پکیج آموزش طراحی سایت املاک با وردپرس فوق العاده جامع و تضمینی ویژه بازار کار | jetagahi

سلام هسته سایت های دیوار و شیپور کمی متفاوت است اما با روشی که در این دوره خدمت شما آموزش داده شده است می توانید خودتان وب سایت های مذکور را با سبکی استاندارد بر پایه وردپرس طراحی کنید . ✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان سَمَندون بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد. در ادامه ما بهترین قالب های وردپرس موجود برای آژانس مسکن را معرفی می کنیم که با توجه به نیاز خود می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

تم تاک-پوسته وردپرس-تم وردپرس-افزونه وردپرس بررسی و معرفی بهترین افزونه ها و قالب های وردپرس

علاوه بر آژانس ها ، همین بخش برای مدیران هم می تواند وجود داشتته باشد . تصور کنید کاربری در سایت شما در حال ارسال آگهی های زیادی است و از شما تقاضا می کند تا نقش او را از یک کاربر عادی به یک شخص مدیر تغییر دهید تا املاک او با نام و مشخصات مدیر خاصی در سایت نمایش داده شود . در این صورت امکانی را برنامه نویسی کردیم تا مدیر اصلی سایت بتواند نقش های کاربران را مدیریت کند که این تغییر نقش ها می توانند در ازای دریافت هزینه نیز باشد . از این جهت برنامه نویسی بخش آژانس ها و مدیران بسیار مهم است .

قالب املاک Residence وردپرس

نباید جامعه آماری این گروه از افراد را دست کم گرفت، زیرا بخش بزرگی از بازار را این افراد تشکیل داده اند. املاک مسکونی، آنهایی هستند که برای سکونت انسان در نظر گرفته شده اند، مانند آپارتمان ها، خانه ها، ویلا ها و غیره. این املاک معمولاً شامل امکانات رفاهی مانند اتاق خواب، حمام، آشپزخانه، منطقه نشیمن و فضاهای بیرونی مانند حیاط و بالکن هستند. اما شما به عنوان یک مسئول مشاور املاک، پس از این که قالب املاک مورد نظر خود را انتخاب کردید باید به جامعه مخاطبان خود نیز توجه کنید. اینگونه نیست که تمام مراجعه کنندگان سایت شما سرمایه گذاران باشند.

همچنین هنگام مشاهده هر آگهی در داخل سایت ، می توان در بخشی که در نظر داریم ، مشخصات ارسال کننده آگهی را نمایش دهیم که اگر این آگهی توسط مدیر یا آژانس خاصی ارسال شده باشد ، اطلاعات این شخص یا آژانس نمایش داده خواهد شد . در بخش های برنامه نویسی لازم است بدانید که این دوره از صفر تا صد است . به همین جهت اگر شما آشنایی مقدماتی با زبان Php و نحوه نگارش توابع و کاربرد آنها داشته باشید قادر خواهید بود تا بخوبی طراحی قالب وردپرس را درک نمائید .

دانلود قالب املاک Kastell برای وردپرس

پکیج آموزش طراحی سایت املاک با وردپرس فوق العاده جامع و تضمینی ویژه بازار کار | jetagahi

این بخش می تواند هم در قالب مدیران ملک و هم در قالب آژانس های املاک برنامه نویسی شود . بنابراین شما می توانید با خیال راحت هر آیتمی که دلتان خواست در فرم جستجو قرار دهید و سپس همین بخش ها را داینامیک کنید تا کاربر نهایی شما بتواند به راحتی سرچ کند . می توانید روی آیتم هایی همچون متراژ ، طبقه ، حداقل یا حداکثر قیمت ها ، منطقه و … جستجو کنید . اینجاست که قدرت تدریس و همچنین وردپرس را مشاهده خواهید کرد . سیستمی که شما در ظاهر آن را شاید ساده و کم کارآمد بدانید ، امکاناتی دارد که اگر نحوه استفاده از آن را بدانید ، به قدرتی بسیار نامحدود دست پیدا می کنید . البته یکی از اخلاق های خوب ما این هست که خیلی وسواس داریم و هر جا که نیاز بود به عنوان تنفس یک جلسه را بر روی بهتر کردن قالب سایت با هم کار می کنیم .

  • دارای یک داشبورد حرفه ای برای آژانس ها یا املاک هستن که میتوانند ثبت نام، پلان تهیه و درج آگهی کنند.
  • فیلدهای متنوعی که برای جستجو در نظر گرفته شده را به راحتی می توانید ویرایش کنید.
  • بنابراین شما برای وب سایت خود نیاز به ارائه نمونه کار ها برای هر ملکی دارید که مشتری بتواند انتخابی دقیق تر و راحت تر داشته باشد.
  • شما کافیست در هر یک از قسمت ها که سوالی داشتید برای ما مطرح کنید تا توسط مشاورین و برنامه نویسان دوره مربوطه پاسخ داده شوند .
  • سرمایه گذارانی که در طول زمان ملک را خریداری و نگهداری می کنند، اغلب می توانند سوددهی قابل توجهی در سرمایه گذاری های خود داشته باشند.