معرفی صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن نرخ لند

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اینجا کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

معرفی صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن نرخ لند

در قسمت بعدی، از برنامه Google Authenticator کد موقت مربوط به حساب کاربری خود را وارد کنید و «Next» را بزنید. پس از واردکردن ایمیل باید روی دکمه «Send Code» بزنید تا به ایمیل‌تان کد تأیید ارسال شود. به ایمیل خود مراجعه کنید و کد تأیید را در کادر بعدی صفحه ثبت‌نام وارد کنید. به‌دلیل شرایط قانون‌گذاری ایالات‌متحده، از کشوری به‌جز آمریکا متصل شوید و سعی کنید از نرم‌افزارها و اشتراک‌هایی استفاده کنید که همیشه بتوانید کشور خود را ثابت نگه دارید. مثلاً اگر با آی‌پی کشور هلند در کوکوین ثبت‌نام کردید، همیشه با آی‌پی‌ هلند به صرافی وارد شوید و از تغییر مداوم کشور اجتناب کنید. این مقاله صرفاً آموزشی است و مجموعه ارزدیجیتال هیچ توصیه‌ای مبنی بر فعالیت در هریک از صرافی‌های ارزدیجیتال ندارد.

طعنه تند حامد بهداد به داریوش ارجمند: از چنین پیش‌کسوتی شرمم می‌آید (+عکس)

میزان سود در صرافی کوکوین، همانند سایر صرافی ها تابع متغیر های مختلفی است. در میان نوشته ها به دنبال send code بوده و آن را انتخاب کنید. کد فرستاده به ایمیلتان را در باکس مربوطه وارد کرده و در نهایت هم روی sign up کلیک کنید. حال خیلی راحت ثبت نام شما به اتمام رسیده و شما می توانید از خدمات صرافی ارز دیجیتال کوکوین بهره مند شوید.

کاربران هنگام ثبت نام مجبور به احراز هویت در ابتدای ثبت نام نیستند و برای افزایش محدودیت برداشت و گزینه‌های دیگر می‌توانند احراز هویت کنند. معامله فیوچرز در صرافی کوکوین امکان پذیر است، در این مقاله به صورت فیلم و ویدیو صفر تا صد نحوه انجام معاملات فیوچرز در صرافی … دو پلتفرم KuCoin و OKE، از جمله پلتفرم هایی است که با یکدیگر رقابت زیادی دارند اما از آنجایی که معاملات ارز دیجیتال کوکوین افزایش یافته، پلتفرم کوکوین توانسته است نسبت به دیگر رقبای خود پیشی بگیرد. ارز بومی کوکوین که ksc نام دارد به دلیل اینکه سیر نزولی شدید و نوسانات قیمتی قابل ملاحظه‌ای را تجربه نکرده است، سود بسیار مناسبی را برای کاربران خود به همراه داشته است. ضمن اینکه این ارز بومی در صورت نگهداری شدن توسط کاربران بر روی کمیسیون معاملات خود، تخفیفات قابل ملاحظه‌ای را به سرمایه گذاران ارائه می‌دهد.

  • به احتمال زیاد میزان سود شما با ریسک پذیری شما رابطه مستقیم دارد.
  • صرافی کوکوین در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای را در بین کاربران و معامله‌گران بیش از ۱۰۰ کشور جهان داراست و خدمات و قابلیت‌های مهمی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.
  • توجه داشته باشید، برای خرید و فروش، اگر تریدینگ پسورد را برای خود فعال کردید، اینجا وارد کنید.
طبق KuCoin، به کاربران اکیداً توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات در آینده، راستی آزمایی را کامل انجام دهند. علاوه بر این، کاربران تأیید شده می توانند در معاملات فیات به رمزنگاری شرکت، پس از دسترسی به پلتفرم، شرکت کنند. حساب تایید نشده که به تأیید ایمیل نیاز دارد و به شما امکان می دهد در هر ۲۴ ساعت حداکثر ۲ BTC برداشت کنید. ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود را با حداکثر لوریج ۱۰۰ برابر بلند یا کوتاه کنید.

↵ آموزش انجام معاملات آتی یا فیوچرز(Futures) در صرافی کوکوین

از نظر سطح سیستمی، مبادله مطابق با استانداردهای صنعت مالی انجام شده است که درواقع به آن رمزگذاری و امنیت دادهای سطح بانک را می‌دهد. در سطح عملیاتی، صرافی از بخشهای کنترل خطر ویژه‌ای استفاده می‌کند که قوانیت سختگیرانه‌ای را برای استفاده از داده‌ها اعمال می‌کند. استفاده از لیکوئیدیتی برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها مربوط به صرافی هایی است که از فرایند OTC نیز برای معاملات خود استفاده می‌نمایند. به این معنی که در این معاملات یک طرف معامله رمز ارزهایی است که در اختیار صرافی قرار دارد و عملاً شما به صورت مستقیم در این روش با سایر افراد معامله نمی‌کنید. صرافی کوکوین به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف خود موفق شده تا به کاربران بیش از ۱۰۰ کشور جهان خدمات خود را ارائه نماید. همچنین در حال حاضر تعداد کاربران این صرافی نیز به بیش از ۵ میلیون نفر می‌رسد.

  • در صورتی که بخواهید ارز دیجیتال مانند تتر یا بیت کوین به حساب کوکوین خود واریز کنید وارد قسمت assets شوید.
  • کارمزد خرید ارز دیجیتال بسته به روش پرداختی، بین ۳ تا ۵ درصد متغیر است.
  • در کنار خدمات معمولی همانند سایر صرافی‌های دیجیتال، در کوکوین امکان مارجین تریدینگ و لندینگ و همچنین معاملات فیوچر برای بسیاری از رمزارزها ارائه شده است.
  • اگر تمایل داشتید، برای حمایت از این محتوا می‌توانید از طریق اینلینک معرفیمستقیم به صفحه ثبت‌نام بروید.