قیمت مسواک برقی اورال بی براون ایران

قیمت مسواک برقی اورال بی براون ایران

مسواک‌ برقی خصوصا برای مبتلایان به آرتروز و سایر مشکلات حرکتی https://www.asilbekharid.com/ خیلی به‌کار می‌آید. ضمنا اگر ارتودنسی انجام داده‌اید و با مسواک‌های معمولی نمی‌توانید دندان‌ها و براکت‌هایتان را خوب تمیز کنید، از دندانپزشک‌تان درمورد مسواک‌های برقی مخصوص ارتودنسی جویا شوید. در هنگام استفاده از مسواک برقی نیاز نیست مسواک روی دندان‌ها فشار داده شود. فقط کافی است مسواک را هدایت کرده و مسواک خود عمل مسواک زدن را انجام می‌دهد. در حقیقت، برخی از مسواک‌های برقی به سنسور فشار مجهز هستند که وقتی فرد زیاد به مسواک فشار وارد کند، به او اخطار می‌دهند.

  • متوجه آسیبی شدیم که گذاشتن مسواک برقی در دست شویی متوجهش می شود.
  • همیشه تمیزش کنید و دوباره بر سر جایش قرار دهید.
  • پایه در مورد محصولات تخصصی و خوب معمولا کمی سنگین است.
  • پس از گذشت ۲ دقیقه این مسواک ها خاموش نمیشوند و تنها سر مسواک کمی تکان میخورد تا به شما علامت دهد که ۲ دقیقه سپری شده است.
  • برندهای زیادی وجود دارند که این مدل محصولات را تولید می کنند.
تمیزی و سفیدی دندان ها در کنار سلامت آنها تمام آن چیزی است که ما از بهداشت دهان و دندان می خواهیم. چرا که این موضوع علاوه بر اینکه سلامت کلی ما را تقویت می کند، سبب افزایش اعتماد به نفس ما هم می شود. دندان های سفید و بدون لک، تاثیر شگرفی بر روی زیبایی چهره می گذارند. هر وسیله ای را که با آن کار می کنیم همیشه باید رسیدگی انجام دهیم. مسواک برقی که وسیله ای حساس و کوچک و مهم است که جای خودش را دارد.

مسواک برقی آلتیمیت کلین (ultimate Clean) سری 7 Io اورال‌بی

به این صورت که اگر با شدت زیادی مسواک بزنید، سرعت مسواک زدن را کاهش می دهد و به شما هشدار می دهد. خیلی واجب نیست که حتما هم از مسواک برقی استفاده کنید. می توانید از همان مسواکهای قبلی تان استفاده کنید. اما خب به هر حال این مسواکهای خوب و عالی باعث سریع تمیز شدن دندانهای کامپوزیت شده شما می شوند. و دوست دارید مدت زمان بیش تری آن ها را به همین صورت داشته باشید.

مسواک برقی اورال-بی مدل D16513ux

آن قدر خوب که همیشه بیش ترین فروش را در مورد این محصولات داشته است. درست مسواک زدن بسیار مهم‌تر از نوع و مدل مسواک است. پس ابتدا بهتر است این نکته را بدانید و تصور نکنید که اگر به عنوان مثال از مسواک برقی استفاده کنید دیگر حجت را تمام کرده‌اید و بهترین خدمت را به بهداشت دهان و دندان خود رسانده‌اید. همچنین اگر عملیات صحیح مسواک زدن را 2 بار در روز انجام دهید از نخ دندان و دهانشویه نیز به صورت مداوم استفاده کنید این اطمینان را خواهید داشت که در حفظ سلامتی دندان‌های خود کوشا بوده‌اید. این نوع مسواک اورال بی از سنین بالاتر از 3 سال، با مدل های خاص برقی مخصوص کودکان موجود هستند و از نظر لثه ها ملایم و مناسب دندان های حساس هستند. هنگام خرید مسواک برقی شارژی با قیمت مناسب در نظر داشته باشید همگی این محصولات دارای سرهای قابل تعویض هستند که باید هر سه ماه یکبار تعویض شوند.

این مسواک‌‌ها به دو صورت شارژی و باتری خور در انواع مختلف در بازار موجود هستند. مسواک‌های برقی به دلیل حالت چرخشی و نواسانی برس، دسترسی کامل‌تری به دندان‌ها داشته و قدرت پاک کنندگی بالاتری نسبت به مسواک‌های دستی دارند. مسواک برقی برای افرادی که فرصت چندانی برای مسواک‌زدن اصولی ندارند، بسیار مفید و موثر است. مسواک‌های برقی اورال‌ ـ بی پایه‌ای برای شارژ و یک بدنه‌ی اصلی دارند و برس مسواک تعویض‌شدنی است و می‌توان هر سه ماه یک‌بار، برای خرید سَری یدک اقدام کرد.

زمانی که شارژ باتری درحال تمام شدن است مسواک چشمک قرمز میزند تا توجه شما جلب شود و مسواک را شارژ کنید. به دلیل داشتن تایمر به کاربر کمک می شود تا حداقل به مدت ۲ دقیقه دندان های خود را مسواک بزند. با از بین بردن لکه های سطحی، لبخند را سفیدتر از روز اول مسواک زدن می کند. در حالی که شما فقط مسواک را در اطراف دهان خود حرکت می دهید، سری دایره ای شکل منحصر به فرد Oral-B بقیه ی عمل پاکسازی را انجام می دهد. این محصول دارای تایمر 2 ای دقیقه زمان شست‌وشو است و هر 30 ثانیه به شما اطلاع می دهد تا ناحیه ای که مسواک می زنید را تغییر دهید.

یا اینکه از سر بی حوصلگی و عدم فرصت کافی برای درست برس کشیدن دندان ها اتفاق می افتد. بیشتر برندهای معروف در زمینه گجت‌های هوشمند، مسواک و خمیر دندان، اقدام به تولید مدل‌های متنوع مسواک برقی کرده‌اند. برندهایی مانند فیلیپس و اورال بی از جمله تولیدکنندگان این محصول هستند و مسواک برقی تریزا و مسواک برقی هارمن نیز معروف هستند. همچنین از برندهای حوزه تکنولوژی هم می‌توانید محصولاتی را مشاهده کنید، به طور مثال مسواک برقی شیائومی یکی از محبوب‌ترین کالاها در این دسته است.