نوسازی تاکسی های فرسوده با خودروهای وارداتی | خرید 10 هزار اتوبوس برای تهران

وزیر کشور درباره واردات اتوبوس های کارکرده ،وان کرد: زم، که اتوبوس در داخل تولید می شود و دارای تولیدکننده های متعدد هستیم، ترجیح بر این است که از اتوبوس های داخلی ،یداری کنیم، چرا که این امر به تولیدکننده های داخلی کمک می کند؛ ضمن اینکه دیگر اتوبوس ها کارکرده نیستند و نو هستند و نو بودن اتوبوس ها از نظر آلاینده ها و استانداردهای زیست محیطی بهتر است.

ممکن است که بخشی از نوسازی تا،ی های فرسوده از طریق واردات هم انجام شود.

وزیر کشور به قرارداد ،ید اتوبوس برای شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: ،ت برای ،ید 10 هزار دستگاه اتوبوس با بخش خصوصی قراردادهای مختلفی منعقد کرده که این رقم تاکنون وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته ، درباره نیاز تهران به 7 هزار دستگاه اتوبوس و اینکه آیا می توان از ظرفیت بخش های خصوصی برای تولید اتوبوس و تحویل آن به پایتخت استفاده کرد یا خیر، گفت: در حال حاضر بخش خصوصی مورد حمایت ،ت واقع شده است.

– نوسازی تا،ی های فرسوده با خودروهای وارداتی ،ید 10 هزار اتوبوس برای تهران” وزیر کشور از انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای ،ید 10 هزار دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: به محض افزایش تولید داخل، حمایت های ،ت از بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.

وزیر کشور از انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای ،ید 10 هزار دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: به محض افزایش تولید داخل، حمایت های ،ت از بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.

کلید واژه ها: نوسازی تا،ی های فرسوده – بخش خصوصی – اتوبوس – خودروهای وارداتی – خصوصی – تا،ی های فرسوده – انعقاد قرارداد – حمایت های ،ت – افزایش تولید – نوسازی تا،ی – هزار – دستگاه – وزیر کشور – ،ید – تهران – تولید – حمایت – وارداتی – قرارداد – انعقاد – نوسازی – شهری – افزایش – فرسوده – ،ت – صنایع وابسته – تا،ی – حمایت ،ت – خدمات شهری – ماشین آلات


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65361969/%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%26%23124%3B-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1 وحیدی در بخش پای، سخنان خود اعلام کرد که شرکت های داخلی درصدد بهتر ، کیفیت تولیدات خود هستند.

ترجیحاً هر نمایشگاهی که در شهر آفتاب برگزار شود، بهتر است.

واردات؛ از تا،ی تا اتوبوس کارکرده او درباره توقف نوسازی تا،ی های فرسوده در شهر تهران گفت: نوسازی تا،ی ها جزو برنامه و، کشور است.

برگزاری نمایشگاه کتاب 1402 در شهر آفتاب وحیدی همچنین در حاشیه این بازدید در پاسخ به این پرسش که آیا سال آینده می توان شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین نمایشگاه های پرمخاطب در مجموعه شهرآفتاب بود یا خیر، گفت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مک، بسیار خوب با فضا و مساحت زیاد است.

،ت قراردادهای متنوعی در بخش اتوبوس، مینی بوس، میدل باس و … با برخی از شرکت های تولید داخل منعقد کرده است.

وحیدی در پاسخ به این پرسش که علت اصلی عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهرآفتاب، مخالفت و، صمت است، ،وان کرد: باید تلاش کرد که نمایشگاه های مهم بیشتری در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود.

او با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه ها در مرکز شهر موجب ترافیک بیشتر شده و سبب آزار و اذیت شهروندان می شود، افزود: اولویت برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده، در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب است، اما گاهی اوقات اقتضائاتی پیش می آید که عملی نمی شود، اما باز هم ترجیح این است که نمایشگاه کتاب در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.