فروش اقساطی خودرو به این دسته از کارمندان

نجف پور بیان کرد: اعضای فعال صندوق ماهانه واریزی‌های خود را دریافت می‌کنند؛ در گذشته این صندوق اقدامات زیادی داشته و امروز ۴ هلدینگ بزرگ اقتصادی دارد و نزدیک به ۶۰ شرکت نیز در این ۴ هلدینگ داریم.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان در حین و بعد از خدمت تسهیلات دریافت می‌کنند و به قشر عظیمی از معلمان فروش خودرو لیزینگی خواهیم داشت.



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65889080/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: شفاف سازی مالکیت اعضا را خواهیم داشت و معلمان در آینده طبق قانون به سهام خود خواهند رسید.

وی افزود: با استقرار ،ت جدید کارهای خوبی شکل گرفت؛ کارگروه ویژه‌ای ایجاد شد تا موضوعات آسیب شناسی شود و برای اجرای طرح ارزش مالکانه ۱۰ روش علمی درآمد که هر کدام محاصن و معایبی داشت، اما هفته گذشته طرح به تصویب هییت امنا رسید.

وی افزود: مدیران گذشته اقدامات خوبی داشته‌اند، اما با چالش‌های گوناگونی نیز از حیث‌های متفاوت روبه رو بودیم. برای این چالش‌ها باید در مسیر بهبود قدم برداشت و برای بهبود آن قدم‌های بلندی برداشته شده، اما حل مسئله در یک زمان کوتاه ممکن نیست.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین خبر برای سهام‌داران موضوع ارزش مالکانه است و ما در ۳ ماه اخیر مذاکرات و تعاملات خوبی داشته‌ایم تا طرح احیا بانک سرمایه به سرانجام برسد.

 به گزارش منیبان، حمید رضا نجف‌پور مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست خبری خود که صبح امروز ۱۳ آذرماه برگزار شد اظهار کرد: ما مقید به شفاف سازی و اطلاع رس، هستیم. این ایام، ایام تصویب قانون اساسی است که در سال ۵۸ انجام شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان که متعلق به فرهنگیان کشور است، ۲ دسته سهام دار دارد و در طول ۲۷ سال گذشته افراد زیادی از فرهنگیان عضو صندوق شده‌اند.

نجف پور بیان کرد: ما به دنبال تقویت سهامداران هستیم و  طرح‌های تشویقی نیز برای آن‌ها در نظر داریم.

وی با بیان اینکه تا سال آینده بسیاری از شرکت‌ها بورسی خواهند شد گفت: در تعامل با مجموعه بورس و فرا بورس کارهای بورسی شدن را انجام می‌دهیم و مسیر بورسی شدن برای ۹ شرکت در حال طی شدن است.


نجف پور با بیان اینکه ما در صندوق تاخیر ۱۰ ساله در تعیین ارزش مالکانه داشتیم گفت: اگر قرار باشد هر مجموعه اقتصادی بورسی شود، باید بندهای فرا بورس را رعایت کنند و زم، که تعداد زیادی پرونده حقوقی وجود داشته باشد نمیتوان به سمت بورسی شدن رفت.