واکنش پلیس به تولید خودرو در کشور

سردار حسینی گفت: بیش از ۳ هزار نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی کشور وجود دارد، راه به ،وان یک مولفه در معرض فرسودگی و استهلاک نیاز به رسیدگی و بهسازی دارد، می‌توان گفت یکی از مشکلات جدی امروز در حوزه ایمنی راه، عدم اختصاص بودجه کافی به منظور بهسازی و مرمت راه‌های موجود است

جانشین رئیس پلیس راهور کشور گفت: نمی‌تو،م ادعا کنیم که در کشور چیزی به اسم خودروساز وجود دارد.












باشگاه خبرنگاران جوان :


سردار سیدتیمور حسینی اظهار کرد: ما نمی‌تو،م ادعا کنیم که در کشور چیزی به اسم خودروساز وجود دارد. آنچه که ما با آن مواجه هستیم مراکزی است که به امر مونتاژ خودرو مشغول هستند و این مونتاژکاران حتی به اصول اولیه مونتاژکاری هم پایبند نیستند.

واکنش پلیس به تولید خودرو در کشور





بخش

سایت‌خوان،


صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.






<،on id="plusme">
این مطلب برایم مفید است



0


نفر این مطلب را پسندیده اند



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65398512/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1

سردار سیدتیمور حسینی اظهار کرد: ما نمی‌تو،م ادعا کنیم که در کشور چیزی به اسم خودروساز وجود دارد. آنچه که ما با آن مواجه هستیم مراکزی است که به امر مونتاژ خودرو مشغول هستند و این مونتاژکاران حتی به اصول اولیه مونتاژکاری هم پایبند نیستند لذا در این ساختار و فرآیند معیوب و معماری غلط ما نمی‌تو،م انتظار داشته باشیم که در عملکرد این دوستان تغییری ایجاد شود و ما شاهد ارتقاء کیفیت در این زمینه باشیم.

وی بیان کرد: هر تصادف محصول یک رفتار ناهنجار یا به عبارتی محصول یک تخلف است پس در تصادفات عمدتاً نقش عامل انس، موجب وقوع آن سانحه می‌شود، اما شرایطی وجود دارد که نقص راه یا وسیله نقلیه باعث وقوع تصادف به طور مستقیم و یا تشدید خسارات و آسیب‌ها می‌گردند که در این صورت براساس تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، کارشناس براساس تشخیص به دستگاه متولی مربوطه، سهم تقصیر حتی تا ۱۰۰ درصد خواهد داد.

وی بیان کرد: اعمال دقیق مقررات در کنار آموزش به نهادینه شدن رفتارهای درست اجتماعی و سپس رفتارهای درست ترافیکی و رانندگی منجر خواهد شد.به این ترتیب می‌بینیم که دستگاه‌های بسیار متنوعی در امر آموزش نقش و سهم دارند که با کمال تأسف کمترین اقدامی را در این زمینه شاهد هستیم.