قیمت خرید ماوس کامپیوتر، ماوس گیمینگ و ماوس وایرلس و باسیم

بیشتر دستورات و تنظیمات اعمالی خود را با این گجت به واسطه‌ی رابط کاربری گرافیکی سیستم به آن اعمال می‌کنیم. این دستگاه کاربری راحتی دارد و با چند کلیک و حرکت دادن آن می‌توانیم به راحتی امور خود را انجام دهیم. همانطور که می‌دانید موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. ماوس‌های سیم‌دار در مقایسه با نوع بی سیم، ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری دارند و به‌دلیل عدم وجود برد‌های مربوط به فرستنده امواج و باتری وزن کمتری دارند. از دیگر مزایای ماوس سیم دار، نداشتن دغدغه در مورد تمام شدن باتری ماوس است.

ماوس اسکوو مدل HM430SL

همچنین به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، بسیاری از کاربران ایرانی از این برند استقبال فراوانی کرده‌اند. ماوس‌های بی‌سیم امروزی با دوباتری درون ماوس و یک دانگل متصل به درگاه یواس‌بی کیس کار می‌کنند. اگر تمام روز پشت کامپیوتر هستید لازم است ماوسی را تهیه کنید که در دست راحت باشد. ماوس‌ها در طراحی‌های مختلفی، از ماوس‌های ساده گرفته تا ماوس‌هایی با اشکال عجیب و غریب، در بازار موجودند، می‌توانید از بین آن‌ها راحت‌ترین ماوس را برای خود انتخاب کنید. البته به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم کلیک ماوس‌های بی صدا، آن‌ها نرم‌تر هستند و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل این نوع ماوس‌ها برای گیمینگ گزینه مناسبی شمار نمی‌روند.

ماوس با سیم تسکو مدل TM2018N

به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. نکته دیگری که برای خرید ماوس باید به آن توجه کنید، سنسور این تجهیزات است. در برخی از جدیدترین و حرفه ای ترین ماوس ها مانند محصولات لاجیتک از سنسورهای DarkField استفاده شده که به کاربر اجازه می دهد از ماوس روی تمام سطوح، حتی سطوح شیشه ای استفاده کند. برای خرید ماوس باکیفیت باید به طراحی ارگونومیک در این تجهیزات توجه داشته باشید. به خصوص اگر فردی هستید که در طول روز با این وسایل کار می کنید، به هیچ عنوان به سراغ ماوس ارزان و بی کیفیت نباشید. فقط درون ماوس‌های نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند.

  • برند Logitech یکی از برندهای تولید لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم گیمینگ است که توانسته است از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار شود.
  • اگر می خواهید با استفاده از شورتکات های ماوس، امور خود را سریع تر انجام دهید، دکمه های بیشتر روی ماوس به شما کمک می کنند.
  • ماوس ارگونومیک به ماوسی گفته می‌شود که با در نظر گرفتن شکل دست طراحی شده است تا بسیار راحت باشد و از آسیب‌هایی که نتیجه کار با ماوس‌های عادی به مدت طولانی است جلوگیری شود.
  • آن‌ها دارای دو چرخ در زیر خود بودند که تقریباً روی هر چیزی گردش می‌کردند.
  • این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند.

پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد. البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند. باتوجه به نکات مطرح شده و برندهای مختلفی که به تولید موس مشغول هستند، قیمت ماوس کامپیوتر می‌تواند متفاوت باشد. توجه کنید که هنگام خرید موس، باید بودجه و ویژگی‌های موس دلخواهتان را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید مطمئن و خوبی را تجربه کنید. برای مشاهده قیمت ماوس لپ تاپ و خرید آن می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و فروشگاه‌های حضوری که به فروش ماوس کامپیوتر مشغول هستند مراجعه کرده و خرید کنید.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM668W

این محصولات با توجه به کاربردی که دارند و استفاده ای که از آنها می شود، به چند نوع تقسیم می‌شوند و شما باید با توجه به نیاز و کیفیت آن ها انتخاب خود را انجام دهید و سپس به خرید ماوس بپردازید. سیم دار، بی سیم، اپتیکال، لیزری، توپی‌، ارگونومیک و گیمینگ انواع این دستگاه هستند. ماوس‌های باسیم نکات مثبت بسیار زیادی نسبت به ماوس‌های بی‌سیم دارند، نداشتن باتری و ترنسمیتور، این ماوس‌ها را به ماوس‌های سبک‌تری تبدیل می‌کند که کاربری آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. همچنین به دلیل وجود سیم می‌توانید بدون نگرانی از میزان شارژ باتری یا سرعت واکنش‌دهی ماوس و یا قدرت ارتباط بین ماوس و کامپیوتر به سادگی آن را به کامپیوتر خود متصل و از آن استفاده کنید. حتی اگر لپ‌تاپ داشته باشید هم باز به موس احتیاج پیدا می‌کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار