پیراهن آستین کوتاه اورجینال دیلم

فروشگاه پوشاک ایشا برای تمامی سفارشات شما عزیزان ارسال رایگان در نظر گرفته است. در این طرح فرقی نمی کند ساکن کدام شهر باشید و چه مبلغی سفارش داده اید، هنگام سفارش ارسال بصورت رایگان است. بازنشر مطالب فروشگاه اینترنتی مکسی برای مقاصد غیرتجاری، با ذکر منبع بلامانع است.

  • این ساده‌ترن تعریف برای پیراهن مردانه است اما وقتی نوبت به تفاوت‌های پیراهن رسمی و اسپورت می‌رسد این تعاریف چندان ساده نیستند.
  • با تکمیل فرم زیر میتوانید در خبرنامه ما عضو شده و از تخفیف ها و محصولات جدیدمان مطلع شوید.
  • شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
  • برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
  • پیراهن‌های طرح دار مثلا گل‎دار یا با طرح هاوایی را بهتر است با کت ساده مشکی یا سفید ست کنید.
به عنوان مثال، اگر پیراهن شما سفید است، شلوار مشکی یا طوسی رنگ بپوشید. پیراهن آستین کوتاه، پیراهنی است که اندازه‌ی آستین آن تا بالای آرنج امتداد دارد. آن‌ها از تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل برخوردار هستند و محبوبیت زیادی در بین پوشاک و لباس‌ها دارند. یکی از عوامل محبوبیت این پوشاک، داشتن ظاهری زیبا و فریبنده بین تیپ‌های اسپرت و مجلسی است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آزاد استایل می باشد. در این زمینه باید رنگ های تکمیل کننده و متضاد را بشناسید. سلیقه در این زمینه بسیار مهم است بعضی افراد از اینکه رنگ قرمز تیره را با سبز تیره ست کنند هراسی ندارند هر چند دیگران او را در غالب درخت کریسمس ببینند.

3- مطمئن شوید که آستین ها راحت و سایز هستند و روی دستتان اثری باقی نمی ماند. قبل از اینکه دکمه سرآستین را باز کنید، نباید بتوانید آستین های پیراهن خود را بپوشید. علاوه بر یقه و آستین، نیم‌تنه و شانه هم نباید تنگ باشد، چرا که در این صورت احتمال پارگی و فرسودگی آن نسبت به مواقع عادی بیشتر می‌شود.

پیراهن رنگی می‌تواند رنگ و روح تازه‌ای به کت و در کل استایل شما ببخشد. بعنوان مثال پیراهن صورتی با کت سورمه‌ای ترکیب جذابی را رقم می‌زنند. ست پیراهن صورتی و کت خاکستری نیز بسیار مدرن و امروزی است. با خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه شما می‎توانید آستین کوتاه با رنگ‌های متنوع که با پوست‌تان تناسب دارند، تهیه کنید.

پوشیدن پیراهن هاوایی این روزها در تابستان به شدت مورد استقبال قرارگرفته است. همانطور که قبلا گفته ایم پیراهن های هاوایی که به عنوان پیراهن های ساحلی نیز شناخته می شوند، این روزها بازار داغی دارند. اگر شما هم می‌خواهید یک استایل منحصر به فرد داشته باشید، این مدل پیراهن مردانه انتخابی است که نباید آن را از دست بدهید. از این رو بایستی با قواعد ست کردن این پیراهن ها را به خوبی آشنا شویم.

پیراهن مردانه

باز گذاشتن چند دکمه بالا و پوشیدن اکسسوری های مناسب با این استایل نیز جذابیت دارند. برای انتخاب شلوار دست شما بین انواع شلوار جین و شلوار اسلش باز است. استایل اسپرت از جمله استایل هایی است که محدودیتی برای رنگ و طرح ندارد. می توانید پیراهن های مردانه که با پارچه های رنگی و طرح دار دوخته شده اند را انتخاب کنید. اگر در انتخاب رنگ دقت کنید شاید بتواند گفت به راحتی می تواند نگاه دیگران را به خود جلب کنید.

این استایل را می توان در محیط کار، مهمانی های دوستانه و در بیرون از خانه بپوشید. جین ها امروزه طرح ها و رنگ های متنوعی دارند و این یعنی دست شما برای ست کردن پیراهن مردانه با این شلوار را باز می کند. باز گذاشتن دکمه های پیراهن، استفاده از اکسسوری های متناسب با این استایل نظیر زنجیرها، ساعت و دستبند اسپرت به شکیل شدن استایل شما کمک می کند. کفش اسپرت سفید رنگ یا حتی رنگی نیز گزینه مناسبی برای یک استایل شیک است. بهتر است تناژ رنگی را رعایت کرده و از رنگ‌های خیلی تند و پررنگ استفاده نکنید. هر چقد رنگ پیراهن لطیف‌تر و کمرنگ‎تر باشد، استایل شیک‎تری خواهید داشت.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47658

پس همین حالا برای خرید انواع کاپشن مردانه، بافت مردانه، تیشرت، سوییشرت، شلوار اسلش، شلوار جین، شلوار کتان، کلاه، پیراهن، تیشرت، کاپشن، شلوار و … به فروشگاه اینترنتی لباس مردانه هوگرو مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. طرح و مدل پیراهن مردانه بسیار متنوع است و امروزه از دغدغه های انتخاب درست کردن استایل مورد نظر است. با فروشگاه مدمن میتوانید هماهنگی بیشتر در ست کردن لباسهایتان داشته پیراهن کتان آستین کوتاه مردانه باشید. این مدل یکی از شیک ترین و زیباترین پیراهن مردانه Zara با طراحی و دوخت بسیار باکیفیت محصول کشور است. در طراحی این پیراهن از مدل یقه مردانه و جنس پارچه این محصول از نخ کتان مرغوب و بادوام است که با استفاده از دکمه بسته میشود.

پیراهن آستین کوتاه اورجینال دیلم