای اسپرت سواری جذاب‌تر و هندلینگ بهتری را برای این کراس‌اوور فراهم کرده‌اند.

تویوتا راو ۴ GR Sport با پیشرانه‌های هیب، و پلاگین هیب، قابل ،یداری است. همچنین این خودرو از طریق گلگیر پ،تیکی مشکی رنگ از نسخه عادی قابل تمایز خواهد بود. بخش‌های تزیینی به درهای جانبی و درب پشتی نیز اضافه شده است. در تیپ هیب، اسپوی، جلو نقره‌ای دریافت خواهید کرد، در حالی که در تیپ پلاگین هیب، این اسپوی، ف،ی است.

تویوتا راو ۴ GR اسپرت

در حال حاضر تنها تویوتا یاریس موفق شده است تا درجه اسپرت بالای GRMN را دریافت کند. تویوتا کرولا و تویوتا GT۸۶ درجه متوسط GR را دریافت ،د. در سوی دیگر می‌توان گفت که تمامی خودروهای تویوتا در قالب تیپ GR Sport نیز عرضه شدند و حتی یک مینی‌ون GR اسپرت نیز در ژاپن عرضه شد.

تویوتا راو ۴ ۲۰۲۳ با پکیج ویژه آفرودی

تویوتا RAV4

محدوده قیمت تویوتا RAV۴ جدید از ۲۰,۳۰۱ تا ۳۸,۹۲۳ دلارقرار دارد که نسبت به سال قبل اندگی گران‌تر است. ،ید تویوتا راو ۴ با پکیج ادونچر(RAV۴ Adventure Offroad Package II) نیز بین ۲۶,۸۳۶ تا ۳۱,۱۱۵ دلار از حساب مشتری ،ر خواهد کرد.

تویوتا راو ۴ دربازار کشورمادر (ژاپن) با سه گزینه درون‌سوز، هیب، معمولی و هیب، سنتی عرضه می‌شود. گزینه‌های بنزینی تویوتا راو ۴ در انواع تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و با موتور ،یتری (۱۶۹ ، بخار) به فروش می‌رسند. مدل‌های هیب، از ،یب موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و موتور الکتریکی (۲۱۹ ، بخار) بهره می‌برند. تیپ‌های پایه به چراغ‌های هالوژن مجهز هستند و چراغ‌های LED تنها در تیپ‌های فول قابل دسترسی خواهد بود.

همچنین تویوتا راو ۴ برای سال ۲۰۲۳ مجموعه‌ای از دستیارهای ایمنی همچون کمک به حفظ موقیت فرمان و سیستم جلوگیری برخورد از جلو را دریافت خواهد کرد. از جمله این بروزرس،‌ها می‌توان به مجموعه ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش سیستم سرگرمی ۱۰.۵ اینچی با نرم افزار و سیستم ناوبری جدید، آینه دید عقب دیجیتال، دوربین‌های جلو و عقب با قابلیت ضبط ویدیو و بسته ایمنی Toyota Safety Sense ADAS اشاره کرد.

تمایز اصلی تویوتا راو ۴ GR اسپرت با استفاده از نمادهای کوچک GR‌ در سرتاسر بدنه ایجاد شده است. همچنین قاب چراغ‌های مه شکن این خودرو با نسخه استاندارد متفاوت است. رینگ‌های آلیاژی به کار رفته برای تویوتا RAV۴ GR Sport با استفاده از تکنیک برش خط فوق‌العاده دقیق ساخته شده‌اند و روکش مشکی براق دارند. این رینگ‌های پنج پره ۱۹ اینچی هستند.

تویوتا برای مشتریان اروپایی خود تاکنون نسخه‌های GR Sport از یاریس، یاریس کراس، C-HR و تویوتا هایلو، را عرضه کرده است. اکنون تویوتا RAV۴ GR Sport نیز به این لیست اضافه شد تا مشتریان اروپایی تویوتا طعم خودروهای اسپرت را بهتر بچشند.