فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی لوله خرطومی فلکسی سایز 25 روکشدار با بهترین قیمت خرید

۵- امکانِ تولید لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی در ضخامت های گوناگون. ۴- سبک بودنِ لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی، به کاربر این امکان را می دهد در زمانِ استفاده از این محصول به آسانی آن را جابجا نماید. ۱-از لوله فلکسیبل صداگیر بطور عمده برای انتقال و تخلیه موادِ ساینده مثل گردوغبار، ذرات چوب، پودر، گرانول و موارد مشابه استفاده می گردد.

برای همین هم تحمل دمای بالایی دارند و هم در برابر مواد شیمیایی و روغنی، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. بازه‌ی تحمل دمای این محصولات، بین منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۱۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است. البته این ورق‌های گالوانیزه دارای یک روکش از جنس PVC هستند که خاصیت ضد آتش به آن اضافه می‌کند. ضمنا رنگ‌های مختلفی از آن نیز موجود است که با درخواست و سفارش شما عزیزان قابل پیاده‌سازی، اجرا و تولید می‌باشد.

لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵

این شیلنگ از انعطاف زیادی برخوردار است و در محدوده دمایی وسیعی می‌تواند کار کند. با درود فراوان، وقت بخیر بست فلکسی بدی نیست، اما تعداد بالاتر مبلغ طبعأ نزول باید داشته باشد. سفارشات ثبت شده مشتریان در بسته‌‌بندی مناسب و سریع‌‌ترین زمان ممکن به آدرس مدنظرشان ارسال خواهد شد. با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد.

لوله فلکسی روکشدار سایز 25 حلقه 25 متری

فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی لوله خرطومی فلکسی سایز 25 روکشدار با بهترین قیمت خرید

شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است. قیمت لوله فلکسیهمچنین با حذف افراد واسطه و دلالان اقتصادی شاهد کاهش هزینه خرید به شکل چشم‌گیری خواهید بود. سابقه 25 ساله در تولید انواع محصولات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا با استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز جهانی موجب اعتماد و انتخاب مشتریان همیشگی شرکت تهویه سان گشته است. جهت کسب مشاوره، استعلام قیمت و خرید کلی یا جزئی محصولات از شرکت تهویه سان تنها با شماره تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس آپ به نماینده مجموعه پیام ارسال نمایید. قیمت لوله فلکسی سایز 25 به دلیل جنس بدنه ای که دارد باعث جذب الکتریسیته ساکن شده و نویز را به حد اقل رسانده، که خود کاربرد یک سیستم ارتینگ را دارا می باشد. و برای دوربین های مدار بسته بسیار مناسب بوده تا یک تصویر با کیفیت را به نمایش برساند.

قیمت لوله فلکسیبل برق را از کرمان نیرو تولید کننده انواع لوله فلکسیبل روکش دار در سایز های مختلف بخواهید. بهترین استفاده و کاربرد اصلی لوله فلکسیبل برق در سیستم های سیم کشی شبکه ای تهویه سیستم ماینر و کابل کشی برق است. در کابلکشی از نمره های بزرگ تری استفاده می شود اما در سیستم های شبکه مخابراتی و الکترونیک برای اینکه مقطع سیم ها کم تر است فلکسی با سایز کوچکتر کاربرد دارد.

  • لوله فلکسیبل صداگیر در چند مورد از انواعِ خود، نقش عمده ای را در مکشِ هوا،گردوغبار و همچنین ذراتِ ریز و سبک از جمله ذراتِ چوبِ حاصل از برش و سایش چوب در کارخانجات چوب ایفا می کند که به این گونه از لوله خرطومی ، لوله خرطومی مکش یا لوله فلکسیبل صداگیر گفته می شود.
  • لوله فلکسی بدون روکش؛ این محصول همانطور که از نامش پیدا است بدون روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه ای فلزی است و به همین دلیل مقاومت و استحکام آنها در مقایسه با لوله های روکش دار کمتر است که از آن برای محیط های داخلی استفاده میکنند.
  • این نوع خرطومی از جنس فلز می باشد و بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته است که استحکام آن را به مراتب بالا برده است.
  • لوله های فلکسیبل در مقایسه با کانالهای گالوانیزه راحت تر نصب شده و سیستم انتقال هوا را به درستی بر عهده میگیرد فلکسیبل ها در سایز های مختلف تولید میگردد و بستگی با سایز و نوع دستگاه های هوا ساز و به سلیقه مشتری به فروش میرسد لوله فلکسیبل با رابط از جنس گالوانیزه و بست ها فلزی به خرید لوله فلکسی هم متصل میگردند.
  • ۶- آخرین و مهمترین مزیت لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری نسبت به مواردِ مشابهِ عایقدار، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن می باشد.
  • لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی، در مسیر های رفت و برگشتِ هوا و همچنین بعنوان رابط و اتصال هوایی، بین داکت اصلیِ هوا و پلنیوم باکس جهت تکمیلیِ سیستمِ مکش و دمش بکار می رود.