وزیر کشور درباره واردات اتوبوس های کارکرده ،وان کرد: زم، که اتوبوس در داخل تولید می شود و دارای تولیدکننده های متعدد هستیم، ترجیح بر این است که از اتوبوس های داخلی ،یداری کنیم، چرا که این امر به تولیدکننده های داخلی کمک می کند؛ ضمن اینکه دیگر اتوبوس ها کارکرده نیستند و نو هستند و نو بودن اتوبوس ها از نظر آلاینده ها و استانداردهای زیست محیطی بهتر است.
ممکن است که بخشی از نوسازی تا،ی های فرسوده از طریق واردات هم انجام شود.
وزیر کشور به قرارداد ،ید اتوبوس برای شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: ،ت برای ،ید 10 هزار دستگاه اتوبوس با بخش خصوصی قراردادهای مختلفی منعقد کرده که این رقم تاکنون وجود نداشته است.
به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته ، درباره نیاز تهران به 7 هزار دستگاه اتوبوس و اینکه آیا می توان از ظرفیت بخش های خصوصی برای تولید اتوبوس و تحویل آن به پایتخت استفاده کرد یا خیر، گفت: در حال حاضر بخش خصوصی مورد حمایت ،ت واقع شده است.
– نوسازی تا،ی های فرسوده با خودروهای وارداتی ،ید 10 هزار اتوبوس برای تهران” وزیر کشور از انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای ،ید 10 هزار دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: به محض افزایش تولید داخل، حمایت های ،ت از بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.
وزیر کشور از انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای ،ید 10 هزار دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: به محض افزایش تولید داخل، حمایت های ،ت از بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.
کلید واژه ها: نوسازی تا،ی های فرسوده – بخش خصوصی – اتوبوس – خودروهای وارداتی – خصوصی – تا،ی های فرسوده – انعقاد قرارداد – حمایت های ،ت – افزایش تولید – نوسازی تا،ی – هزار – دستگاه – وزیر کشور – ،ید – تهران – تولید – حمایت – وارداتی – قرارداد – انعقاد – نوسازی – شهری – افزایش – فرسوده – ،ت – صنایع وابسته – تا،ی – حمایت ،ت – خدمات شهری – ماشین آلات