وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱

وی با بیان اینکه براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار جاده‌ای، میزان تردد در شبانه‌روز گذشته به نسبت روز قبل‌ترش ۲.۳ درصد افزایش داشته است، گفت: بیشترین ترددهای جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ انجام شده و کمترین تردد نیز بین ساعات سه تا چهار بامداد بوده است. همچنین آزادراه کرج – قزوین پرترددترین محور مواصلاتی کشور در شبانه‌روز گذشته بوده و پس از آن نیز آزادراه کرج – تهران، آزادراه قزوین – کرج، آزادراه تهران – کرج و آزادراه ساوه – تهران در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

سرهنگ احمد شیر، درباره آ،ین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ درحال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی نیز مشکل و گره ترافیکی دیده نمی‌شود و تردد به شکل روان در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای دارای انسداد و ممنوعیت تردد نیز گفت: محور قدیم ،م آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه ،م آباد – پل زال و محور ،م آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان – ایرانشهر، محور جدید هشتگرد – طالقان، ،م – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه و سی‌سخت – پادنا نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیر، درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر هیچ مورد گزارشی از بروز مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است، اما لازم است که رانندگان آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته و خودروی خود را برای فصل سرما و شرایط زمست، تج، کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افزایش ترددهای جاده‌های در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت که ترافیک در سه محور مواصلاتی پیرامون پایتخت نیمه سنگین است.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آ،ین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، من،‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65984966/%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%D8%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A2%D8%B0%D8%B1