فروش آسانسور بزرگترین فروشگاه قطعات آسانسور قیمت آسانسور رایا آسانسور

ابعاد آسانسورهای خودروبر معمولا ۵/۲ تا ۳ متر در ۵/۴ تا ۶ متر هستند. جهت دیدن نمونه کار های این شرکت همچنین کسب مشاوره و راهنمایی میتوانید از شماره تماس های داخل سایت استفاده نمایید. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزازان میباشند. نیازی به تعبیه اتاقک آسانسور در پشت‌بام ساختمان در اکثر مواقع وجود ندارد.

این شرکت شامل واحد های مدیریت، هماهنگی، کنترل و برنامه ریزی بوده و به تلاش خود را در جهت ارتقای کیفیت در این سه دهه ادامه می دهند. همچنین این کارخانه ی صنعتی، شامل خط تولید بزرگی برای تولید قطعات آسانسور شامل؛ موتور گیربکس دار، گاورنر، لوازم جانبی آسانسور، درب های اتوماتیک، درب های نیمه اتوماتیک و لولایی و … می باشد. در این انواع آسانسور تنها در حرکت رو به بالا نیاز به کار کردن موتور وجود دارد و حرکت رو به پایین آسانسور تنها با باز شدن شیر پاوریونیت صورت می گیرد. به صورت کلی، می‌توان گفت میزان انرژی مصرفی آسانسورهای هیدرولیک برابر با آسانسورهای کششی است. بیشترین نوع استفاده از این نوع آسانسور به دلیل وجود سیستم جک هیدورلیک در ساختمان پنج طبقه و کمتر می باشد . باوجود این محدودیت، اخیراً اآسانسورهای هیدرولیک در مصارف خانگی محبوبیت بسیار زیادی پیداکرده اند.

آموزش ساخت حوضچه به چه صورت است

به گونه ای که در این سیستم ها موتور باعث بالا و پایین رفتن پیستون می شود. برای جابجایی کابین هم از سیم بکسل ها و پیستون‌ها استفاده می شود که به صورت ترکیبی عمل می کنند. در بالای جک مکانیکی، چرخی قرار دارد که وقتی پیستون بالا و پایین می رود، این چرخ هم گردش می کند.

چاه جک باید از مقاومت لازم در برابر نفوذ آب برخوردار باشد و با دقت شاقولی 25 میلی متر در ارتفاع 3 متر اجرا گردد. بر اساس کتاب مبحث 15 مقررات ملی ساختمان، الزامات نصب اسانسور هیدرولیکی به شرح زیر می باشند. امکان استفاده از این آسانسورها در ساختمان های مرتفع و با سرعت بالا وجود دارد.

ارتفاع چاله آسانسور هیدرولیک چقدر باید باشد؟ نحوه محاسبه

موتور گیربکس آسانسور در هربار برای شروع حرکت حدود 2 تا 3 برابر موتور گیرلس جریان برق مصرف می کند. استقرار پشت به پشت آنها نیز چون مانع استفاده مناسب از سیستم كنترل خواهد بود در مجموع نامناسب است. درصدی از جمعیت ساختمان، كه آسانسور یا آسانسورها می توانند درزمان معینی جابجا نمایند.

همچنین به‌طور هم‌زمان اولین کارخانه سازنده قطعات آسانسور در ایران با نام تسلا ــ ایران تولید خود را شروع می‌کند. در آسانسورهای هیدرولیک به خاطر اینکه کادر وزنه وجود ندارد و سیستم جک هیدرولیکی باید تمامی کابین و مسافران را جابه‌جا کند نیاز به موتورهای قوی تری هست. در این آسانسورها یک موتور سه فاز غوطه ور در روغن به همراه یک شیر الکتریکی مخصوص که اصطلاحاً پاور یونیت نامیده می‌شوند وظیفه تأمین فشار روغن برای جک هیدرولیک را داراست. برای راه‌اندازی موتور به خاطر وجود موتورهای قوی تر در صورت استفاده از درایو یا سافت استارتر نیاز به هزینه بسیار بالاتری است پس لذا معمولاً برای شروع به کار موتور پمپ هیدرولیک از سیستم رایج ستاره – مثلث استفاده می‌شود. اما این موتور و فشار تنها در حرکت به سمت بالا مورد نیاز است و برای حرکت کابین به سمت پایین نیازی به روشن کردن موتور و مصرف توان نیست و تنها با بازکردن یک شیر و خالی کردن روغن جک کابین به آرامی به سمت پایین حرکت می‌کند. نصب و راه اندازی اسانسور شامل مراحل متعددی است که اغلب در خلال تامین تجهیزات و قطعات صورت می گیرد.

تابلو فرمان السا با کارکدک QMA آسانسور – 11 کیلو وات

در این مقاله سعی کردیم انواع آسانسور را برای شما به‌طور تجمیلی بررسی کنیم. شما چه نوع آسانسوری را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه‌های خود را با ما درمیان بگذارید. روش کار یک شرکت آسانسور در شناسایی یک ایراد خاص می‌تواند به روشنی این مورد را مشخص کند. مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها و بهترین طراحی‌ها در حال حاضر در سطح جهان توسط شرکت اوتیس انجام می‌گردد. این شرکت رکوردار جهانی قوی‌ترین سرویس‌دهی آسانسور است و به این خاطر این شرکت مدعی دومین شرکت برتر از 5 تولید کننده جهان است.

  • شما چه نوع آسانسوری را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه‌های خود را با ما درمیان بگذارید.
  • لازم به ذکر است موتور های داخلی نیز در چند سال اخیر توانسته اند با موتورهای همپای خارجی خود رقابت کرده و کیفیتی همسان و گاها بهتر نیز ارائه دهند.
  • در آسانسورهای پنوماتیک نیازی به ایجاد چاه آسانسور و اتاق موتورخانه نیست.
  • تعمیر و نگهداری آسانسور یک زمینه بسیار تخصصی است و به متخصصین ماهر در بازه های زمانی مناسب نیاز دارد.
تکان در هنگام راه افتادن، تغییر سرعت به دور کند و ایستادن سایت آسانسور آتیس است. ایراد دیگر مصرف بالای برق و کاهش ضریب توان در این سیستم به دلیل اتصال مستقیم برق سه‌فاز به موتور جهت حرکت است. ضمناً ابعاد این تابلوها بسیار بزرگ و سیستم آن بسیار پیچیده بود و رفع خرابی آن به زمان و مهارت بسیاری نیاز داشت.

دیدگاه‌های خود را با ما درمیان بگذارید.

فروش آسانسور بزرگترین فروشگاه قطعات آسانسور قیمت آسانسور رایا آسانسور