قیمت دریچه کولر پلاد

این‌گونه است که دریچه کولر با قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد خود، یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه هوای مورد استفاده در ایران به شمار می آید. دریچه کولر روشنایی سقفی زیر مجموعه ی دریچه های دکوراتیو می باشد. از محصول دریچه کولر روشنایی سقفی به منظور نوردهی در فضاهای مسکونی استفاده می گردد. در ساختمان ها پس از نصب دریچه کولر روشنایی یک عدد طلق و یا شیشه در پشت دریچه قرار می گیرد. همچنین در محلی که در سقف وجود دارد از نورهای مصنوعی برای نوردهی به محیط استفاده می کنند.

دریچه کولر آلومینیومی

به کمک اهرمی که در کنار دریچه کولر دمپردار طراحی شده است، می توانیم پره های عقبی دریچه را به منظور هدایت هوای کولر به بالا و پایین تنظیم کنیم. یکی دیگر از ویژگی های عالی این مدل، بسته شدن کامل پره ها در زمستان می باشد. با بستن اهرم دریچه کولر دمپردار، در فصل زمستان مانع از ورود هوای سرد به محیط تان می شوید.

تمامی این اقلام با آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته دنیا دریچه کولر همخوانی دارند. شرکت صنعتی رحمتی با سابقه ی چندین ساله در این صنعت انواع دریچه های کولری را در انواع آلومینیومی و چوبی تولید مینماید. همچنین از نظر محل نصب و استفاده این محصول نیز میتوان آن را به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم بندی نمود. این شرکت برای بالا بردن کیفیت محصولات خود و نیز افزایش طول عمر مفید دریچه تنظیم هوا از ورق با ضخامت مناسب استفاده می نماید. شرکت تهران دما برای تولید دریچه کولر از ورق با ضخامت 1 میل بهره می برد. به همین دلیل می توان گفت ورق با ضخامت 1 بهترین و مناسبترین گزینه، هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت می باشد.

  • دریچه‌های کولر علاوه بر سیستم هوارسانی ساختمان قابلیت نصب بر روی کولرهای آبی را نیز داشته و با هدایت مسیر پرتاب باد آن موجب بهبود وضعیت خنک‌سازی محیط داخلی خواهند شد.
  • این مدل از دریچه های تنظیم هوا به وسیله ی کنترل از راه دور تنظیم می شوند.
  • پره های آن قابلیت جهت دهی به جریان هوا را به واسطه پره های متحرک دارا می باشد.
  • افراد در محیط ها به منظور انجام اینکار می بایست ابتدا دمپر روی دریچه کولر را کاملا ببندند.

دریچه کولرهای چوبی تهران دما در رنگ های متفاوتی تولید می شوند. علاوه بر زیبایی، می توان به کیفیت و طول عمر این محصول اشاره نمود. یکی از محصولات پر فروش در بازار دریچه کولر آبی آلومینیومی می باشد. این محصول به دلیل کیفیت متریالی که دارد، جایگاه منحصر به فردی را در میان مردم کسب کرده است. دریچه کولر آبی آلومینیومی به دلیل جنس با کیفیت خود، ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی دارد. یکی دیگر از وجه تمایزهای این نوع از دریچه کولر، قابلیت شست و شوی آن می باشد.

دریچه کولر چوبی بدون درپوش در رنگ ها و سایزهای گوناگونی تولید می گردد. جنس اصلی این کالا ام دی اف بوده و عمر مفید آن نیز مناسب است. محصولات دریچه کولر چوبی نقش مهم و بسزایی را در زیباتر شدن چیدمان دکوراسیون داخلی منازل مسکونی ایفا می کنند. بدون شک استفاده از این دکوری زیبا و کاربردی سبب لوکس شدن هر فضا می شود. این کالا دارای 9 رنگ جذاب و دیدنی است که مشتریان می توانند بسته به نیاز هر کدام را که می خواهند سفارش دهند. این نوع دریچه ها بسیار کاربردی هستند و معمولا بیشتر از سایر دریچه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اما به طور طبیعی و میانگین بهتر است هر 10 سال یکبار دریچه کولرها را تعویض نمائیم. شرکت تهران دما برای تعویض بازسازی دریچه هوای منازل و ادارات و سایر موارد، پیشنهادهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. حشرات می توانند به راحتی از درون دریچه کولر به درون محیط های مسکونی و اداری نفوذ کنند. کارشناسان شرکت تهران دما راه کار خوبی را برای ممانعت از ورود حشرات از دورن دریچه کولر به محیط ها طراحی کرده اند.

رنگ بندی دریچه کولرهای تهران دما

اما یک موضوع همواره وجود دارد و آن اینکه خرید دریچه کولر آلومینیومی بدون شک قیمت بیشتری نسبت به دریچه های آهنی خواهد داشت. خرید دریچه کولر یکی از مهمترین تجهیزاتی است پس از ساخت ساختمان مورد توجه سازندگان قرار میگیرد. انتخاب محصول مناسب از بین تولید کنندگان مختلف دریچه های کولر میتواند یک چالش برای پیمانکاران محسوب شود. هدف از استفاده و کاربرد نهایی این تجهیز تنظیم کردن میزان هوای مطبوع (هوای سرد یا گرم) میباشد. بنابراین محاسبه و انتخاب ابعاد مناسب و همچنین جنس ساخت آن از موضوعات مهم محسوب میشود.

لیست قیمت دریچه کولر آبی

قیمت دریچه کولر پلاد

این تغییر هم به علت تأثیر در زیبایی محل نصب دریچه ها است و هم به خاطر کاربرد های متنوع آن ها. با توجه به مواد اولیه به کار رفته در ساخت هر نوع دریچه قیمت آن متفاوت است. به طور کلی دریچه های آلومینیومی قیمت بیشتری نسبت به دریچه های آهنی یا همان گالوانیزه دارند. مورد بعدی که در قیمت گذاری دریچه ها تأثیر گذار است ابعاد محصول است. در این بخش از مقاله آشنایی به سوالات احتمالی شما در رابطه با دریچه‌های کولر و کانال کولر پاسخ خواهیم داد.